ru
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

Открыть в Telegram

In blockchain we trust.

Больше

📈 Аналитический обзор Telegram-канала Crypto trading w/Amir

Канал Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 14 785 подписчиков, занимая 7 636 место в категории Криптовалюты и 22 031 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 14 785 подписчиков.

Согласно последним данным от 20 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило -18, а за последние 24 часа — -7, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 44.30%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 30.14% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 6 550 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 4 456 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 100.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
In blockchain we trust.

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 21 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Криптовалюты.

14 785
Подписчики
-724 часа
+147 дней
-1830 день
Архив постов
در باب اهمیت استیک کردن قبل از بولران: یک دوستی دارم که در ریزش کرونا سال ۲۰۲۰ حجم زیادی کاردانو روی ۵ سنت خرید و استیک کرد، حدود ۱/۵ سال بعد، قیمت کاردانو به حدود 3$ رسیده بود و ریواردی که هفتگی بعنوان سود استیک دریافت میکرد ، به حدود ۱۰۰۰ دلار و بیشتر میرسید! تصورش رو بکنید مثلا ماهی ۱۰۰۰-۲۰۰۰ دلار فقط سود استیک کردن هاتون باشه.(با فرض سرمایه‌گذاری در چند پروژه) از الان به فکر passive income خودتون در اوج بولران باشید!

خلاصه که فومو نشید روزهای سبز و قرمز باز هم میان با استراتژی بخرید و با استراتژی بهتری بفروشید!

یه کانسپت اشتباهی که در ذهن بعضیها افتاده، اینه که الان وارد بولران شدیم که بنظر من تصور اشتباهیه ما همچنان در مرحله انباشت به سر میبریم و احتمال افتهای قیمتی ۲۰-۳۰ درصدی بیتکوین رو اصلا از ذهنتون حذف نکنید البته شاید دیگه به کف ۱۵هزار دلار برنگرده، اما احتمال ریزشش به قیمتهای پایین همچنان وجود داره. بستگی داره کی اون تارگت نهایی این لگ خودش(شاید ۴۲-۴۸ هزار) رو تاچ میکنه.

با این پروپوزال، تورم و توکن در گردش اتم به مرور پایین میاد و تولید توکنهای جدید برای ریوارد به استیکرها کم میشه. نتیجه؟ کاهش عرضه و بیشتر شدن تقاضا! 👀🔥 https://x.com/_aashkank/status/1728639040310919312?s=46&t=7wc0pgp3slfH2VhXvYRuzw

بنظرم انتظارمون برای اصلاح بیش از حد طول کشیده! این بار تریگر میشه؟!
بنظرم انتظارمون برای اصلاح بیش از حد طول کشیده! این بار تریگر میشه؟!

https://x.com/amir_cryptotr/status/1728368644927705222?s=46&t=7wc0pgp3slfH2VhXvYRuzw
میخواستم هندل کانال تلگرام رو عوض کنم و همون آیدی توییتر رو اونجا هم بزارم، دیدم آیدی ⁦ @amir_cryptotr⁩ رو برداشتن. ‏جالبه هر کی هم هست همین توییتای خودمو اونجا پست میکنه (رباته یا چی نمیدونم🙄) ‏اگر شما مالکش هستید یا میشناسیدش بیاید دایرکت❤️

اگر قصد خرید اشتراک تریدینگ ویو رو دارید فقط ۲۰ ساعت دیگه وقت دارید!

بچه ها این آلفا الرت هایی که میزارم چون سوپر های ریسک هستن نمیزارم تمام مدت پستش اینجا بمونه. اونایی که پیگیر این چیزا هستن همون سرنخ براشون کافیه و میرن دنبالش.

💫Alpha alert Solana ordinals(inscriptions) in on hype Fund your phantom wallet(on PC) and stay alerted for promising projects to mint SPL-20 tokens. Its a degen game. So don’t invest too much on it. ⚠️Its a high risk investment.

حجم اردرهای فروش محدوده 38K واقعا عجیبه!
حجم اردرهای فروش محدوده 38K واقعا عجیبه!

فکر نکنید اگر سرور شخصی دارید پس سرویس دهنده های VPN دیگه نیاز ندارید. گاهی واقعا لازم میشه:
یه کاربرد دیگش میتونه برای تمیز کردن IP باشه ‏بعضی کانفیگ های سرورای شخصی نشتی دارن و IP رو لو میدن ‏مثلا موقع سرچ گوگل لوکیشن رو میزنه یا بات شناسایی میکنه یا سر همین سلستیا به IP گیر میداد ‏ولی با این میشه مثلا اول به سرور شخصی وصل شد بعد افزونه شو اجرا کرد
https://x.com/mahdizocker/status/1727770025157619717?s=46&t=7wc0pgp3slfH2VhXvYRuzw

از بین باقی VPN های مطرح بازار Nord vpn Express vpn هم خوب هستن. اما بخاطر تعداد پروتکلهای محدودی که دارن، سریع میتونن از کار بندازنشون. این دوتا که گفتم هم تخفیف بلک فرایدی گذاشتند، اما اگر نظر منو بخواید ویندسکرایب کیفیت بالاتری داره!

بارمونو برای 2024 بستیم 😎
بارمونو برای 2024 بستیم 😎

🛍🛍🛍 بالاخره ویندسکرایب تخفیف سالانه خودش رو گذاشت! خیلی منتظرش بودم :) ⏺با این تخفیف میتونید اشتراک سالانه این VPN خفن رو
🛍🛍🛍 بالاخره ویندسکرایب تخفیف سالانه خودش رو گذاشت! خیلی منتظرش بودم :) ⏺با این تخفیف میتونید اشتراک سالانه این VPN خفن رو فقط با ۲۹ دلار خریداری کنید(پرداخت کریپتویی هم داره) ⏺به جرئت میگم: این فیلترشکن انقدر خفن و خوبه که هیچوقت نا امیدم نکرده؛ حتی در شدیدترین روزهای فیلترینگ اینترنت ایران. روزهایی بوده که حتی v2ray و سرور شخصی هم قطع شده، ولی همیشه توی ویندسکرایب یه سرور و پروتکلی پیدا میشه که وصل بشه. 😁 ✔️اگر قصد دارید که طی یکسال آینده در مارکت کریپتو فعالیت داشته باشید، حتما پیشنهاد میکنم این اشتراک سالانه که این روزها با ۴۵٪ تخفیف هست، رو تهیه کنید! لینک خرید و دیدن قیمتها https://windscribe.com/yo/ny7je5xq خودمم حتما تمدیدش میکنم! 🙂 @amircryptothoughts

کازمس $ATOM یکی از ارزهای سبد بلند مدت منه حتی اگه قیمتش از همینجا نصف بشه، پروتکل ارزشمندی داره که به وقتش با استیک کردنش ری
کازمس $ATOM یکی از ارزهای سبد بلند مدت منه حتی اگه قیمتش از همینجا نصف بشه، پروتکل ارزشمندی داره که به وقتش با استیک کردنش ریواردهای مناسبی بهتون میده! در نتیجه ارزشش رو داره @amircryptothoughts

موردهای مناسب خرید بعدی رو سعی میکنم یادم نره اینجا بگم ❤️

سه روز پیش pyth خریدم توییتر در موردش گفتم ولی اینجا فرصت نشد در موردش بنویسم 🥲 امیدوارم که از توییتر دیده باشید و با من خریده باشید

سرو شانه های خطرناکی روی چارت آلتکوینا هست فعال شدنشون بستگی به این داره که بیتکوین کی تصمیم به پایان رنج زدن و شروع ریزش بگیره…

حس میکنم زیادی وارد سیاست کریپتو شدیم مقصر همش بیتکوینه که رنج میزنه ما بیکار شدیم 😂

از دوستان قدیمی عمو ترامپ هم که هست :))
از دوستان قدیمی عمو ترامپ هم که هست :))