ch
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

前往频道在 Telegram

In blockchain we trust.

显示更多

📈 Telegram 频道 Crypto trading w/Amir 的分析概览

频道 Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 14 820 名订阅者,在 加密货币 类别中位列第 7 605,并在 伊朗 地区排名第 21 973

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 14 820 名订阅者。

根据 22 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 21,过去 24 小时变化为 41,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 44.02%。内容发布后 24 小时内通常能获得 29.35% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 6 528 次浏览,首日通常累积 4 353 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 94
  • 主题关注点: 内容集中在 مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
In blockchain we trust.

凭借高频更新(最新数据采集于 23 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 加密货币 类别中的关键影响点。

14 820
订阅者
+4124 小时
+137
+2130
帖子存档
آربیتروم حمایت مهم خودش رو شکست! #ARB
آربیتروم حمایت مهم خودش رو شکست! #ARB

کف این کانال شکسته شده و احتمالا 25K تارگت اولشه!

گفتنی ها رو گفته بودیم. امیدوارم ضرر زیادی نکرده باشید.😬
+1
گفتنی ها رو گفته بودیم. امیدوارم ضرر زیادی نکرده باشید.😬

ظاهرا چند روزی هست که این مشکل حل شده و الان اگر بدون فیلترشکن وارد حسابتون بشید، ازش نمیپره بیرون! به فال نیک میگیریم! 🌻

📌یکی از چیزهایی که از سایکل قبل یاد گرفتم، اینه که مارکت کریپتو مثل یک شبکه عصبی در هم تنیده تمام نقاطش به هم مرتبطه. شما نمیتونی بگی چون به شت‌کوین علاقه ندارم و خرید/فروشی روش انجام نمیدم، پس روی سرمایه من اثری نداره! شخصا تا الان حتی ۱ دلار هم pepe نخریدم(اگر توی کف میدونستم قراره انقدر رشد کنه میخریدم؟ صادقانه بگم نمیدونم!) ولی اخبارش، چارتش و تاثیرش روی مارکت رو باید بدونیم تا بفهمیم بقیه بازار که مورد علاقه ماست چه واکنشی بهش نشون میده. پس شاید میم‌کوین/شت‌کوین ها براتون جذاب نباشند، اما دنبال کردن اخبار و اتفاقاتشون میتونه فرصت های خوبی از مارکت رو بهتون نشون بده! @amircryptothoughts

صبح بخیر🌸 شت‌کوین بازی، قمار، gamble و سرمایه‌گذاری های بی منطق و هیجانی مثل یه باتلاق خیلی زیباست! قدم اول رو یواش برمیداری و خیلی سریع قبل از اینکه بفهمی تا کمر تو گل فرو رفتی! متاسفانه یکی دوسال اخیر تیغ تیز جذب سرمایه عمومی باعث شده مارکت خوشنام کریپتو که بخاطر تکنولوژی‌های جدیدش معروف بود، در بسیاری قسمتها تبدیل به کازینو بشه! ممکنه الان برای خیلیها جذاب باشه و حاضر باشن پول براش خرج کنن، ولی واقعیت اینه که این کارها به اعتبار کریپتوکارنسی خدشه میندازه و در بلندمدت ارزشش و نوآوریش رو بین عموم مردم پایین میاره…

EASY DUMP!🔽
EASY DUMP!🔽

📌کمی تحلیل میم‌کوین ها: ا PEPE به عنوان اصلی ترین میم‌کوین ترند شده مارکت، هنوز در رتبه ۴۴ مارکت کپ کریپتو قرار داره. اگر می
📌کمی تحلیل میم‌کوین ها: ا PEPE به عنوان اصلی ترین میم‌کوین ترند شده مارکت، هنوز در رتبه ۴۴ مارکت کپ کریپتو قرار داره. اگر میخواد واقعا ماندگار بشه و بیشتر از یک شوخی بهش نگاه بشه، باید حداقل شیبا (رتبه ۱۵) یا دوج‌کوین (رتبه ۸) رو فلیپ کنه. بنظرم مدتی اصلاح زمانی/قیمتی خواهد داشت و طی هفته های آینده باز هم کندل های صعودی از pepe خواهیم دید! ⚠️DYOR توصیه خرید نیست! @amircryptothoughts

#AiDoge قراره این کف بشکنه یااینکه یکبار دیگه سقف میزنه؟!
#AiDoge قراره این کف بشکنه یااینکه یکبار دیگه سقف میزنه؟!

دامیننس هم هنوز در حال تقلا برای شکستن مقاومت 49% هست... #BTCDominance
دامیننس هم هنوز در حال تقلا برای شکستن مقاومت 49% هست... #BTCDominance

آپدیت همچنان درگیریم! #BTC
آپدیت همچنان درگیریم! #BTC

یادآوری: اصلاح/ریزش شتکوین‌ها به معنی ریزش کل مارکت نیست!!

فی اتریوم به حد غیرقابل تحملی رسیده. بنظرم به نقطه پایانی این فصل از پامپ میم کوین ها نزدیکیم. از بزرگترین نشانه ها همین لیست‌شدن pepe در بایننس بود. ❌خیلی مراقب باشید اگزیت لیکوییدیتی نهنگها نباشید!

📌چرا شتکوین قسمت مهمی از مارکت شده درحالی که ۲۰۱۷ از این خبرا نبود؟ ‏ساده‌ترین دلیل: ‏قیمت بیتکوین نسبت به سالهای قبل و کف‌های قبلیش چندین برابر شده.بازار سنگین‌تر شده پس پول خیلی بیشتری برای پامپ و بالا بردن قیمتش لازمه! ‏باید جذب سرمایه بیشتری اتفاق بیفته تا بشه مارکت رو هل داد! این قضیه در سایکل های متوالی مثل سیاهچاله هست. ‏هر چه قیمت بیتکوین و ارزهای دیگه بالاتر میره،بازار راهی جز جذب سرمایه های بیشتر و سنگین تر برای بالا بردن بازار نداره! ‏تاجایی که احتمالا به نقطه ای برسیم که جذب سرمایه عظیم ممکن نباشه یا اینکه جذابیتی نمونده باشه Then: Collapse! 💣 @amircryptothoughts

#SUI تا بیام چارتش رو بزارم جامپ زد احتمال پولبک داره البته... ⚠️DYOR @amircryptothoughts#
#SUI تا بیام چارتش رو بزارم جامپ زد احتمال پولبک داره البته... ⚠️DYOR @amircryptothoughts#

#SUI
#SUI

⏱ برنامه زمان‌بندی که از بازار تا این لحظه در نظر دارم: (البته طی ماههای آینده میتونه کمی تغییر کنه) با وضعیتی که چند پست بالاتر در مورد پیووت فدرال و رکود گفتم، احتمالا طی یک-دوماه آینده پیوت زده میشه و سیاست انقباضی به پایان میرسه. یکی دو ماه بعد از اون طبق انتظارات میتونه رکود چند ماهه اتفاق بیفته. در مدت رسیدن به رکود بازارها میتونن یک بالای دیگه بزنند. با شروع رکود احتمالی، بیتکوین هم میتونه آخرین کف خودش رو به ما بده. طبق گذشته چارت همیشه کف بازار با یک دابل باتم به فاصله چند هفته/ماه مشخص شده. زمانی که اون کف زده بشه و انباشت صورت بگیره، فقط دو-سه ماه تا هاوینگ بعدی بیتکوین باقی مونده. سیکل صعودی بعدی بازار از همون نقطه میتونه شروع بشه! @amircryptothoughts

چارت شتکوینها و میم کوینها رو دوست دارم! چارت تکنیکالی+بایاس صعودی! کمی آشنا بشید و پترن درست از توشون دربیارید حداقل 2x رو بهتون میده. هر چند که ریسک شدیدا بالایی هم داره! اگر تجربه و علم لازم رو ندارید، اصلا واردشون نشید که خوراک نهنگ های بزرگتر میشید! ⛔️بخاطر یکسری ملاحظات اینجا شیر نمیکنم.

Meme Season, round 2 ?
Meme Season, round 2 ?

صبح بخیر 🌸 گاهی روی شبکه ZKSync تراکنش بزنید. احتمالا ضرر نمیکنید!