MAHCOD | مهکد وارزون
﷽ سرویس گیمینک و خدمات وارزون با ۴۰هزار فالوور و ۵۲۰۰ رضایت @Mahcodrezayat پیام های پین شده رو ببنید❤️ مدیریت⬇️برای خرید @mahziaramini اینستاگرام مهکد ⬇️ instagram.com/mahcod ۶سال سابقه🔥 سوالات متعدد+نحوه خرید⬇️ https://zil.ink/mahcod
Больше📈 Аналитический обзор Telegram-канала MAHCOD | مهکد وارزون
Канал MAHCOD | مهکد وارزون (@mahcod) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 10 654 подписчиков, занимая 8 510 место в категории Игры и 29 544 место в регионе Иран.
📊 Показатели аудитории и динамика
С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 10 654 подписчиков.
Согласно последним данным от 21 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило 613, а за последние 24 часа — -14, при этом общий охват остаётся высоким.
- Статус верификации: Не верифицирован
- Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 16.34%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 7.83% реакций от общего числа подписчиков.
- Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 1 742 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 835 просмотров.
- Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 13.
- Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как اپراتور, رفیق, سیزن, باندل, بلکسل.
📝 Описание и контентная политика
Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
“﷽
سرویس گیمینک و خدمات وارزون
با ۴۰هزار فالوور و
۵۲۰۰ رضایت
@Mahcodrezayat
پیام های پین شده رو ببنید❤️
مدیریت⬇️برای خرید
@mahziaramini
اینستاگرام مهکد ⬇️
instagram.com/mahcod
۶سال سابقه🔥
سوالات متعدد+نحوه خرید⬇️
https://zil.ink/mahcod”
Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 22 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Игры.
خب، نظر واقعی من دربارهی Black Ops 7: خوبه که کمپین رو طوری ساختن که ارزش بازی کردن داشته باشه، با پیشرفت مشترک، پایان بازی و mastery camos. برای کسی مثل من که معمولاً کمپینها رو تا چند سال بعد نمیزنه این خیلی نکتهی مثبتیه. (فقط حیف که MWIII دسترسی زودهنگام رو خراب کرد). خیلی از تغییراتی که توی create a class دادن رو دوست دارم. تغییرات اتچمنتها باعث میشه تنوع بیشتری توی بیلدها باشه و اینکه کلاسهای قابل اشتراک هم اضافه شدن یه تغییر خیلی خوب برای کیفیت زندگی بازیکنه. برگشتن Specialist Package بهعنوان یک wild card هم عالیه. Overclocks جالب بهنظر میرسه ولی هنوز زوده که بگیم چطور جواب میده. تعداد مپها و سلاحها خوب بهنظر میاد، فقط باید دید چندتاشون کوچیکن مثل BO6 وقتی لانچ شد. تم و ظاهر بازی رو هم دوست دارم. Wall jumping باید یه کم با wall running فرق داشته باشه. خیلی هم خوشحالم که دیگه از اون قضیهی tactical sprint خبری نیست (مگر اینکه Specialist بگیرم 😠). چیزی که دوست ندارم اینه که strafing while mounted اضافه شده (کلاً Mounting باید از COD حذف بشه). همینطور پرکهایی که نقش عصای دست دارن پرک حساب شدن، در حالی که باید ویژگی باشن (مثل ADS در حین wall jump یا slide، یا looping streaks). ایدهی Weapon Prestige رو دوست دارم، ولی اینکه بخوان اتچمنتهای متا رو پشت weapon prestige قفل کنن رو اصلاً نمیپسندم. اونها باید توی max level آزاد بشن و جایزههای ظاهری (cosmetic) برن برای Prestige. زامبی BO6 و سیستمهاش رو دوست دارم، ولی نمیدونم آیا بهاندازهی کافی روی همون سیستمها بهبود دادن یا نه (با توجه به اطلاعاتی که داریم). بزرگترین مپ Round-based تاریخ، با wonder vehicles، مپهای survival و Dead Ops Arcade بهنظر میاد محتوای قابل قبولی برای لانچ باشه. هیچ سرنخی نداریم که امسال با Warzone چیکار میخوان بکنن، و این قضیهی Carry Forward به نظرم کاملاً بیتفاوت به جامعهست. حتی بدترش اینه که هر بار حرفش میشه، حسش اینه: «ما صداتون و فیدبکتون رو میشنویم، ولی در واقع بهتون میگیم بیخیال شید، چون ازش خیلی پول درمیاریم». واقعیت اینه که SBMM/EOMM نقش خیلی بزرگی توی لانچ و کل بازی خواهد داشت، همینطور مشکلات سرور و هکرها، با توجه به سابقهی Ricochet. پس اگه قبلاً این مشکلات رو داشتیم، احتمالاً عوض نشدن. امیدوارم توی CodNext، بتا و ۱۴ نوامبر ببینمتون.
تمام گانهای MW2 MW3 BO6 BO7
هرگانی هر اتچی ک میچینید یه کد جدید به وجود میاره و از این به بعد بجای چیدن اتچ از جایی فقط کد رو از رفیقتون یا مثلا کسی ک اتچ رو چیده میگرید همون کد رو میزنید و اتچ کامل براتون ظاهر میشه
تمام این اپراتور ها به صورت دائمی و قانونی براتون فعال میشه
همه باهم فعال میشه و به صورت تکی نمیشه
تخفیف ویژه1200T❌984T✅
اکتیویژن اعلام کرده که بازخوردهای جامعهی بازیکنها رو جدی گرفته و از نارضایتی شدید نسبت به باندلهای اخیر آگاهه. 🛠 اونها گفتن این انتقادها رو در نظر میگیرن و روی طراحی و عرضهی باندلهای بعدی در Black Ops 7 اعمال خواهد شد
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
