en
Feedback
- در آغوش درخت -

- در آغوش درخت -

Open in Telegram

زندگی رو دوست داشت و درخت‌ها رو. خرده روایت ها* «mot» سابق* t.me/HidenChat_Bot?start=750431978 مشتقات: @Avininame آوینی نامه - @mot_clouds اَبر نامه - @Gom_ir گم نامه -

Show more
4 844
Subscribers
+424 hours
+177 days
+5530 days
Posts Archive
برای ماه زیبای امشب✨

*/شب ِ نهم
+1
*/شب ِ نهم

«ابلفضل علمدار از ته ته ته دل خامنه‌ای نگه‌دار»

همه ی سال منتظر شب نهمم.

Repost from پَرسه!
من نمیتونم و بلدم نیستم که مثل عراقى‌ها بيام جلوى ضريحت ﺩاد بزنم. نهايتاً بتونم تو هيئت زانوهامو بغل بگیرم با بغض بهت بگم: به زندگی بهم ريخته‌ی ام‌البنين، زندگی مارو جمع كن قمرِ بنی‌هاشم. (؛ */ شب نهم.

«در مذهب ما قمرپرستان تو امامی عباس.»

یک محرم یزد و زنجان و تهران و ببینم و بعد با خیال راحت دنیارو ترک کنم.

محرم یزد عالیه، همه نصب کنید.

بچه ها یکم دیگه دست برسونید به ۱۰ تومن برسه🤝🏼

سلام بچه ها ما قصد داریم روز عاشورا تو یکی از روستاهای نسبتا محروم اطراف مشهد حلیم بدیم (بدون شکر:/). یک مبلغی کم داریم یک بسم الله بگید جمع شه. 6219861941710872 شاهبیکی

انتخاب بین خیابون کافه برای بازی ایران بلژیک و هیأت خفن برای شب هفتم واقعا سخت بود.

Repost from N/a
اگر گریان به دیوار حسین بن علی تکیه نمیدادیم ، کدامین کوه طاقت داشت این حال پریشان را؟!

ماه؛ تو که به خدا نزدیک‌تری بهش بگو.

لاکن امسال هیئت انقلابی رفتن از اوجب واجباته.
لاکن امسال هیئت انقلابی رفتن از اوجب واجباته.

«از بچگی شادی فروخم غم خریدم…» - ماهِ شبِ پنجم محرم
+1
«از بچگی شادی فروخم غم خریدم…» - ماهِ شبِ پنجم محرم

حضور مردم کف خیابون رابطه ی مستقیم داره با اضهار نظر صریح رهبرمون. الحمدالله که بودیم و هستیم پشت ولی‌مون.❤️

تو پزشکیان باشی امشب بدترین شب برای رئیس جمهور بودنه.

دوران بزن و پشت آقا قایم شو تمام شد.

بنده "علی‌الاصول‌"گرا هستم.

«بنده علی الاصول نظر دیگری داشتم» این بند خیلی این وایب رو بهم داد و خیالم رو راحت کرد که راه و اشتباه نرفتیم و اصول آقا مجتبی رو حداقل شناختیم و هی با جمله ی با «آقا هماهنگه» اصول رو زیر پا نذاشتیم. الحمدالله.