uz
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

Kanalga Telegram’da o‘tish

In blockchain we trust.

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali Crypto trading w/Amir analitikasi

Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 14 785 obunachidan iborat bo'lib, Kriptovalyutalar toifasida 7 636-o'rinni va Eron mintaqasida 22 031-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 14 785 obunachiga ega bo‘ldi.

20 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -18 ga, so‘nggi 24 soatda esa -7 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 44.30% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 30.14% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 6 550 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 4 456 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 100 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
In blockchain we trust.

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 21 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Kriptovalyutalar toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

14 785
Obunachilar
-724 soatlar
+147 kunlar
-1830 kunlar
Postlar arxiv
در باب اهمیت استیک کردن قبل از بولران: یک دوستی دارم که در ریزش کرونا سال ۲۰۲۰ حجم زیادی کاردانو روی ۵ سنت خرید و استیک کرد، حدود ۱/۵ سال بعد، قیمت کاردانو به حدود 3$ رسیده بود و ریواردی که هفتگی بعنوان سود استیک دریافت میکرد ، به حدود ۱۰۰۰ دلار و بیشتر میرسید! تصورش رو بکنید مثلا ماهی ۱۰۰۰-۲۰۰۰ دلار فقط سود استیک کردن هاتون باشه.(با فرض سرمایه‌گذاری در چند پروژه) از الان به فکر passive income خودتون در اوج بولران باشید!

خلاصه که فومو نشید روزهای سبز و قرمز باز هم میان با استراتژی بخرید و با استراتژی بهتری بفروشید!

یه کانسپت اشتباهی که در ذهن بعضیها افتاده، اینه که الان وارد بولران شدیم که بنظر من تصور اشتباهیه ما همچنان در مرحله انباشت به سر میبریم و احتمال افتهای قیمتی ۲۰-۳۰ درصدی بیتکوین رو اصلا از ذهنتون حذف نکنید البته شاید دیگه به کف ۱۵هزار دلار برنگرده، اما احتمال ریزشش به قیمتهای پایین همچنان وجود داره. بستگی داره کی اون تارگت نهایی این لگ خودش(شاید ۴۲-۴۸ هزار) رو تاچ میکنه.

با این پروپوزال، تورم و توکن در گردش اتم به مرور پایین میاد و تولید توکنهای جدید برای ریوارد به استیکرها کم میشه. نتیجه؟ کاهش عرضه و بیشتر شدن تقاضا! 👀🔥 https://x.com/_aashkank/status/1728639040310919312?s=46&t=7wc0pgp3slfH2VhXvYRuzw

بنظرم انتظارمون برای اصلاح بیش از حد طول کشیده! این بار تریگر میشه؟!
بنظرم انتظارمون برای اصلاح بیش از حد طول کشیده! این بار تریگر میشه؟!

https://x.com/amir_cryptotr/status/1728368644927705222?s=46&t=7wc0pgp3slfH2VhXvYRuzw
میخواستم هندل کانال تلگرام رو عوض کنم و همون آیدی توییتر رو اونجا هم بزارم، دیدم آیدی ⁦ @amir_cryptotr⁩ رو برداشتن. ‏جالبه هر کی هم هست همین توییتای خودمو اونجا پست میکنه (رباته یا چی نمیدونم🙄) ‏اگر شما مالکش هستید یا میشناسیدش بیاید دایرکت❤️

اگر قصد خرید اشتراک تریدینگ ویو رو دارید فقط ۲۰ ساعت دیگه وقت دارید!

بچه ها این آلفا الرت هایی که میزارم چون سوپر های ریسک هستن نمیزارم تمام مدت پستش اینجا بمونه. اونایی که پیگیر این چیزا هستن همون سرنخ براشون کافیه و میرن دنبالش.

💫Alpha alert Solana ordinals(inscriptions) in on hype Fund your phantom wallet(on PC) and stay alerted for promising projects to mint SPL-20 tokens. Its a degen game. So don’t invest too much on it. ⚠️Its a high risk investment.

حجم اردرهای فروش محدوده 38K واقعا عجیبه!
حجم اردرهای فروش محدوده 38K واقعا عجیبه!

فکر نکنید اگر سرور شخصی دارید پس سرویس دهنده های VPN دیگه نیاز ندارید. گاهی واقعا لازم میشه:
یه کاربرد دیگش میتونه برای تمیز کردن IP باشه ‏بعضی کانفیگ های سرورای شخصی نشتی دارن و IP رو لو میدن ‏مثلا موقع سرچ گوگل لوکیشن رو میزنه یا بات شناسایی میکنه یا سر همین سلستیا به IP گیر میداد ‏ولی با این میشه مثلا اول به سرور شخصی وصل شد بعد افزونه شو اجرا کرد
https://x.com/mahdizocker/status/1727770025157619717?s=46&t=7wc0pgp3slfH2VhXvYRuzw

از بین باقی VPN های مطرح بازار Nord vpn Express vpn هم خوب هستن. اما بخاطر تعداد پروتکلهای محدودی که دارن، سریع میتونن از کار بندازنشون. این دوتا که گفتم هم تخفیف بلک فرایدی گذاشتند، اما اگر نظر منو بخواید ویندسکرایب کیفیت بالاتری داره!

بارمونو برای 2024 بستیم 😎
بارمونو برای 2024 بستیم 😎

🛍🛍🛍 بالاخره ویندسکرایب تخفیف سالانه خودش رو گذاشت! خیلی منتظرش بودم :) ⏺با این تخفیف میتونید اشتراک سالانه این VPN خفن رو
🛍🛍🛍 بالاخره ویندسکرایب تخفیف سالانه خودش رو گذاشت! خیلی منتظرش بودم :) ⏺با این تخفیف میتونید اشتراک سالانه این VPN خفن رو فقط با ۲۹ دلار خریداری کنید(پرداخت کریپتویی هم داره) ⏺به جرئت میگم: این فیلترشکن انقدر خفن و خوبه که هیچوقت نا امیدم نکرده؛ حتی در شدیدترین روزهای فیلترینگ اینترنت ایران. روزهایی بوده که حتی v2ray و سرور شخصی هم قطع شده، ولی همیشه توی ویندسکرایب یه سرور و پروتکلی پیدا میشه که وصل بشه. 😁 ✔️اگر قصد دارید که طی یکسال آینده در مارکت کریپتو فعالیت داشته باشید، حتما پیشنهاد میکنم این اشتراک سالانه که این روزها با ۴۵٪ تخفیف هست، رو تهیه کنید! لینک خرید و دیدن قیمتها https://windscribe.com/yo/ny7je5xq خودمم حتما تمدیدش میکنم! 🙂 @amircryptothoughts

کازمس $ATOM یکی از ارزهای سبد بلند مدت منه حتی اگه قیمتش از همینجا نصف بشه، پروتکل ارزشمندی داره که به وقتش با استیک کردنش ری
کازمس $ATOM یکی از ارزهای سبد بلند مدت منه حتی اگه قیمتش از همینجا نصف بشه، پروتکل ارزشمندی داره که به وقتش با استیک کردنش ریواردهای مناسبی بهتون میده! در نتیجه ارزشش رو داره @amircryptothoughts

موردهای مناسب خرید بعدی رو سعی میکنم یادم نره اینجا بگم ❤️

سه روز پیش pyth خریدم توییتر در موردش گفتم ولی اینجا فرصت نشد در موردش بنویسم 🥲 امیدوارم که از توییتر دیده باشید و با من خریده باشید

سرو شانه های خطرناکی روی چارت آلتکوینا هست فعال شدنشون بستگی به این داره که بیتکوین کی تصمیم به پایان رنج زدن و شروع ریزش بگیره…

حس میکنم زیادی وارد سیاست کریپتو شدیم مقصر همش بیتکوینه که رنج میزنه ما بیکار شدیم 😂

از دوستان قدیمی عمو ترامپ هم که هست :))
از دوستان قدیمی عمو ترامپ هم که هست :))