- در آغوش درخت -
Open in Telegram
زندگی رو دوست داشت و درختها رو. خرده روایت ها* «mot» سابق* t.me/HidenChat_Bot?start=750431978 مشتقات: @Avininame آوینی نامه - @mot_clouds اَبر نامه - @Gom_ir گم نامه -
Show more4 844
Subscribers
+424 hours
+177 days
+5530 days
Posts Archive
4 849
Repost from پَرسه!
من نمیتونم و بلدم نیستم که مثل عراقىها بيام جلوى ضريحت ﺩاد بزنم. نهايتاً بتونم تو هيئت زانوهامو بغل بگیرم با بغض بهت بگم: به زندگی بهم ريختهی امالبنين، زندگی مارو جمع كن قمرِ بنیهاشم. (؛
*/ شب نهم.
4 849
سلام بچه ها
ما قصد داریم روز عاشورا تو یکی از روستاهای نسبتا محروم اطراف مشهد حلیم بدیم (بدون شکر:/). یک مبلغی کم داریم یک بسم الله بگید جمع شه.
6219861941710872
شاهبیکی4 849
انتخاب
بین خیابون
کافه برای بازی ایران بلژیک
و هیأت خفن برای شب هفتم
واقعا سخت بود.
4 849
Repost from N/a
اگر گریان به دیوار حسین بن علی تکیه نمیدادیم ، کدامین کوه طاقت داشت این حال پریشان را؟!
4 849
حضور مردم کف خیابون رابطه ی مستقیم داره با اضهار نظر صریح رهبرمون.
الحمدالله که بودیم و هستیم پشت ولیمون.❤️
4 849
«بنده علی الاصول نظر دیگری داشتم»
این بند خیلی این وایب رو بهم داد و خیالم رو راحت کرد که راه و اشتباه نرفتیم و اصول آقا مجتبی رو حداقل شناختیم و هی با جمله ی با «آقا هماهنگه» اصول رو زیر پا نذاشتیم.
الحمدالله.
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
