es
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

Ir al canal en Telegram

In blockchain we trust.

Mostrar más

📈 Análisis del canal de Telegram Crypto trading w/Amir

El canal Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) en el segmento lingüístico de Farsi es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 14 785 suscriptores, ocupando la posición 7 636 en la categoría Criptomonedas y el puesto 22 031 en la región Irán.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 14 785 suscriptores.

Según los últimos datos del 20 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de -18, y en las últimas 24 horas de -7, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 44.30%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 30.14% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 6 550 visualizaciones. En el primer día suele acumular 4 456 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 100.
  • Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
In blockchain we trust.

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 21 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Criptomonedas.

14 785
Suscriptores
-724 horas
+147 días
-1830 días
Archivo de publicaciones
در باب اهمیت استیک کردن قبل از بولران: یک دوستی دارم که در ریزش کرونا سال ۲۰۲۰ حجم زیادی کاردانو روی ۵ سنت خرید و استیک کرد، حدود ۱/۵ سال بعد، قیمت کاردانو به حدود 3$ رسیده بود و ریواردی که هفتگی بعنوان سود استیک دریافت میکرد ، به حدود ۱۰۰۰ دلار و بیشتر میرسید! تصورش رو بکنید مثلا ماهی ۱۰۰۰-۲۰۰۰ دلار فقط سود استیک کردن هاتون باشه.(با فرض سرمایه‌گذاری در چند پروژه) از الان به فکر passive income خودتون در اوج بولران باشید!

خلاصه که فومو نشید روزهای سبز و قرمز باز هم میان با استراتژی بخرید و با استراتژی بهتری بفروشید!

یه کانسپت اشتباهی که در ذهن بعضیها افتاده، اینه که الان وارد بولران شدیم که بنظر من تصور اشتباهیه ما همچنان در مرحله انباشت به سر میبریم و احتمال افتهای قیمتی ۲۰-۳۰ درصدی بیتکوین رو اصلا از ذهنتون حذف نکنید البته شاید دیگه به کف ۱۵هزار دلار برنگرده، اما احتمال ریزشش به قیمتهای پایین همچنان وجود داره. بستگی داره کی اون تارگت نهایی این لگ خودش(شاید ۴۲-۴۸ هزار) رو تاچ میکنه.

با این پروپوزال، تورم و توکن در گردش اتم به مرور پایین میاد و تولید توکنهای جدید برای ریوارد به استیکرها کم میشه. نتیجه؟ کاهش عرضه و بیشتر شدن تقاضا! 👀🔥 https://x.com/_aashkank/status/1728639040310919312?s=46&t=7wc0pgp3slfH2VhXvYRuzw

بنظرم انتظارمون برای اصلاح بیش از حد طول کشیده! این بار تریگر میشه؟!
بنظرم انتظارمون برای اصلاح بیش از حد طول کشیده! این بار تریگر میشه؟!

https://x.com/amir_cryptotr/status/1728368644927705222?s=46&t=7wc0pgp3slfH2VhXvYRuzw
میخواستم هندل کانال تلگرام رو عوض کنم و همون آیدی توییتر رو اونجا هم بزارم، دیدم آیدی ⁦ @amir_cryptotr⁩ رو برداشتن. ‏جالبه هر کی هم هست همین توییتای خودمو اونجا پست میکنه (رباته یا چی نمیدونم🙄) ‏اگر شما مالکش هستید یا میشناسیدش بیاید دایرکت❤️

اگر قصد خرید اشتراک تریدینگ ویو رو دارید فقط ۲۰ ساعت دیگه وقت دارید!

بچه ها این آلفا الرت هایی که میزارم چون سوپر های ریسک هستن نمیزارم تمام مدت پستش اینجا بمونه. اونایی که پیگیر این چیزا هستن همون سرنخ براشون کافیه و میرن دنبالش.

💫Alpha alert Solana ordinals(inscriptions) in on hype Fund your phantom wallet(on PC) and stay alerted for promising projects to mint SPL-20 tokens. Its a degen game. So don’t invest too much on it. ⚠️Its a high risk investment.

حجم اردرهای فروش محدوده 38K واقعا عجیبه!
حجم اردرهای فروش محدوده 38K واقعا عجیبه!

فکر نکنید اگر سرور شخصی دارید پس سرویس دهنده های VPN دیگه نیاز ندارید. گاهی واقعا لازم میشه:
یه کاربرد دیگش میتونه برای تمیز کردن IP باشه ‏بعضی کانفیگ های سرورای شخصی نشتی دارن و IP رو لو میدن ‏مثلا موقع سرچ گوگل لوکیشن رو میزنه یا بات شناسایی میکنه یا سر همین سلستیا به IP گیر میداد ‏ولی با این میشه مثلا اول به سرور شخصی وصل شد بعد افزونه شو اجرا کرد
https://x.com/mahdizocker/status/1727770025157619717?s=46&t=7wc0pgp3slfH2VhXvYRuzw

از بین باقی VPN های مطرح بازار Nord vpn Express vpn هم خوب هستن. اما بخاطر تعداد پروتکلهای محدودی که دارن، سریع میتونن از کار بندازنشون. این دوتا که گفتم هم تخفیف بلک فرایدی گذاشتند، اما اگر نظر منو بخواید ویندسکرایب کیفیت بالاتری داره!

بارمونو برای 2024 بستیم 😎
بارمونو برای 2024 بستیم 😎

🛍🛍🛍 بالاخره ویندسکرایب تخفیف سالانه خودش رو گذاشت! خیلی منتظرش بودم :) ⏺با این تخفیف میتونید اشتراک سالانه این VPN خفن رو
🛍🛍🛍 بالاخره ویندسکرایب تخفیف سالانه خودش رو گذاشت! خیلی منتظرش بودم :) ⏺با این تخفیف میتونید اشتراک سالانه این VPN خفن رو فقط با ۲۹ دلار خریداری کنید(پرداخت کریپتویی هم داره) ⏺به جرئت میگم: این فیلترشکن انقدر خفن و خوبه که هیچوقت نا امیدم نکرده؛ حتی در شدیدترین روزهای فیلترینگ اینترنت ایران. روزهایی بوده که حتی v2ray و سرور شخصی هم قطع شده، ولی همیشه توی ویندسکرایب یه سرور و پروتکلی پیدا میشه که وصل بشه. 😁 ✔️اگر قصد دارید که طی یکسال آینده در مارکت کریپتو فعالیت داشته باشید، حتما پیشنهاد میکنم این اشتراک سالانه که این روزها با ۴۵٪ تخفیف هست، رو تهیه کنید! لینک خرید و دیدن قیمتها https://windscribe.com/yo/ny7je5xq خودمم حتما تمدیدش میکنم! 🙂 @amircryptothoughts

کازمس $ATOM یکی از ارزهای سبد بلند مدت منه حتی اگه قیمتش از همینجا نصف بشه، پروتکل ارزشمندی داره که به وقتش با استیک کردنش ری
کازمس $ATOM یکی از ارزهای سبد بلند مدت منه حتی اگه قیمتش از همینجا نصف بشه، پروتکل ارزشمندی داره که به وقتش با استیک کردنش ریواردهای مناسبی بهتون میده! در نتیجه ارزشش رو داره @amircryptothoughts

موردهای مناسب خرید بعدی رو سعی میکنم یادم نره اینجا بگم ❤️

سه روز پیش pyth خریدم توییتر در موردش گفتم ولی اینجا فرصت نشد در موردش بنویسم 🥲 امیدوارم که از توییتر دیده باشید و با من خریده باشید

سرو شانه های خطرناکی روی چارت آلتکوینا هست فعال شدنشون بستگی به این داره که بیتکوین کی تصمیم به پایان رنج زدن و شروع ریزش بگیره…

حس میکنم زیادی وارد سیاست کریپتو شدیم مقصر همش بیتکوینه که رنج میزنه ما بیکار شدیم 😂

از دوستان قدیمی عمو ترامپ هم که هست :))
از دوستان قدیمی عمو ترامپ هم که هست :))