ar
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

الذهاب إلى القناة على Telegram

In blockchain we trust.

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Crypto trading w/Amir

تُعد قناة Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 14 785 مشتركاً، محتلاً المرتبة 7 636 في فئة العملات المشفرة والمرتبة 22 031 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 14 785 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 20 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -18، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -7، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 44.30‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 30.14‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 6 550 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 4 456 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 100.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
In blockchain we trust.

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 21 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة العملات المشفرة.

14 785
المشتركون
-724 ساعات
+147 أيام
-1830 أيام
أرشيف المشاركات
باهوشا میدونن تفاوت این دوتا چارت بالا چه معنی میده… 👀

Total2
Total2

Total
Total

اینم رسید به مقاومت اولش +50% ✅
اینم رسید به مقاومت اولش +50% ✅

هر کی کنایه رو متوجه نشده: #fun

الان وقتشه لینک کانال vip با عضویت روزانه رو بزارم اینجا بگم هرکی آلتکوین خوب میخواد که سریع پامپ میشه هزینه عضویت رو پرداخت کنه و بیاد تو :))

این موج دامیننس گرفتن بیت تموم بشه، پول جایی نداره بره بجز آلتکوینا :)

عوضش دامیننس 55%

خب استاپمون خورد 😂

شاید خوشتون نیاد! اما من ریسک قضیه رو پذیرفتم سه سقفی که زده شد با هم واگرایی دارن و محدوده عرضه نسبتا تایید هست. خطوط فیبو ه
شاید خوشتون نیاد! اما من ریسک قضیه رو پذیرفتم سه سقفی که زده شد با هم واگرایی دارن و محدوده عرضه نسبتا تایید هست. خطوط فیبو هم یکی دیگه از کانفرمیشن هاست با این وجود بازم احتیاط میکنم. #Bitcoin نکته اینکه آلتکوینها امیدوارکننده تر از بیتکوین بنظر میان. منتظر تریگرهای صعودیشون هستم.

✔️
✔️

ورود رمزپول به قوانین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران؛ قانون جدید ابلاغ شد 🔹 قانون بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مصوب جلسه ع
ورود رمزپول به قوانین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران؛ قانون جدید ابلاغ شد 🔹 قانون بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مصوب جلسه علنی ۳۰ خرداد مجلس شورای اسلامی توسط رییس جمهور ابلاغ شد. در این قانون، برای اولین بار تعریفی برای ارزهای دیجیتال تحت عنوان «رمزپول» آورده شده است. 🔹 بر اساس قانون جدید، «تنظیم‌گری در حوزه رمزپول‌ها و نظارت بر مبادله آنها در چهارچوب قوانین مربوطه» بر عهده بانک مرکزی گذاشته شده است. در این مطلب بخش‌های مرتبط با حوزه رمزارزها در قانون جدید بانک مرکزی بررسی شده است. مطالعه کامل در لینک زیر: 🔗 https://mihanblockchain.com/new-irans-central-bank-rule-including-crypto/@mihanblockchain

BTC تا 46000 هم میتونه بره! به خطوط فیبو و واکنش های قیمت دقت کنید...
BTC تا 46000 هم میتونه بره! به خطوط فیبو و واکنش های قیمت دقت کنید...

خب بیتکوین به 42k رسید و بنظرم این گپ آخر این هفته رو میشه فعلا بعنوان گپ خستگی در روند در نظر گرفت. همونطور که قبلا هم گفتم،
خب بیتکوین به 42k رسید و بنظرم این گپ آخر این هفته رو میشه فعلا بعنوان گپ خستگی در روند در نظر گرفت. همونطور که قبلا هم گفتم، ناحیه ۴۰-۴۲ محدوده تصمیم گیری چارت هست. هر چند که بخاطر فوموی سنتیمنتی بازار احتمال فیک اوت هم وجود داره.

BTC 40k

تمرکز شخصی من مخصوصا در این نقطه بازار گرفتن سودهای مقطعی و خارج شدن با سود و همچنین حفظ اصل سرمایه هست ابداً در این سطوح به خرید بلند مدت فکر نمیکنم!

این روزهای بازار فومو نشدن خیلی سخته ولی میتونم با تقریب ۸۰٪ بگم اون بازار قرمز و خون آلودی که فکر میکنید دیگه نمیاد، یکبار دیگه هم تکرار میشه… بیریش نیستم به مارکت. اتفاقا بولیش میبینمش و منتظر مارکت صعودی هستم اما شاید بشه گفت وقتش برای الان مناسب نیست… شاید چندماه دیگه… پس بنظرم اگر فکر میکنید از مارکت جاموندید و خریدی در کف نداشتید، ناراحت نباشید روزهای مناسب سرمایه گذاری باز هم در دسترس خواهد بود…

۱ بیتکوین ۲ میلیارد تومان New ATH 🔥🥵

فقط ۱۰۰ نفر مونده به ۵۰۰۰ نفری شدنمون! 👀

سلستیا یه جوریه که قیافش یکم نزولیه ولی جرات شورت گرفتنشم نداریم :)) علی الحساب با همین کندل key bar میبندم شاید بشه پایینتر دوباره خرید بقیه پوزیشنا هم ریسک فری