MAHCOD | مهکد وارزون
﷽ سرویس گیمینک و خدمات وارزون با ۴۰هزار فالوور و ۵۲۰۰ رضایت @Mahcodrezayat پیام های پین شده رو ببنید❤️ مدیریت⬇️برای خرید @mahziaramini اینستاگرام مهکد ⬇️ instagram.com/mahcod ۶سال سابقه🔥 سوالات متعدد+نحوه خرید⬇️ https://zil.ink/mahcod
Show more📈 Analytical overview of Telegram channel MAHCOD | مهکد وارزون
Channel MAHCOD | مهکد وارزون (@mahcod) in the Farsi language segment is an active participant. Currently, the community unites 10 654 subscribers, ranking 8 510 in the Games category and 29 544 in the Iran region.
📊 Audience metrics and dynamics
Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 10 654 subscribers.
According to the latest data from 21 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by 613 over the last 30 days and by -14 over the last 24 hours, overall reach remains high.
- Verification status: Not verified
- Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 16.34%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 7.83% reactions from the total number of subscribers.
- Post reach: On average, each post receives 1 742 views. Within the first day, a publication typically gains 835 views.
- Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 13.
- Thematic interests: Content is focused on key topics such as اپراتور, رفیق, سیزن, باندل, بلکسل.
📝 Description and content policy
The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
“﷽
سرویس گیمینک و خدمات وارزون
با ۴۰هزار فالوور و
۵۲۰۰ رضایت
@Mahcodrezayat
پیام های پین شده رو ببنید❤️
مدیریت⬇️برای خرید
@mahziaramini
اینستاگرام مهکد ⬇️
instagram.com/mahcod
۶سال سابقه🔥
سوالات متعدد+نحوه خرید⬇️
https://zil.ink/mahcod”
Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 22 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Games category.
خب، نظر واقعی من دربارهی Black Ops 7: خوبه که کمپین رو طوری ساختن که ارزش بازی کردن داشته باشه، با پیشرفت مشترک، پایان بازی و mastery camos. برای کسی مثل من که معمولاً کمپینها رو تا چند سال بعد نمیزنه این خیلی نکتهی مثبتیه. (فقط حیف که MWIII دسترسی زودهنگام رو خراب کرد). خیلی از تغییراتی که توی create a class دادن رو دوست دارم. تغییرات اتچمنتها باعث میشه تنوع بیشتری توی بیلدها باشه و اینکه کلاسهای قابل اشتراک هم اضافه شدن یه تغییر خیلی خوب برای کیفیت زندگی بازیکنه. برگشتن Specialist Package بهعنوان یک wild card هم عالیه. Overclocks جالب بهنظر میرسه ولی هنوز زوده که بگیم چطور جواب میده. تعداد مپها و سلاحها خوب بهنظر میاد، فقط باید دید چندتاشون کوچیکن مثل BO6 وقتی لانچ شد. تم و ظاهر بازی رو هم دوست دارم. Wall jumping باید یه کم با wall running فرق داشته باشه. خیلی هم خوشحالم که دیگه از اون قضیهی tactical sprint خبری نیست (مگر اینکه Specialist بگیرم 😠). چیزی که دوست ندارم اینه که strafing while mounted اضافه شده (کلاً Mounting باید از COD حذف بشه). همینطور پرکهایی که نقش عصای دست دارن پرک حساب شدن، در حالی که باید ویژگی باشن (مثل ADS در حین wall jump یا slide، یا looping streaks). ایدهی Weapon Prestige رو دوست دارم، ولی اینکه بخوان اتچمنتهای متا رو پشت weapon prestige قفل کنن رو اصلاً نمیپسندم. اونها باید توی max level آزاد بشن و جایزههای ظاهری (cosmetic) برن برای Prestige. زامبی BO6 و سیستمهاش رو دوست دارم، ولی نمیدونم آیا بهاندازهی کافی روی همون سیستمها بهبود دادن یا نه (با توجه به اطلاعاتی که داریم). بزرگترین مپ Round-based تاریخ، با wonder vehicles، مپهای survival و Dead Ops Arcade بهنظر میاد محتوای قابل قبولی برای لانچ باشه. هیچ سرنخی نداریم که امسال با Warzone چیکار میخوان بکنن، و این قضیهی Carry Forward به نظرم کاملاً بیتفاوت به جامعهست. حتی بدترش اینه که هر بار حرفش میشه، حسش اینه: «ما صداتون و فیدبکتون رو میشنویم، ولی در واقع بهتون میگیم بیخیال شید، چون ازش خیلی پول درمیاریم». واقعیت اینه که SBMM/EOMM نقش خیلی بزرگی توی لانچ و کل بازی خواهد داشت، همینطور مشکلات سرور و هکرها، با توجه به سابقهی Ricochet. پس اگه قبلاً این مشکلات رو داشتیم، احتمالاً عوض نشدن. امیدوارم توی CodNext، بتا و ۱۴ نوامبر ببینمتون.
تمام گانهای MW2 MW3 BO6 BO7
هرگانی هر اتچی ک میچینید یه کد جدید به وجود میاره و از این به بعد بجای چیدن اتچ از جایی فقط کد رو از رفیقتون یا مثلا کسی ک اتچ رو چیده میگرید همون کد رو میزنید و اتچ کامل براتون ظاهر میشه
تمام این اپراتور ها به صورت دائمی و قانونی براتون فعال میشه
همه باهم فعال میشه و به صورت تکی نمیشه
تخفیف ویژه1200T❌984T✅
اکتیویژن اعلام کرده که بازخوردهای جامعهی بازیکنها رو جدی گرفته و از نارضایتی شدید نسبت به باندلهای اخیر آگاهه. 🛠 اونها گفتن این انتقادها رو در نظر میگیرن و روی طراحی و عرضهی باندلهای بعدی در Black Ops 7 اعمال خواهد شد
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
