fa
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

رفتن به کانال در Telegram

In blockchain we trust.

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام Crypto trading w/Amir

کانال Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 14 820 مشترک است و جایگاه 7 605 را در دسته رمزارزها و رتبه 21 973 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 14 820 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 22 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 21 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر 41 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 44.02% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 29.35% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 6 528 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 4 353 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 94 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
In blockchain we trust.

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 23 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته رمزارزها تبدیل کرده‌اند.

14 820
مشترکین
+4124 ساعت
+137 روز
+2130 روز
آرشیو پست ها
آربیتروم حمایت مهم خودش رو شکست! #ARB
آربیتروم حمایت مهم خودش رو شکست! #ARB

کف این کانال شکسته شده و احتمالا 25K تارگت اولشه!

گفتنی ها رو گفته بودیم. امیدوارم ضرر زیادی نکرده باشید.😬
+1
گفتنی ها رو گفته بودیم. امیدوارم ضرر زیادی نکرده باشید.😬

ظاهرا چند روزی هست که این مشکل حل شده و الان اگر بدون فیلترشکن وارد حسابتون بشید، ازش نمیپره بیرون! به فال نیک میگیریم! 🌻

📌یکی از چیزهایی که از سایکل قبل یاد گرفتم، اینه که مارکت کریپتو مثل یک شبکه عصبی در هم تنیده تمام نقاطش به هم مرتبطه. شما نمیتونی بگی چون به شت‌کوین علاقه ندارم و خرید/فروشی روش انجام نمیدم، پس روی سرمایه من اثری نداره! شخصا تا الان حتی ۱ دلار هم pepe نخریدم(اگر توی کف میدونستم قراره انقدر رشد کنه میخریدم؟ صادقانه بگم نمیدونم!) ولی اخبارش، چارتش و تاثیرش روی مارکت رو باید بدونیم تا بفهمیم بقیه بازار که مورد علاقه ماست چه واکنشی بهش نشون میده. پس شاید میم‌کوین/شت‌کوین ها براتون جذاب نباشند، اما دنبال کردن اخبار و اتفاقاتشون میتونه فرصت های خوبی از مارکت رو بهتون نشون بده! @amircryptothoughts

صبح بخیر🌸 شت‌کوین بازی، قمار، gamble و سرمایه‌گذاری های بی منطق و هیجانی مثل یه باتلاق خیلی زیباست! قدم اول رو یواش برمیداری و خیلی سریع قبل از اینکه بفهمی تا کمر تو گل فرو رفتی! متاسفانه یکی دوسال اخیر تیغ تیز جذب سرمایه عمومی باعث شده مارکت خوشنام کریپتو که بخاطر تکنولوژی‌های جدیدش معروف بود، در بسیاری قسمتها تبدیل به کازینو بشه! ممکنه الان برای خیلیها جذاب باشه و حاضر باشن پول براش خرج کنن، ولی واقعیت اینه که این کارها به اعتبار کریپتوکارنسی خدشه میندازه و در بلندمدت ارزشش و نوآوریش رو بین عموم مردم پایین میاره…

EASY DUMP!🔽
EASY DUMP!🔽

📌کمی تحلیل میم‌کوین ها: ا PEPE به عنوان اصلی ترین میم‌کوین ترند شده مارکت، هنوز در رتبه ۴۴ مارکت کپ کریپتو قرار داره. اگر می
📌کمی تحلیل میم‌کوین ها: ا PEPE به عنوان اصلی ترین میم‌کوین ترند شده مارکت، هنوز در رتبه ۴۴ مارکت کپ کریپتو قرار داره. اگر میخواد واقعا ماندگار بشه و بیشتر از یک شوخی بهش نگاه بشه، باید حداقل شیبا (رتبه ۱۵) یا دوج‌کوین (رتبه ۸) رو فلیپ کنه. بنظرم مدتی اصلاح زمانی/قیمتی خواهد داشت و طی هفته های آینده باز هم کندل های صعودی از pepe خواهیم دید! ⚠️DYOR توصیه خرید نیست! @amircryptothoughts

#AiDoge قراره این کف بشکنه یااینکه یکبار دیگه سقف میزنه؟!
#AiDoge قراره این کف بشکنه یااینکه یکبار دیگه سقف میزنه؟!

دامیننس هم هنوز در حال تقلا برای شکستن مقاومت 49% هست... #BTCDominance
دامیننس هم هنوز در حال تقلا برای شکستن مقاومت 49% هست... #BTCDominance

آپدیت همچنان درگیریم! #BTC
آپدیت همچنان درگیریم! #BTC

یادآوری: اصلاح/ریزش شتکوین‌ها به معنی ریزش کل مارکت نیست!!

فی اتریوم به حد غیرقابل تحملی رسیده. بنظرم به نقطه پایانی این فصل از پامپ میم کوین ها نزدیکیم. از بزرگترین نشانه ها همین لیست‌شدن pepe در بایننس بود. ❌خیلی مراقب باشید اگزیت لیکوییدیتی نهنگها نباشید!

📌چرا شتکوین قسمت مهمی از مارکت شده درحالی که ۲۰۱۷ از این خبرا نبود؟ ‏ساده‌ترین دلیل: ‏قیمت بیتکوین نسبت به سالهای قبل و کف‌های قبلیش چندین برابر شده.بازار سنگین‌تر شده پس پول خیلی بیشتری برای پامپ و بالا بردن قیمتش لازمه! ‏باید جذب سرمایه بیشتری اتفاق بیفته تا بشه مارکت رو هل داد! این قضیه در سایکل های متوالی مثل سیاهچاله هست. ‏هر چه قیمت بیتکوین و ارزهای دیگه بالاتر میره،بازار راهی جز جذب سرمایه های بیشتر و سنگین تر برای بالا بردن بازار نداره! ‏تاجایی که احتمالا به نقطه ای برسیم که جذب سرمایه عظیم ممکن نباشه یا اینکه جذابیتی نمونده باشه Then: Collapse! 💣 @amircryptothoughts

#SUI تا بیام چارتش رو بزارم جامپ زد احتمال پولبک داره البته... ⚠️DYOR @amircryptothoughts#
#SUI تا بیام چارتش رو بزارم جامپ زد احتمال پولبک داره البته... ⚠️DYOR @amircryptothoughts#

#SUI
#SUI

⏱ برنامه زمان‌بندی که از بازار تا این لحظه در نظر دارم: (البته طی ماههای آینده میتونه کمی تغییر کنه) با وضعیتی که چند پست بالاتر در مورد پیووت فدرال و رکود گفتم، احتمالا طی یک-دوماه آینده پیوت زده میشه و سیاست انقباضی به پایان میرسه. یکی دو ماه بعد از اون طبق انتظارات میتونه رکود چند ماهه اتفاق بیفته. در مدت رسیدن به رکود بازارها میتونن یک بالای دیگه بزنند. با شروع رکود احتمالی، بیتکوین هم میتونه آخرین کف خودش رو به ما بده. طبق گذشته چارت همیشه کف بازار با یک دابل باتم به فاصله چند هفته/ماه مشخص شده. زمانی که اون کف زده بشه و انباشت صورت بگیره، فقط دو-سه ماه تا هاوینگ بعدی بیتکوین باقی مونده. سیکل صعودی بعدی بازار از همون نقطه میتونه شروع بشه! @amircryptothoughts

چارت شتکوینها و میم کوینها رو دوست دارم! چارت تکنیکالی+بایاس صعودی! کمی آشنا بشید و پترن درست از توشون دربیارید حداقل 2x رو بهتون میده. هر چند که ریسک شدیدا بالایی هم داره! اگر تجربه و علم لازم رو ندارید، اصلا واردشون نشید که خوراک نهنگ های بزرگتر میشید! ⛔️بخاطر یکسری ملاحظات اینجا شیر نمیکنم.

Meme Season, round 2 ?
Meme Season, round 2 ?

صبح بخیر 🌸 گاهی روی شبکه ZKSync تراکنش بزنید. احتمالا ضرر نمیکنید!

Crypto trading w/Amir - آمار و تحلیل کانال تلگرام @amircryptotr