- در آغوش درخت -
رفتن به کانال در Telegram
زندگی رو دوست داشت و درختها رو. خرده روایت ها* «mot» سابق* t.me/HidenChat_Bot?start=750431978 مشتقات: @Avininame آوینی نامه - @mot_clouds اَبر نامه - @Gom_ir گم نامه -
نمایش بیشتر4 845
مشترکین
+1024 ساعت
+227 روز
+5030 روز
آرشیو پست ها
4 847
سلام بچه ها
ما قصد داریم روز عاشورا تو یکی از روستاهای نسبتا محروم اطراف مشهد حلیم بدیم (بدون شکر:/). یک مبلغی کم داریم یک بسم الله بگید جمع شه.
6219861941710872
شاهبیکی4 847
انتخاب
بین خیابون
کافه برای بازی ایران بلژیک
و هیأت خفن برای شب هفتم
واقعا سخت بود.
4 847
Repost from N/a
اگر گریان به دیوار حسین بن علی تکیه نمیدادیم ، کدامین کوه طاقت داشت این حال پریشان را؟!
4 847
حضور مردم کف خیابون رابطه ی مستقیم داره با اضهار نظر صریح رهبرمون.
الحمدالله که بودیم و هستیم پشت ولیمون.❤️
4 847
«بنده علی الاصول نظر دیگری داشتم»
این بند خیلی این وایب رو بهم داد و خیالم رو راحت کرد که راه و اشتباه نرفتیم و اصول آقا مجتبی رو حداقل شناختیم و هی با جمله ی با «آقا هماهنگه» اصول رو زیر پا نذاشتیم.
الحمدالله.
4 847
Repost from برگ زیتون🌿
بله، حقیقتاً اینکه بعد ریخته شدن خون اون والامقامِ شهید، با قاتلش دست توافق بدیم در حالی که ولیِ دمِ شخصی و حقوقی راضی نیست، درد بزرگیه!
نمیتونیم تحمل کنیم. بهترین واکنش انکاره تا مغز حس درد نکنه.
4 847
فکر کن با قاتل پدرت دست بدن و بوس بوسیش کنن و تو هیچ کاری ازت بر نیاد و فقط نگاه کنی.
مرگ بر منافق و امشب با حرص بیشتری باید گفت.
4 847
وقتی حرف از توافق و توقف جنگ میزنن یاد لبنان و غزه میفتم که هنوز هم توی آتش بس و توافقن. :))))
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
