en
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

Open in Telegram

In blockchain we trust.

Show more

📈 Analytical overview of Telegram channel Crypto trading w/Amir

Channel Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) in the Farsi language segment is an active participant. Currently, the community unites 14 820 subscribers, ranking 7 605 in the Cryptocurrencies category and 21 973 in the Iran region.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 14 820 subscribers.

According to the latest data from 22 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by 21 over the last 30 days and by 41 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 44.02%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 29.35% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 6 528 views. Within the first day, a publication typically gains 4 353 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 94.
  • Thematic interests: Content is focused on key topics such as مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
In blockchain we trust.

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 23 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Cryptocurrencies category.

14 820
Subscribers
+4124 hours
+137 days
+2130 days
Posts Archive
آربیتروم حمایت مهم خودش رو شکست! #ARB
آربیتروم حمایت مهم خودش رو شکست! #ARB

کف این کانال شکسته شده و احتمالا 25K تارگت اولشه!

گفتنی ها رو گفته بودیم. امیدوارم ضرر زیادی نکرده باشید.😬
+1
گفتنی ها رو گفته بودیم. امیدوارم ضرر زیادی نکرده باشید.😬

ظاهرا چند روزی هست که این مشکل حل شده و الان اگر بدون فیلترشکن وارد حسابتون بشید، ازش نمیپره بیرون! به فال نیک میگیریم! 🌻

📌یکی از چیزهایی که از سایکل قبل یاد گرفتم، اینه که مارکت کریپتو مثل یک شبکه عصبی در هم تنیده تمام نقاطش به هم مرتبطه. شما نمیتونی بگی چون به شت‌کوین علاقه ندارم و خرید/فروشی روش انجام نمیدم، پس روی سرمایه من اثری نداره! شخصا تا الان حتی ۱ دلار هم pepe نخریدم(اگر توی کف میدونستم قراره انقدر رشد کنه میخریدم؟ صادقانه بگم نمیدونم!) ولی اخبارش، چارتش و تاثیرش روی مارکت رو باید بدونیم تا بفهمیم بقیه بازار که مورد علاقه ماست چه واکنشی بهش نشون میده. پس شاید میم‌کوین/شت‌کوین ها براتون جذاب نباشند، اما دنبال کردن اخبار و اتفاقاتشون میتونه فرصت های خوبی از مارکت رو بهتون نشون بده! @amircryptothoughts

صبح بخیر🌸 شت‌کوین بازی، قمار، gamble و سرمایه‌گذاری های بی منطق و هیجانی مثل یه باتلاق خیلی زیباست! قدم اول رو یواش برمیداری و خیلی سریع قبل از اینکه بفهمی تا کمر تو گل فرو رفتی! متاسفانه یکی دوسال اخیر تیغ تیز جذب سرمایه عمومی باعث شده مارکت خوشنام کریپتو که بخاطر تکنولوژی‌های جدیدش معروف بود، در بسیاری قسمتها تبدیل به کازینو بشه! ممکنه الان برای خیلیها جذاب باشه و حاضر باشن پول براش خرج کنن، ولی واقعیت اینه که این کارها به اعتبار کریپتوکارنسی خدشه میندازه و در بلندمدت ارزشش و نوآوریش رو بین عموم مردم پایین میاره…

EASY DUMP!🔽
EASY DUMP!🔽

📌کمی تحلیل میم‌کوین ها: ا PEPE به عنوان اصلی ترین میم‌کوین ترند شده مارکت، هنوز در رتبه ۴۴ مارکت کپ کریپتو قرار داره. اگر می
📌کمی تحلیل میم‌کوین ها: ا PEPE به عنوان اصلی ترین میم‌کوین ترند شده مارکت، هنوز در رتبه ۴۴ مارکت کپ کریپتو قرار داره. اگر میخواد واقعا ماندگار بشه و بیشتر از یک شوخی بهش نگاه بشه، باید حداقل شیبا (رتبه ۱۵) یا دوج‌کوین (رتبه ۸) رو فلیپ کنه. بنظرم مدتی اصلاح زمانی/قیمتی خواهد داشت و طی هفته های آینده باز هم کندل های صعودی از pepe خواهیم دید! ⚠️DYOR توصیه خرید نیست! @amircryptothoughts

#AiDoge قراره این کف بشکنه یااینکه یکبار دیگه سقف میزنه؟!
#AiDoge قراره این کف بشکنه یااینکه یکبار دیگه سقف میزنه؟!

دامیننس هم هنوز در حال تقلا برای شکستن مقاومت 49% هست... #BTCDominance
دامیننس هم هنوز در حال تقلا برای شکستن مقاومت 49% هست... #BTCDominance

آپدیت همچنان درگیریم! #BTC
آپدیت همچنان درگیریم! #BTC

یادآوری: اصلاح/ریزش شتکوین‌ها به معنی ریزش کل مارکت نیست!!

فی اتریوم به حد غیرقابل تحملی رسیده. بنظرم به نقطه پایانی این فصل از پامپ میم کوین ها نزدیکیم. از بزرگترین نشانه ها همین لیست‌شدن pepe در بایننس بود. ❌خیلی مراقب باشید اگزیت لیکوییدیتی نهنگها نباشید!

📌چرا شتکوین قسمت مهمی از مارکت شده درحالی که ۲۰۱۷ از این خبرا نبود؟ ‏ساده‌ترین دلیل: ‏قیمت بیتکوین نسبت به سالهای قبل و کف‌های قبلیش چندین برابر شده.بازار سنگین‌تر شده پس پول خیلی بیشتری برای پامپ و بالا بردن قیمتش لازمه! ‏باید جذب سرمایه بیشتری اتفاق بیفته تا بشه مارکت رو هل داد! این قضیه در سایکل های متوالی مثل سیاهچاله هست. ‏هر چه قیمت بیتکوین و ارزهای دیگه بالاتر میره،بازار راهی جز جذب سرمایه های بیشتر و سنگین تر برای بالا بردن بازار نداره! ‏تاجایی که احتمالا به نقطه ای برسیم که جذب سرمایه عظیم ممکن نباشه یا اینکه جذابیتی نمونده باشه Then: Collapse! 💣 @amircryptothoughts

#SUI تا بیام چارتش رو بزارم جامپ زد احتمال پولبک داره البته... ⚠️DYOR @amircryptothoughts#
#SUI تا بیام چارتش رو بزارم جامپ زد احتمال پولبک داره البته... ⚠️DYOR @amircryptothoughts#

#SUI
#SUI

⏱ برنامه زمان‌بندی که از بازار تا این لحظه در نظر دارم: (البته طی ماههای آینده میتونه کمی تغییر کنه) با وضعیتی که چند پست بالاتر در مورد پیووت فدرال و رکود گفتم، احتمالا طی یک-دوماه آینده پیوت زده میشه و سیاست انقباضی به پایان میرسه. یکی دو ماه بعد از اون طبق انتظارات میتونه رکود چند ماهه اتفاق بیفته. در مدت رسیدن به رکود بازارها میتونن یک بالای دیگه بزنند. با شروع رکود احتمالی، بیتکوین هم میتونه آخرین کف خودش رو به ما بده. طبق گذشته چارت همیشه کف بازار با یک دابل باتم به فاصله چند هفته/ماه مشخص شده. زمانی که اون کف زده بشه و انباشت صورت بگیره، فقط دو-سه ماه تا هاوینگ بعدی بیتکوین باقی مونده. سیکل صعودی بعدی بازار از همون نقطه میتونه شروع بشه! @amircryptothoughts

چارت شتکوینها و میم کوینها رو دوست دارم! چارت تکنیکالی+بایاس صعودی! کمی آشنا بشید و پترن درست از توشون دربیارید حداقل 2x رو بهتون میده. هر چند که ریسک شدیدا بالایی هم داره! اگر تجربه و علم لازم رو ندارید، اصلا واردشون نشید که خوراک نهنگ های بزرگتر میشید! ⛔️بخاطر یکسری ملاحظات اینجا شیر نمیکنم.

Meme Season, round 2 ?
Meme Season, round 2 ?

صبح بخیر 🌸 گاهی روی شبکه ZKSync تراکنش بزنید. احتمالا ضرر نمیکنید!