3 154
Subscribers
+324 hours
-37 days
No data30 days
Posts Archive
3 154
به نظرم همه آدما ی بار باید تا تهش برن. تا ته اون چیزی که خیلی بهش اصرار دارن، برن و تا جون دارن براش بجنگن؛ اونقدر که خسته و زخمی برگردن. مهم نیست که تهش برنده شن یا بازنده مهم اینه که تهشو دیدن. کسی که تهشو دیده دیگه از هیچی نمیترسه. مدیون دلش نیست که شاید میشد.
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
