3 154
Подписчики
+124 часа
-57 дней
-530 день
Архив постов
3 154
به نظرم همه آدما ی بار باید تا تهش برن. تا ته اون چیزی که خیلی بهش اصرار دارن، برن و تا جون دارن براش بجنگن؛ اونقدر که خسته و زخمی برگردن. مهم نیست که تهش برنده شن یا بازنده مهم اینه که تهشو دیدن. کسی که تهشو دیده دیگه از هیچی نمیترسه. مدیون دلش نیست که شاید میشد.
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
