3 154
مشترکین
+124 ساعت
-57 روز
-530 روز
آرشیو پست ها
3 154
به نظرم همه آدما ی بار باید تا تهش برن. تا ته اون چیزی که خیلی بهش اصرار دارن، برن و تا جون دارن براش بجنگن؛ اونقدر که خسته و زخمی برگردن. مهم نیست که تهش برنده شن یا بازنده مهم اینه که تهشو دیدن. کسی که تهشو دیده دیگه از هیچی نمیترسه. مدیون دلش نیست که شاید میشد.
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
