ar
Feedback
Caption | کپشن

Caption | کپشن

الذهاب إلى القناة على Telegram

حرف‌هایی که ذهن و قلبت باید بشنوند 💬 @Captionads : تعرفه تبلیغات

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Caption | کپشن

تُعد قناة Caption | کپشن (@caption) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 240 042 مشتركاً، محتلاً المرتبة 65 في فئة الدافع و الاقتباس والمرتبة 903 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 240 042 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 21 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -3 256، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -102، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 13.78‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 4.53‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 33 078 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 10 874 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 394.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل کس, بلیط, چیز, آدما, سر.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
حرف‌هایی که ذهن و قلبت باید بشنوند 💬 @Captionads : تعرفه تبلیغات

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 22 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الدافع و الاقتباس.

240 042
المشتركون
-10224 ساعات
-7287 أيام
-3 25630 أيام
أرشيف المشاركات
laughing with your mom is one of the best moments ever. خندیدن در کنار مامانت یکی از بهترین لحظات دنیاست ❤️ @Caption

زیبایی رو بشنوید ♥️ @Caption

رسالة صوتية00:29

همه‌چیزش را از دست داده بود؛ حتی تنهایی را. آلبر کامو، یادداشت ها Ebadowskii @Caption

میتونستم یه همچین خانواده ای بهت هدیه بدم 🥹 ولی تو میرفتی درم پشت سرت میبستی MahdisZei @Caption
میتونستم یه همچین خانواده ای بهت هدیه بدم 🥹 ولی تو میرفتی درم پشت سرت میبستی MahdisZei @Caption

یکی می‌گفت؛ ‏آدم‌ها قوی نیستند، مجبورند... @Caption

نظریه عشقِ خودشیفته فروید: ما عاشق فردی میشیم که بسیار دلمون میخواد شبیه آینده ما باشه یا بسیار شبیه به گذشته ماست یا خصوصیات ظاهری و اخلاقی خاصی در او هست که یادآور خودمونه. یکی از شدیدترین الگوهای عشقی بسیار پرحرارت و پرکشش و بلند مدت با استعداد تبدیل به وسواس فکری. Holyladiosa @Caption

ناراحت میشم وقتی میبینم این تصویر برای من دور و غیر قابل تصوره حتی! Honeey and bee @Caption
ناراحت میشم وقتی میبینم این تصویر برای من دور و غیر قابل تصوره حتی! Honeey and bee @Caption

شاید کمکی باشه برای هضم غم این روزها... @Caption

‏یاد این جمله از برادران کارامازوفِ داستایفسکی افتادم: کسی چه می‌داند من چقدر تلاش کرده‌ام که روحم زیبا بماند وقتی جهان پر از رنج بود؟ زیرا در میان ویرانی و رنج، وظیفه‌ی انسان این است که قلبش را به زشتی نسپارد. Jinous @Caption

‏معاشرت با آدم های عمیق خیلی خوبه، یک جمله می گن و همون می شه درمانِ تو. reyhaneh @Caption

کاملاً درخور حس و حال این روزهاست... @Caption
کاملاً درخور حس و حال این روزهاست... @Caption

‏به نظرم تلخ ترین چیزی که تو بزرگسالی باید باهاش دیل کنی اینه که می فهمی همه یه کمی بدجنسن. اینکه همیشه باید مراقب باشید کجا گاردت رو میاری پایین. یعنی حتی عزیز ترین کسانت هم گاهی باهات بدجنسن. اون رفیق شفیقت که زندگیتو براش گفتی، مامان بابات حتی ... اونکه دیوونشی و از همه بدتر ‏خودت هم با خودت بدجنسی. همه می زننت. حالا بعضیا سیلی بعضیا وشگون بعضیا مشت تو صورتت بعضیا هم زیر ضربات لگد به قصد کشت. نه اینکه بگم خودمون نیستیما، نه ما خودمونم با بقیه بدجنسیم گاهی ... اینکه همه می خوان بهت ثابت کنن تو بدی، اشتباهی، تصمیمات غلطن، کافی نیستی ... این ترسناکه Vanadium @Caption

بچه‌ها باید زنده بمونیم. بلند شید. باشگاه برید ارایشگاه برید درس بخونید پیاده‌روی کنید زبان بخونید از اخبار دور شید به روانتون فرصت بدید. هیچ غمی ارزش از دست رفتنتون رو نداره. بلند شید بچه‌ها HichP84 @Caption

🔴 هرفعالیتی تو آسمون کشور و مربوط به جنگ باشه رو توی این کانال پوشش میدیم حتما همه جوین باشید از اخبار جا نمونید 👇🏻 https://t.me/+JoVZcCM-A9pjZWU0 https://t.me/+JoVZcCM-A9pjZWU0

آرامش تو این قاب رو می‌خوام 🫠 @Caption
آرامش تو این قاب رو می‌خوام 🫠 @Caption

‏آدمیزاد پر از زخمه، و شاید دلمون بخواد که فکر کنیم از زخمها نور وارد میشه اما هر کدومش به تنهایی کلی درد داره. و شاید، شاید هم واقعیته که «یار خوب همه ماجراست» که بریتنی سی چری خیلی قشنگ ازش گفته: «روح او پاره بود. روح من سوخته. اما وقتی باهم بودیم زخم‌هایمان کمی کم‌تر درد می‌کردند. وقتی باهم بودیم تحمل گذشته، به دردناکی همیشه نبود.» hanieh35 @Caption

🔴 هرفعالیتی تو آسمون کشور و مربوط به جنگ باشه رو توی این کانال پوشش میدیم حتما همه جوین باشید از اخبار جا نمونید 👇🏻 https://t.me/+JoVZcCM-A9pjZWU0 https://t.me/+JoVZcCM-A9pjZWU0

احتمالاً نسخه‌ی اصلی‌ش رو گوش کردید اما گوش دادن نسخه‌ی بی‌کلامش هم خالی از لطف نیست... اگه فیلم Fight Club رو دیده باشید براتون جذاب‌تر هم می‌شه ♥️ @Caption

رسالة صوتية00:30