3 154
المشتركون
+124 ساعات
-57 أيام
-530 أيام
أرشيف المشاركات
3 154
به نظرم همه آدما ی بار باید تا تهش برن. تا ته اون چیزی که خیلی بهش اصرار دارن، برن و تا جون دارن براش بجنگن؛ اونقدر که خسته و زخمی برگردن. مهم نیست که تهش برنده شن یا بازنده مهم اینه که تهشو دیدن. کسی که تهشو دیده دیگه از هیچی نمیترسه. مدیون دلش نیست که شاید میشد.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
