MAHCOD | مهکد وارزون
﷽ سرویس گیمینک و خدمات وارزون با ۴۰هزار فالوور و ۵۲۰۰ رضایت @Mahcodrezayat پیام های پین شده رو ببنید❤️ مدیریت⬇️برای خرید @mahziaramini اینستاگرام مهکد ⬇️ instagram.com/mahcod ۶سال سابقه🔥 سوالات متعدد+نحوه خرید⬇️ https://zil.ink/mahcod
Mostrar más📈 Análisis del canal de Telegram MAHCOD | مهکد وارزون
El canal MAHCOD | مهکد وارزون (@mahcod) en el segmento lingüístico de Farsi es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 10 654 suscriptores, ocupando la posición 8 510 en la categoría Juegos y el puesto 29 544 en la región Irán.
📊 Métricas de audiencia y dinámica
Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 10 654 suscriptores.
Según los últimos datos del 21 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de 613, y en las últimas 24 horas de -14, conservando un alto alcance.
- Estado de verificación: No verificado
- Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 16.34%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 7.83% de reacciones respecto al total de suscriptores.
- Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 1 742 visualizaciones. En el primer día suele acumular 835 visualizaciones.
- Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 13.
- Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como اپراتور, رفیق, سیزن, باندل, بلکسل.
📝 Descripción y política de contenido
El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
“﷽
سرویس گیمینک و خدمات وارزون
با ۴۰هزار فالوور و
۵۲۰۰ رضایت
@Mahcodrezayat
پیام های پین شده رو ببنید❤️
مدیریت⬇️برای خرید
@mahziaramini
اینستاگرام مهکد ⬇️
instagram.com/mahcod
۶سال سابقه🔥
سوالات متعدد+نحوه خرید⬇️
https://zil.ink/mahcod”
Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 22 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Juegos.
خب، نظر واقعی من دربارهی Black Ops 7: خوبه که کمپین رو طوری ساختن که ارزش بازی کردن داشته باشه، با پیشرفت مشترک، پایان بازی و mastery camos. برای کسی مثل من که معمولاً کمپینها رو تا چند سال بعد نمیزنه این خیلی نکتهی مثبتیه. (فقط حیف که MWIII دسترسی زودهنگام رو خراب کرد). خیلی از تغییراتی که توی create a class دادن رو دوست دارم. تغییرات اتچمنتها باعث میشه تنوع بیشتری توی بیلدها باشه و اینکه کلاسهای قابل اشتراک هم اضافه شدن یه تغییر خیلی خوب برای کیفیت زندگی بازیکنه. برگشتن Specialist Package بهعنوان یک wild card هم عالیه. Overclocks جالب بهنظر میرسه ولی هنوز زوده که بگیم چطور جواب میده. تعداد مپها و سلاحها خوب بهنظر میاد، فقط باید دید چندتاشون کوچیکن مثل BO6 وقتی لانچ شد. تم و ظاهر بازی رو هم دوست دارم. Wall jumping باید یه کم با wall running فرق داشته باشه. خیلی هم خوشحالم که دیگه از اون قضیهی tactical sprint خبری نیست (مگر اینکه Specialist بگیرم 😠). چیزی که دوست ندارم اینه که strafing while mounted اضافه شده (کلاً Mounting باید از COD حذف بشه). همینطور پرکهایی که نقش عصای دست دارن پرک حساب شدن، در حالی که باید ویژگی باشن (مثل ADS در حین wall jump یا slide، یا looping streaks). ایدهی Weapon Prestige رو دوست دارم، ولی اینکه بخوان اتچمنتهای متا رو پشت weapon prestige قفل کنن رو اصلاً نمیپسندم. اونها باید توی max level آزاد بشن و جایزههای ظاهری (cosmetic) برن برای Prestige. زامبی BO6 و سیستمهاش رو دوست دارم، ولی نمیدونم آیا بهاندازهی کافی روی همون سیستمها بهبود دادن یا نه (با توجه به اطلاعاتی که داریم). بزرگترین مپ Round-based تاریخ، با wonder vehicles، مپهای survival و Dead Ops Arcade بهنظر میاد محتوای قابل قبولی برای لانچ باشه. هیچ سرنخی نداریم که امسال با Warzone چیکار میخوان بکنن، و این قضیهی Carry Forward به نظرم کاملاً بیتفاوت به جامعهست. حتی بدترش اینه که هر بار حرفش میشه، حسش اینه: «ما صداتون و فیدبکتون رو میشنویم، ولی در واقع بهتون میگیم بیخیال شید، چون ازش خیلی پول درمیاریم». واقعیت اینه که SBMM/EOMM نقش خیلی بزرگی توی لانچ و کل بازی خواهد داشت، همینطور مشکلات سرور و هکرها، با توجه به سابقهی Ricochet. پس اگه قبلاً این مشکلات رو داشتیم، احتمالاً عوض نشدن. امیدوارم توی CodNext، بتا و ۱۴ نوامبر ببینمتون.
تمام گانهای MW2 MW3 BO6 BO7
هرگانی هر اتچی ک میچینید یه کد جدید به وجود میاره و از این به بعد بجای چیدن اتچ از جایی فقط کد رو از رفیقتون یا مثلا کسی ک اتچ رو چیده میگرید همون کد رو میزنید و اتچ کامل براتون ظاهر میشه
تمام این اپراتور ها به صورت دائمی و قانونی براتون فعال میشه
همه باهم فعال میشه و به صورت تکی نمیشه
تخفیف ویژه1200T❌984T✅
اکتیویژن اعلام کرده که بازخوردهای جامعهی بازیکنها رو جدی گرفته و از نارضایتی شدید نسبت به باندلهای اخیر آگاهه. 🛠 اونها گفتن این انتقادها رو در نظر میگیرن و روی طراحی و عرضهی باندلهای بعدی در Black Ops 7 اعمال خواهد شد
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
