en
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

Open in Telegram

In blockchain we trust.

Show more

📈 Analytical overview of Telegram channel Crypto trading w/Amir

Channel Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) in the Farsi language segment is an active participant. Currently, the community unites 14 785 subscribers, ranking 7 636 in the Cryptocurrencies category and 22 031 in the Iran region.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 14 785 subscribers.

According to the latest data from 20 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by -18 over the last 30 days and by -7 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 44.30%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 30.14% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 6 550 views. Within the first day, a publication typically gains 4 456 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 100.
  • Thematic interests: Content is focused on key topics such as مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
In blockchain we trust.

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 21 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Cryptocurrencies category.

14 785
Subscribers
-724 hours
+147 days
-1830 days
Posts Archive
در باب اهمیت استیک کردن قبل از بولران: یک دوستی دارم که در ریزش کرونا سال ۲۰۲۰ حجم زیادی کاردانو روی ۵ سنت خرید و استیک کرد، حدود ۱/۵ سال بعد، قیمت کاردانو به حدود 3$ رسیده بود و ریواردی که هفتگی بعنوان سود استیک دریافت میکرد ، به حدود ۱۰۰۰ دلار و بیشتر میرسید! تصورش رو بکنید مثلا ماهی ۱۰۰۰-۲۰۰۰ دلار فقط سود استیک کردن هاتون باشه.(با فرض سرمایه‌گذاری در چند پروژه) از الان به فکر passive income خودتون در اوج بولران باشید!

خلاصه که فومو نشید روزهای سبز و قرمز باز هم میان با استراتژی بخرید و با استراتژی بهتری بفروشید!

یه کانسپت اشتباهی که در ذهن بعضیها افتاده، اینه که الان وارد بولران شدیم که بنظر من تصور اشتباهیه ما همچنان در مرحله انباشت به سر میبریم و احتمال افتهای قیمتی ۲۰-۳۰ درصدی بیتکوین رو اصلا از ذهنتون حذف نکنید البته شاید دیگه به کف ۱۵هزار دلار برنگرده، اما احتمال ریزشش به قیمتهای پایین همچنان وجود داره. بستگی داره کی اون تارگت نهایی این لگ خودش(شاید ۴۲-۴۸ هزار) رو تاچ میکنه.

با این پروپوزال، تورم و توکن در گردش اتم به مرور پایین میاد و تولید توکنهای جدید برای ریوارد به استیکرها کم میشه. نتیجه؟ کاهش عرضه و بیشتر شدن تقاضا! 👀🔥 https://x.com/_aashkank/status/1728639040310919312?s=46&t=7wc0pgp3slfH2VhXvYRuzw

بنظرم انتظارمون برای اصلاح بیش از حد طول کشیده! این بار تریگر میشه؟!
بنظرم انتظارمون برای اصلاح بیش از حد طول کشیده! این بار تریگر میشه؟!

https://x.com/amir_cryptotr/status/1728368644927705222?s=46&t=7wc0pgp3slfH2VhXvYRuzw
میخواستم هندل کانال تلگرام رو عوض کنم و همون آیدی توییتر رو اونجا هم بزارم، دیدم آیدی ⁦ @amir_cryptotr⁩ رو برداشتن. ‏جالبه هر کی هم هست همین توییتای خودمو اونجا پست میکنه (رباته یا چی نمیدونم🙄) ‏اگر شما مالکش هستید یا میشناسیدش بیاید دایرکت❤️

اگر قصد خرید اشتراک تریدینگ ویو رو دارید فقط ۲۰ ساعت دیگه وقت دارید!

بچه ها این آلفا الرت هایی که میزارم چون سوپر های ریسک هستن نمیزارم تمام مدت پستش اینجا بمونه. اونایی که پیگیر این چیزا هستن همون سرنخ براشون کافیه و میرن دنبالش.

💫Alpha alert Solana ordinals(inscriptions) in on hype Fund your phantom wallet(on PC) and stay alerted for promising projects to mint SPL-20 tokens. Its a degen game. So don’t invest too much on it. ⚠️Its a high risk investment.

حجم اردرهای فروش محدوده 38K واقعا عجیبه!
حجم اردرهای فروش محدوده 38K واقعا عجیبه!

فکر نکنید اگر سرور شخصی دارید پس سرویس دهنده های VPN دیگه نیاز ندارید. گاهی واقعا لازم میشه:
یه کاربرد دیگش میتونه برای تمیز کردن IP باشه ‏بعضی کانفیگ های سرورای شخصی نشتی دارن و IP رو لو میدن ‏مثلا موقع سرچ گوگل لوکیشن رو میزنه یا بات شناسایی میکنه یا سر همین سلستیا به IP گیر میداد ‏ولی با این میشه مثلا اول به سرور شخصی وصل شد بعد افزونه شو اجرا کرد
https://x.com/mahdizocker/status/1727770025157619717?s=46&t=7wc0pgp3slfH2VhXvYRuzw

از بین باقی VPN های مطرح بازار Nord vpn Express vpn هم خوب هستن. اما بخاطر تعداد پروتکلهای محدودی که دارن، سریع میتونن از کار بندازنشون. این دوتا که گفتم هم تخفیف بلک فرایدی گذاشتند، اما اگر نظر منو بخواید ویندسکرایب کیفیت بالاتری داره!

بارمونو برای 2024 بستیم 😎
بارمونو برای 2024 بستیم 😎

🛍🛍🛍 بالاخره ویندسکرایب تخفیف سالانه خودش رو گذاشت! خیلی منتظرش بودم :) ⏺با این تخفیف میتونید اشتراک سالانه این VPN خفن رو
🛍🛍🛍 بالاخره ویندسکرایب تخفیف سالانه خودش رو گذاشت! خیلی منتظرش بودم :) ⏺با این تخفیف میتونید اشتراک سالانه این VPN خفن رو فقط با ۲۹ دلار خریداری کنید(پرداخت کریپتویی هم داره) ⏺به جرئت میگم: این فیلترشکن انقدر خفن و خوبه که هیچوقت نا امیدم نکرده؛ حتی در شدیدترین روزهای فیلترینگ اینترنت ایران. روزهایی بوده که حتی v2ray و سرور شخصی هم قطع شده، ولی همیشه توی ویندسکرایب یه سرور و پروتکلی پیدا میشه که وصل بشه. 😁 ✔️اگر قصد دارید که طی یکسال آینده در مارکت کریپتو فعالیت داشته باشید، حتما پیشنهاد میکنم این اشتراک سالانه که این روزها با ۴۵٪ تخفیف هست، رو تهیه کنید! لینک خرید و دیدن قیمتها https://windscribe.com/yo/ny7je5xq خودمم حتما تمدیدش میکنم! 🙂 @amircryptothoughts

کازمس $ATOM یکی از ارزهای سبد بلند مدت منه حتی اگه قیمتش از همینجا نصف بشه، پروتکل ارزشمندی داره که به وقتش با استیک کردنش ری
کازمس $ATOM یکی از ارزهای سبد بلند مدت منه حتی اگه قیمتش از همینجا نصف بشه، پروتکل ارزشمندی داره که به وقتش با استیک کردنش ریواردهای مناسبی بهتون میده! در نتیجه ارزشش رو داره @amircryptothoughts

موردهای مناسب خرید بعدی رو سعی میکنم یادم نره اینجا بگم ❤️

سه روز پیش pyth خریدم توییتر در موردش گفتم ولی اینجا فرصت نشد در موردش بنویسم 🥲 امیدوارم که از توییتر دیده باشید و با من خریده باشید

سرو شانه های خطرناکی روی چارت آلتکوینا هست فعال شدنشون بستگی به این داره که بیتکوین کی تصمیم به پایان رنج زدن و شروع ریزش بگیره…

حس میکنم زیادی وارد سیاست کریپتو شدیم مقصر همش بیتکوینه که رنج میزنه ما بیکار شدیم 😂

از دوستان قدیمی عمو ترامپ هم که هست :))
از دوستان قدیمی عمو ترامپ هم که هست :))