uz
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

Kanalga Telegram’da o‘tish

In blockchain we trust.

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali Crypto trading w/Amir analitikasi

Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 14 820 obunachidan iborat bo'lib, Kriptovalyutalar toifasida 7 605-o'rinni va Eron mintaqasida 21 973-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 14 820 obunachiga ega bo‘ldi.

22 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni 21 ga, so‘nggi 24 soatda esa 41 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 44.02% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 29.35% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 6 528 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 4 353 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 94 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
In blockchain we trust.

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 23 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Kriptovalyutalar toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

14 820
Obunachilar
+4124 soatlar
+137 kunlar
+2130 kunlar
Postlar arxiv
آربیتروم حمایت مهم خودش رو شکست! #ARB
آربیتروم حمایت مهم خودش رو شکست! #ARB

کف این کانال شکسته شده و احتمالا 25K تارگت اولشه!

گفتنی ها رو گفته بودیم. امیدوارم ضرر زیادی نکرده باشید.😬
+1
گفتنی ها رو گفته بودیم. امیدوارم ضرر زیادی نکرده باشید.😬

ظاهرا چند روزی هست که این مشکل حل شده و الان اگر بدون فیلترشکن وارد حسابتون بشید، ازش نمیپره بیرون! به فال نیک میگیریم! 🌻

📌یکی از چیزهایی که از سایکل قبل یاد گرفتم، اینه که مارکت کریپتو مثل یک شبکه عصبی در هم تنیده تمام نقاطش به هم مرتبطه. شما نمیتونی بگی چون به شت‌کوین علاقه ندارم و خرید/فروشی روش انجام نمیدم، پس روی سرمایه من اثری نداره! شخصا تا الان حتی ۱ دلار هم pepe نخریدم(اگر توی کف میدونستم قراره انقدر رشد کنه میخریدم؟ صادقانه بگم نمیدونم!) ولی اخبارش، چارتش و تاثیرش روی مارکت رو باید بدونیم تا بفهمیم بقیه بازار که مورد علاقه ماست چه واکنشی بهش نشون میده. پس شاید میم‌کوین/شت‌کوین ها براتون جذاب نباشند، اما دنبال کردن اخبار و اتفاقاتشون میتونه فرصت های خوبی از مارکت رو بهتون نشون بده! @amircryptothoughts

صبح بخیر🌸 شت‌کوین بازی، قمار، gamble و سرمایه‌گذاری های بی منطق و هیجانی مثل یه باتلاق خیلی زیباست! قدم اول رو یواش برمیداری و خیلی سریع قبل از اینکه بفهمی تا کمر تو گل فرو رفتی! متاسفانه یکی دوسال اخیر تیغ تیز جذب سرمایه عمومی باعث شده مارکت خوشنام کریپتو که بخاطر تکنولوژی‌های جدیدش معروف بود، در بسیاری قسمتها تبدیل به کازینو بشه! ممکنه الان برای خیلیها جذاب باشه و حاضر باشن پول براش خرج کنن، ولی واقعیت اینه که این کارها به اعتبار کریپتوکارنسی خدشه میندازه و در بلندمدت ارزشش و نوآوریش رو بین عموم مردم پایین میاره…

EASY DUMP!🔽
EASY DUMP!🔽

📌کمی تحلیل میم‌کوین ها: ا PEPE به عنوان اصلی ترین میم‌کوین ترند شده مارکت، هنوز در رتبه ۴۴ مارکت کپ کریپتو قرار داره. اگر می
📌کمی تحلیل میم‌کوین ها: ا PEPE به عنوان اصلی ترین میم‌کوین ترند شده مارکت، هنوز در رتبه ۴۴ مارکت کپ کریپتو قرار داره. اگر میخواد واقعا ماندگار بشه و بیشتر از یک شوخی بهش نگاه بشه، باید حداقل شیبا (رتبه ۱۵) یا دوج‌کوین (رتبه ۸) رو فلیپ کنه. بنظرم مدتی اصلاح زمانی/قیمتی خواهد داشت و طی هفته های آینده باز هم کندل های صعودی از pepe خواهیم دید! ⚠️DYOR توصیه خرید نیست! @amircryptothoughts

#AiDoge قراره این کف بشکنه یااینکه یکبار دیگه سقف میزنه؟!
#AiDoge قراره این کف بشکنه یااینکه یکبار دیگه سقف میزنه؟!

دامیننس هم هنوز در حال تقلا برای شکستن مقاومت 49% هست... #BTCDominance
دامیننس هم هنوز در حال تقلا برای شکستن مقاومت 49% هست... #BTCDominance

آپدیت همچنان درگیریم! #BTC
آپدیت همچنان درگیریم! #BTC

یادآوری: اصلاح/ریزش شتکوین‌ها به معنی ریزش کل مارکت نیست!!

فی اتریوم به حد غیرقابل تحملی رسیده. بنظرم به نقطه پایانی این فصل از پامپ میم کوین ها نزدیکیم. از بزرگترین نشانه ها همین لیست‌شدن pepe در بایننس بود. ❌خیلی مراقب باشید اگزیت لیکوییدیتی نهنگها نباشید!

📌چرا شتکوین قسمت مهمی از مارکت شده درحالی که ۲۰۱۷ از این خبرا نبود؟ ‏ساده‌ترین دلیل: ‏قیمت بیتکوین نسبت به سالهای قبل و کف‌های قبلیش چندین برابر شده.بازار سنگین‌تر شده پس پول خیلی بیشتری برای پامپ و بالا بردن قیمتش لازمه! ‏باید جذب سرمایه بیشتری اتفاق بیفته تا بشه مارکت رو هل داد! این قضیه در سایکل های متوالی مثل سیاهچاله هست. ‏هر چه قیمت بیتکوین و ارزهای دیگه بالاتر میره،بازار راهی جز جذب سرمایه های بیشتر و سنگین تر برای بالا بردن بازار نداره! ‏تاجایی که احتمالا به نقطه ای برسیم که جذب سرمایه عظیم ممکن نباشه یا اینکه جذابیتی نمونده باشه Then: Collapse! 💣 @amircryptothoughts

#SUI تا بیام چارتش رو بزارم جامپ زد احتمال پولبک داره البته... ⚠️DYOR @amircryptothoughts#
#SUI تا بیام چارتش رو بزارم جامپ زد احتمال پولبک داره البته... ⚠️DYOR @amircryptothoughts#

#SUI
#SUI

⏱ برنامه زمان‌بندی که از بازار تا این لحظه در نظر دارم: (البته طی ماههای آینده میتونه کمی تغییر کنه) با وضعیتی که چند پست بالاتر در مورد پیووت فدرال و رکود گفتم، احتمالا طی یک-دوماه آینده پیوت زده میشه و سیاست انقباضی به پایان میرسه. یکی دو ماه بعد از اون طبق انتظارات میتونه رکود چند ماهه اتفاق بیفته. در مدت رسیدن به رکود بازارها میتونن یک بالای دیگه بزنند. با شروع رکود احتمالی، بیتکوین هم میتونه آخرین کف خودش رو به ما بده. طبق گذشته چارت همیشه کف بازار با یک دابل باتم به فاصله چند هفته/ماه مشخص شده. زمانی که اون کف زده بشه و انباشت صورت بگیره، فقط دو-سه ماه تا هاوینگ بعدی بیتکوین باقی مونده. سیکل صعودی بعدی بازار از همون نقطه میتونه شروع بشه! @amircryptothoughts

چارت شتکوینها و میم کوینها رو دوست دارم! چارت تکنیکالی+بایاس صعودی! کمی آشنا بشید و پترن درست از توشون دربیارید حداقل 2x رو بهتون میده. هر چند که ریسک شدیدا بالایی هم داره! اگر تجربه و علم لازم رو ندارید، اصلا واردشون نشید که خوراک نهنگ های بزرگتر میشید! ⛔️بخاطر یکسری ملاحظات اینجا شیر نمیکنم.

Meme Season, round 2 ?
Meme Season, round 2 ?

صبح بخیر 🌸 گاهی روی شبکه ZKSync تراکنش بزنید. احتمالا ضرر نمیکنید!