uz
Feedback
MAHCOD | مهکد وارزون

MAHCOD | مهکد وارزون

Kanalga Telegram’da o‘tish

﷽ سرویس گیمینک و خدمات وارزون با ۴۰هزار فالوور و ۵۲۰۰ رضایت @Mahcodrezayat پیام های پین شده رو ببنید❤️ مدیریت⬇️برای خرید @mahziaramini اینستاگرام مهکد ⬇️ instagram.com/mahcod ۶سال سابقه🔥 سوالات متعدد+نحوه خرید⬇️ https://zil.ink/mahcod

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali MAHCOD | مهکد وارزون analitikasi

MAHCOD | مهکد وارزون (@mahcod) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 10 654 obunachidan iborat bo'lib, Oʻyinlar toifasida 8 510-o'rinni va Eron mintaqasida 29 544-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 10 654 obunachiga ega bo‘ldi.

21 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni 613 ga, so‘nggi 24 soatda esa -14 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 16.34% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 7.83% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 1 742 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 835 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 13 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent اپراتور, رفیق, سیزن, باندل, بلکسل kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
﷽ سرویس گیمینک و خدمات وارزون با ۴۰هزار فالوور و ۵۲۰۰ رضایت @Mahcodrezayat پیام های پین شده رو ببنید❤️ مدیریت⬇️برای خرید @mahziaramini اینستاگرام مهکد ⬇️ instagram.com/mahcod ۶سال سابقه🔥 سوالات متعدد+نحوه خرید⬇️ https://zil.ink/mahcod

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 22 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Oʻyinlar toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

10 654
Obunachilar
-1424 soatlar
-917 kunlar
+61330 kunlar
Postlar arxiv
خدا کالاف رو نجات داد ! نسخه والت ادیتشن کالاف از بتلفیلد پیشی گرفت
خدا کالاف رو نجات داد !
نسخه والت ادیتشن کالاف از بتلفیلد پیشی گرفت

خدایا کالافو نجات بده🙏🏽

صحبت های JGOD یکی از محتواسازان معروف Call of Duty در رابطه با عنوان Black Ops 7؛
خب، نظر واقعی من درباره‌ی Black Ops 7: خوبه که کمپین رو طوری ساختن که ارزش بازی کردن داشته باشه، با پیشرفت مشترک، پایان بازی و mastery camos. برای کسی مثل من که معمولاً کمپین‌ها رو تا چند سال بعد نمی‌زنه این خیلی نکته‌ی مثبتیه. (فقط حیف که MWIII دسترسی زودهنگام رو خراب کرد). خیلی از تغییراتی که توی create a class دادن رو دوست دارم. تغییرات اتچمنت‌ها باعث میشه تنوع بیشتری توی بیلدها باشه و اینکه کلاس‌های قابل اشتراک هم اضافه شدن یه تغییر خیلی خوب برای کیفیت زندگی بازیکنه. برگشتن Specialist Package به‌عنوان یک wild card هم عالیه. Overclocks جالب به‌نظر می‌رسه ولی هنوز زوده که بگیم چطور جواب میده. تعداد مپ‌ها و سلاح‌ها خوب به‌نظر میاد، فقط باید دید چندتاشون کوچیکن مثل BO6 وقتی لانچ شد. تم و ظاهر بازی رو هم دوست دارم. Wall jumping باید یه کم با wall running فرق داشته باشه. خیلی هم خوشحالم که دیگه از اون قضیه‌ی tactical sprint خبری نیست (مگر اینکه Specialist بگیرم 😠). چیزی که دوست ندارم اینه که strafing while mounted اضافه شده (کلاً Mounting باید از COD حذف بشه). همینطور پرک‌هایی که نقش عصای دست دارن پرک حساب شدن، در حالی که باید ویژگی باشن (مثل ADS در حین wall jump یا slide، یا looping streaks). ایده‌ی Weapon Prestige رو دوست دارم، ولی این‌که بخوان اتچمنت‌های متا رو پشت weapon prestige قفل کنن رو اصلاً نمی‌پسندم. اون‌ها باید توی max level آزاد بشن و جایزه‌های ظاهری (cosmetic) برن برای Prestige. زامبی‌ BO6 و سیستم‌هاش رو دوست دارم، ولی نمی‌دونم آیا به‌اندازه‌ی کافی روی همون سیستم‌ها بهبود دادن یا نه (با توجه به اطلاعاتی که داریم). بزرگترین مپ Round-based تاریخ، با wonder vehicles، مپ‌های survival و Dead Ops Arcade به‌نظر میاد محتوای قابل قبولی برای لانچ باشه. هیچ سرنخی نداریم که امسال با Warzone چیکار می‌خوان بکنن، و این قضیه‌ی Carry Forward به نظرم کاملاً بی‌تفاوت به جامعه‌ست. حتی بدترش اینه که هر بار حرفش میشه، حسش اینه: «ما صداتون و فیدبکتون رو می‌شنویم، ولی در واقع بهتون می‌گیم بی‌خیال شید، چون ازش خیلی پول درمیاریم». واقعیت اینه که SBMM/EOMM نقش خیلی بزرگی توی لانچ و کل بازی خواهد داشت، همینطور مشکلات سرور و هکرها، با توجه به سابقه‌ی Ricochet. پس اگه قبلاً این مشکلات رو داشتیم، احتمالاً عوض نشدن. امیدوارم توی CodNext، بتا و ۱۴ نوامبر ببینمتون.

نظر شما درمورد اپدیت مپ ریبرث به این شکل در شکل یه ایونت چیه؟ ❤️‍🔥or💔

🔹عنوان Black Ops 7 از نخستین عناوین این سری محسوب می‌شود که چند روز پس از معرفی، نتوانسته در صدر جدول پیش‌خرید های کنسول Pla
  🔹عنوان Black Ops 7 از نخستین عناوین این سری محسوب می‌شود که چند روز پس از معرفی، نتوانسته در صدر جدول پیش‌خرید های کنسول PlayStation 5 قرار گیرد. 🔸 سه روز پس از رونمایی، نسخه‌ی Vault Edition حداکثر به رتبه هشتم رسیده و پشت سر هر دو نسخه بازی Battlefield 6 قرار دارد.

بازگشت Specialist Bonus در Black Ops 7 💪 با رسیدن به امتیازهای مختلف Perk جدید می‌گیرید: هر ۲۰۰ امتیاز یک پرک و وقتی به 1200
بازگشت Specialist Bonus در Black Ops 7 💪 با رسیدن به امتیازهای مختلف Perk جدید می‌گیرید: هر ۲۰۰ امتیاز یک پرک و وقتی به 1200 امتیاز برسید، تمام Perk های بازی فعال می‌شوند! این سیستم به‌عنوان یک Wildcard در دسترس خواهد بود. این اطلاعات از پرزنتیشن بازدید از استودیوی Treyarch برای پیش‌نمایش BO7 گرفته شده.

🔶پاسخ سازندگان Battlefield 6 در خصوص مقایسه با Call of Duty; این دو فرنچایز مکمل یکدیگرند نه رقیب هم ! 🔹عضو ارشد پروژه ساخت BF6 آقای Byron Beedy در مورد مقایسه های مکرر دو فرنچایز COD و BF اظهار کرد : “بتلفیلد و کال آو دیوتی مکمل یکدیگر هستند نه رقیب هم.این دو فرنچایز سال ها کنار یکدیگر بوده اند و از جنبه ها و زوایای مختلف همدیگر را تکمیل کرده اند. بتلفیلد ویژگی هایی دارد که کال آو دیوتی ندارد و بالعکس.” “سیستم تخریب پذیری، پویایی محیط و سایر عناصر در کنار سیستم کلاس و اتمسفر جنگی خاص، Battlefield را به یک تجربه منحصر به فرد تبدیل میکند.

🔸تمام گان های سری های قبل در وارزون خواهند بود تمام گانهای MW2 MW3 BO6 BO7
🔸تمام گان های سری های قبل در وارزون خواهند بود
تمام گانهای MW2 MW3 BO6 BO7

یه قابلیت خیلی جذاب و کاربردی BO7
هرگانی هر اتچی ک میچینید یه کد جدید به وجود میاره و از این به بعد بجای چیدن اتچ از جایی فقط کد رو از رفیقتون یا مثلا کسی ک اتچ رو چیده میگرید همون کد رو میزنید و اتچ کامل براتون ظاهر میشه

اولین نگاه به حضور Troy Marshal از بلک اپس ۶ در کمپین Black Ops 7 👀 می‌بینید که از نسخه قبلی تا حالا چه تغییراتی کرده و چقدر
+1
اولین نگاه به حضور Troy Marshal از بلک اپس ۶ در کمپین Black Ops 7 👀 می‌بینید که از نسخه قبلی تا حالا چه تغییراتی کرده و چقدر سال‌ها گذشته…

این خبر حالمو خراب کرد امید زیادی به mw4 داشتم

ادعای لیکر ها : عنوان MW4 در شرایط کنونی در حال ساخت و به بدی MWII خواهد بود ! ▫️لیکر ها عنوان کردن با اطلاعاتی که از نسخه فع
ادعای لیکر ها : عنوان MW4 در شرایط کنونی در حال ساخت و به بدی MWII خواهد بود ! ▫️لیکر ها عنوان کردن با اطلاعاتی که از نسخه فعلی در دست ساخت عنوان مدرن وارفر 4 دارن، این بازی مانند MWII موومنت کند و Slow Pace خواهد داشت. ▫️در اشاره دیگری گفته شده این عنوان از سیستم آمنی موومنت بسیار کم اثری استفاده میکنه و مشابه اون چه که الان در عناوین BO6 و BO7 وجود داره نیست. ▫️از دیگر اطلاعاتی که بین صحبت های لیکر ها رد و بدل شده اینه که سیستم گان پلی بازی همچنان مشابه MWII هست و اکثر اسلحه ها ADS آهسته ای دارن. ▫️طبق نظر شخصی این لیکر، سازندگان اینفینیتی وارد اهمیتی به نظرات نمیدن و کار خودشون رو به دلخواه خودشون انجام میدن.

یه چیز عجیب کشف کردم سالهای پیش بتلفیلد ۲۰۴۲ در زمان اینده بود وقتی وارزون زمان حال بود و‌گند زد الان دقیقا برعکس شده بتلفیلد جدید زمان حاله کالاف دیوتی زده ت اینده میترسم کالاف امسال به سرنوشت ۲۰۴۲ دچار بشه

شیلد و چوب از هرچیزی ادمو فشاری تر‌میکنه وقتی میمیری ازش چون ناحق میزنه

این شیلد تخمی چرا برگشت دلمون خوش بود BO6 نداشت
این شیلد تخمی چرا برگشت
دلمون خوش بود BO6 نداشت

🔸 تصاویری تازه از مپ Avalon منتشر شده که جالبه بدونید حتی تا سال ۲۰۳۵ هم تغییر چشمگیری در اون دیده نمی‌شه و این منطقه همچنان
+3
🔸 تصاویری تازه از مپ Avalon منتشر شده که جالبه بدونید حتی تا سال ۲۰۳۵ هم تغییر چشمگیری در اون دیده نمی‌شه و این منطقه همچنان سبک زندگی سنتی و قدیمی خودش رو حفظ کرده است.

+1
دو ویدیو ارسالی شما و رضایت از پکیج ۵هزار سیپی مهکد🔥 مرسی ک هستید❤️‍🔥

🔸پکیج شامل سه اسکین رزنو+ گوست زامبی+دو اسکین سوپ+ ۱۴ اپراتور دیگر تمام این اپراتور ها به صورت دائمی و قانونی براتون فعال می
+5
🔸پکیج شامل سه اسکین رزنو+ گوست زامبی+دو اسکین سوپ+ ۱۴ اپراتور دیگر
تمام این اپراتور ها به صورت دائمی و قانونی براتون فعال میشه
همه باهم فعال میشه و به صورت تکی نمیشه
تخفیف ویژه
1200T❌984T✅

خبر خوب🔥
اکتیویژن اعلام کرده که بازخوردهای جامعه‌ی بازیکن‌ها رو جدی گرفته و از نارضایتی شدید نسبت به باندل‌های اخیر آگاهه. 🛠 اون‌ها گفتن این انتقادها رو در نظر می‌گیرن و روی طراحی و عرضه‌ی باندل‌های بعدی در Black Ops 7 اعمال خواهد شد

Video xabar00:40