en
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

Open in Telegram

In blockchain we trust.

Show more

📈 Analytical overview of Telegram channel Crypto trading w/Amir

Channel Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) in the Farsi language segment is an active participant. Currently, the community unites 14 785 subscribers, ranking 7 636 in the Cryptocurrencies category and 22 031 in the Iran region.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 14 785 subscribers.

According to the latest data from 20 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by -18 over the last 30 days and by -7 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 44.30%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 30.14% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 6 550 views. Within the first day, a publication typically gains 4 456 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 100.
  • Thematic interests: Content is focused on key topics such as مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
In blockchain we trust.

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 21 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Cryptocurrencies category.

14 785
Subscribers
-724 hours
+147 days
-1830 days
Posts Archive
باهوشا میدونن تفاوت این دوتا چارت بالا چه معنی میده… 👀

Total2
Total2

Total
Total

اینم رسید به مقاومت اولش +50% ✅
اینم رسید به مقاومت اولش +50% ✅

هر کی کنایه رو متوجه نشده: #fun

الان وقتشه لینک کانال vip با عضویت روزانه رو بزارم اینجا بگم هرکی آلتکوین خوب میخواد که سریع پامپ میشه هزینه عضویت رو پرداخت کنه و بیاد تو :))

این موج دامیننس گرفتن بیت تموم بشه، پول جایی نداره بره بجز آلتکوینا :)

عوضش دامیننس 55%

خب استاپمون خورد 😂

شاید خوشتون نیاد! اما من ریسک قضیه رو پذیرفتم سه سقفی که زده شد با هم واگرایی دارن و محدوده عرضه نسبتا تایید هست. خطوط فیبو ه
شاید خوشتون نیاد! اما من ریسک قضیه رو پذیرفتم سه سقفی که زده شد با هم واگرایی دارن و محدوده عرضه نسبتا تایید هست. خطوط فیبو هم یکی دیگه از کانفرمیشن هاست با این وجود بازم احتیاط میکنم. #Bitcoin نکته اینکه آلتکوینها امیدوارکننده تر از بیتکوین بنظر میان. منتظر تریگرهای صعودیشون هستم.

✔️
✔️

ورود رمزپول به قوانین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران؛ قانون جدید ابلاغ شد 🔹 قانون بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مصوب جلسه ع
ورود رمزپول به قوانین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران؛ قانون جدید ابلاغ شد 🔹 قانون بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مصوب جلسه علنی ۳۰ خرداد مجلس شورای اسلامی توسط رییس جمهور ابلاغ شد. در این قانون، برای اولین بار تعریفی برای ارزهای دیجیتال تحت عنوان «رمزپول» آورده شده است. 🔹 بر اساس قانون جدید، «تنظیم‌گری در حوزه رمزپول‌ها و نظارت بر مبادله آنها در چهارچوب قوانین مربوطه» بر عهده بانک مرکزی گذاشته شده است. در این مطلب بخش‌های مرتبط با حوزه رمزارزها در قانون جدید بانک مرکزی بررسی شده است. مطالعه کامل در لینک زیر: 🔗 https://mihanblockchain.com/new-irans-central-bank-rule-including-crypto/@mihanblockchain

BTC تا 46000 هم میتونه بره! به خطوط فیبو و واکنش های قیمت دقت کنید...
BTC تا 46000 هم میتونه بره! به خطوط فیبو و واکنش های قیمت دقت کنید...

خب بیتکوین به 42k رسید و بنظرم این گپ آخر این هفته رو میشه فعلا بعنوان گپ خستگی در روند در نظر گرفت. همونطور که قبلا هم گفتم،
خب بیتکوین به 42k رسید و بنظرم این گپ آخر این هفته رو میشه فعلا بعنوان گپ خستگی در روند در نظر گرفت. همونطور که قبلا هم گفتم، ناحیه ۴۰-۴۲ محدوده تصمیم گیری چارت هست. هر چند که بخاطر فوموی سنتیمنتی بازار احتمال فیک اوت هم وجود داره.

BTC 40k

تمرکز شخصی من مخصوصا در این نقطه بازار گرفتن سودهای مقطعی و خارج شدن با سود و همچنین حفظ اصل سرمایه هست ابداً در این سطوح به خرید بلند مدت فکر نمیکنم!

این روزهای بازار فومو نشدن خیلی سخته ولی میتونم با تقریب ۸۰٪ بگم اون بازار قرمز و خون آلودی که فکر میکنید دیگه نمیاد، یکبار دیگه هم تکرار میشه… بیریش نیستم به مارکت. اتفاقا بولیش میبینمش و منتظر مارکت صعودی هستم اما شاید بشه گفت وقتش برای الان مناسب نیست… شاید چندماه دیگه… پس بنظرم اگر فکر میکنید از مارکت جاموندید و خریدی در کف نداشتید، ناراحت نباشید روزهای مناسب سرمایه گذاری باز هم در دسترس خواهد بود…

۱ بیتکوین ۲ میلیارد تومان New ATH 🔥🥵

فقط ۱۰۰ نفر مونده به ۵۰۰۰ نفری شدنمون! 👀

سلستیا یه جوریه که قیافش یکم نزولیه ولی جرات شورت گرفتنشم نداریم :)) علی الحساب با همین کندل key bar میبندم شاید بشه پایینتر دوباره خرید بقیه پوزیشنا هم ریسک فری