ch
Feedback
- در آغوش درخت -

- در آغوش درخت -

前往频道在 Telegram

زندگی رو دوست داشت و درخت‌ها رو. خرده روایت ها* «mot» سابق* t.me/HidenChat_Bot?start=750431978 مشتقات: @Avininame آوینی نامه - @mot_clouds اَبر نامه - @Gom_ir گم نامه -

显示更多
4 845
订阅者
+1024 小时
+227
+5030
帖子存档
سلام بچه ها ما قصد داریم روز عاشورا تو یکی از روستاهای نسبتا محروم اطراف مشهد حلیم بدیم (بدون شکر:/). یک مبلغی کم داریم یک بسم الله بگید جمع شه. 6219861941710872 شاهبیکی

انتخاب بین خیابون کافه برای بازی ایران بلژیک و هیأت خفن برای شب هفتم واقعا سخت بود.

Repost from N/a
اگر گریان به دیوار حسین بن علی تکیه نمیدادیم ، کدامین کوه طاقت داشت این حال پریشان را؟!

ماه؛ تو که به خدا نزدیک‌تری بهش بگو.

لاکن امسال هیئت انقلابی رفتن از اوجب واجباته.
لاکن امسال هیئت انقلابی رفتن از اوجب واجباته.

«از بچگی شادی فروخم غم خریدم…» - ماهِ شبِ پنجم محرم
+1
«از بچگی شادی فروخم غم خریدم…» - ماهِ شبِ پنجم محرم

حضور مردم کف خیابون رابطه ی مستقیم داره با اضهار نظر صریح رهبرمون. الحمدالله که بودیم و هستیم پشت ولی‌مون.❤️

تو پزشکیان باشی امشب بدترین شب برای رئیس جمهور بودنه.

دوران بزن و پشت آقا قایم شو تمام شد.

بنده "علی‌الاصول‌"گرا هستم.

«بنده علی الاصول نظر دیگری داشتم» این بند خیلی این وایب رو بهم داد و خیالم رو راحت کرد که راه و اشتباه نرفتیم و اصول آقا مجتبی رو حداقل شناختیم و هی با جمله ی با «آقا هماهنگه» اصول رو زیر پا نذاشتیم. الحمدالله.

برای امشب فقط یک جمله؛ «الحمدالله برای نعمت ولی فقیه».

«ما را نسیم پرچم تو زنده میکند آقای امام حسین…» -شبِ سوم

یادم رفته بود طلوعای حرمتون چقدر زیباست. #رزق
یادم رفته بود طلوعای حرمتون چقدر زیباست. #رزق

بله، حقیقتاً اینکه بعد ریخته شدن خون اون والامقامِ شهید، با قاتلش دست توافق بدیم در حالی که ولیِ دمِ شخصی و حقوقی راضی نیست، درد بزرگیه! نمی‌تونیم تحمل کنیم. بهترین واکنش انکاره تا مغز حس درد نکنه.

فکر کن با قاتل پدرت دست بدن و بوس بوسیش کنن و تو هیچ کاری ازت بر نیاد و فقط نگاه کنی. مرگ بر منافق و امشب با حرص بیشتری باید گفت.

وقتی حرف از توافق و توقف جنگ میزنن یاد لبنان و غزه می‌فتم که هنوز هم توی آتش بس و توافقن. :))))

- عکس از کانال اختر پنجم

جوری که دلم میخواد با کتاب هام دفن شم.
جوری که دلم میخواد با کتاب هام دفن شم.

خدا برای اون غم یهویی که میریزه تو دلت هم حتی تدبیر کرده.