es
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

Ir al canal en Telegram

In blockchain we trust.

Mostrar más

📈 Análisis del canal de Telegram Crypto trading w/Amir

El canal Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) en el segmento lingüístico de Farsi es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 14 785 suscriptores, ocupando la posición 7 636 en la categoría Criptomonedas y el puesto 22 031 en la región Irán.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 14 785 suscriptores.

Según los últimos datos del 20 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de -18, y en las últimas 24 horas de -7, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 44.30%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 30.14% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 6 550 visualizaciones. En el primer día suele acumular 4 456 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 100.
  • Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
In blockchain we trust.

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 21 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Criptomonedas.

14 785
Suscriptores
-724 horas
+147 días
-1830 días
Archivo de publicaciones
باهوشا میدونن تفاوت این دوتا چارت بالا چه معنی میده… 👀

Total2
Total2

Total
Total

اینم رسید به مقاومت اولش +50% ✅
اینم رسید به مقاومت اولش +50% ✅

هر کی کنایه رو متوجه نشده: #fun

الان وقتشه لینک کانال vip با عضویت روزانه رو بزارم اینجا بگم هرکی آلتکوین خوب میخواد که سریع پامپ میشه هزینه عضویت رو پرداخت کنه و بیاد تو :))

این موج دامیننس گرفتن بیت تموم بشه، پول جایی نداره بره بجز آلتکوینا :)

عوضش دامیننس 55%

خب استاپمون خورد 😂

شاید خوشتون نیاد! اما من ریسک قضیه رو پذیرفتم سه سقفی که زده شد با هم واگرایی دارن و محدوده عرضه نسبتا تایید هست. خطوط فیبو ه
شاید خوشتون نیاد! اما من ریسک قضیه رو پذیرفتم سه سقفی که زده شد با هم واگرایی دارن و محدوده عرضه نسبتا تایید هست. خطوط فیبو هم یکی دیگه از کانفرمیشن هاست با این وجود بازم احتیاط میکنم. #Bitcoin نکته اینکه آلتکوینها امیدوارکننده تر از بیتکوین بنظر میان. منتظر تریگرهای صعودیشون هستم.

✔️
✔️

ورود رمزپول به قوانین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران؛ قانون جدید ابلاغ شد 🔹 قانون بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مصوب جلسه ع
ورود رمزپول به قوانین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران؛ قانون جدید ابلاغ شد 🔹 قانون بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مصوب جلسه علنی ۳۰ خرداد مجلس شورای اسلامی توسط رییس جمهور ابلاغ شد. در این قانون، برای اولین بار تعریفی برای ارزهای دیجیتال تحت عنوان «رمزپول» آورده شده است. 🔹 بر اساس قانون جدید، «تنظیم‌گری در حوزه رمزپول‌ها و نظارت بر مبادله آنها در چهارچوب قوانین مربوطه» بر عهده بانک مرکزی گذاشته شده است. در این مطلب بخش‌های مرتبط با حوزه رمزارزها در قانون جدید بانک مرکزی بررسی شده است. مطالعه کامل در لینک زیر: 🔗 https://mihanblockchain.com/new-irans-central-bank-rule-including-crypto/@mihanblockchain

BTC تا 46000 هم میتونه بره! به خطوط فیبو و واکنش های قیمت دقت کنید...
BTC تا 46000 هم میتونه بره! به خطوط فیبو و واکنش های قیمت دقت کنید...

خب بیتکوین به 42k رسید و بنظرم این گپ آخر این هفته رو میشه فعلا بعنوان گپ خستگی در روند در نظر گرفت. همونطور که قبلا هم گفتم،
خب بیتکوین به 42k رسید و بنظرم این گپ آخر این هفته رو میشه فعلا بعنوان گپ خستگی در روند در نظر گرفت. همونطور که قبلا هم گفتم، ناحیه ۴۰-۴۲ محدوده تصمیم گیری چارت هست. هر چند که بخاطر فوموی سنتیمنتی بازار احتمال فیک اوت هم وجود داره.

BTC 40k

تمرکز شخصی من مخصوصا در این نقطه بازار گرفتن سودهای مقطعی و خارج شدن با سود و همچنین حفظ اصل سرمایه هست ابداً در این سطوح به خرید بلند مدت فکر نمیکنم!

این روزهای بازار فومو نشدن خیلی سخته ولی میتونم با تقریب ۸۰٪ بگم اون بازار قرمز و خون آلودی که فکر میکنید دیگه نمیاد، یکبار دیگه هم تکرار میشه… بیریش نیستم به مارکت. اتفاقا بولیش میبینمش و منتظر مارکت صعودی هستم اما شاید بشه گفت وقتش برای الان مناسب نیست… شاید چندماه دیگه… پس بنظرم اگر فکر میکنید از مارکت جاموندید و خریدی در کف نداشتید، ناراحت نباشید روزهای مناسب سرمایه گذاری باز هم در دسترس خواهد بود…

۱ بیتکوین ۲ میلیارد تومان New ATH 🔥🥵

فقط ۱۰۰ نفر مونده به ۵۰۰۰ نفری شدنمون! 👀

سلستیا یه جوریه که قیافش یکم نزولیه ولی جرات شورت گرفتنشم نداریم :)) علی الحساب با همین کندل key bar میبندم شاید بشه پایینتر دوباره خرید بقیه پوزیشنا هم ریسک فری

Crypto trading w/Amir - Estadísticas y analítica del canal de Telegram @amircryptotr