Crypto trading w/Amir
前往频道在 Telegram
📈 Telegram 频道 Crypto trading w/Amir 的分析概览
频道 Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 14 785 名订阅者,在 加密货币 类别中位列第 7 636,并在 伊朗 地区排名第 22 031 位。
📊 受众指标与增长动态
自 невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 14 785 名订阅者。
根据 20 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -18,过去 24 小时变化为 -7,整体触达仍然可观。
- 认证状态: 未认证
- 互动率 (ER): 平均受众互动率为 44.30%。内容发布后 24 小时内通常能获得 30.14% 的反应,占订阅者总量。
- 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 6 550 次浏览,首日通常累积 4 456 次浏览。
- 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 100。
- 主题关注点: 内容集中在 مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته 等核心主题上。
📝 描述与内容策略
作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
“In blockchain we trust.”
凭借高频更新(最新数据采集于 21 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 加密货币 类别中的关键影响点。
14 785
订阅者
-724 小时
+147 天
-1830 天
帖子存档
14 788
الان وقتشه لینک کانال vip با عضویت روزانه رو بزارم اینجا
بگم هرکی آلتکوین خوب میخواد که سریع پامپ میشه هزینه عضویت رو پرداخت کنه و بیاد تو :))
14 788
شاید خوشتون نیاد!
اما من ریسک قضیه رو پذیرفتم
سه سقفی که زده شد با هم واگرایی دارن و محدوده عرضه نسبتا تایید هست.
خطوط فیبو هم یکی دیگه از کانفرمیشن هاست
با این وجود بازم احتیاط میکنم.
#Bitcoin
نکته اینکه آلتکوینها امیدوارکننده تر از بیتکوین بنظر میان. منتظر تریگرهای صعودیشون هستم.
14 788
Repost from MihanBlockchain - میهن بلاکچین
ورود رمزپول به قوانین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران؛ قانون جدید ابلاغ شد
🔹 قانون بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مصوب جلسه علنی ۳۰ خرداد مجلس شورای اسلامی توسط رییس جمهور ابلاغ شد. در این قانون، برای اولین بار تعریفی برای ارزهای دیجیتال تحت عنوان «رمزپول» آورده شده است.
🔹 بر اساس قانون جدید، «تنظیمگری در حوزه رمزپولها و نظارت بر مبادله آنها در چهارچوب قوانین مربوطه» بر عهده بانک مرکزی گذاشته شده است. در این مطلب بخشهای مرتبط با حوزه رمزارزها در قانون جدید بانک مرکزی بررسی شده است.
مطالعه کامل در لینک زیر:
🔗 https://mihanblockchain.com/new-irans-central-bank-rule-including-crypto/
Ⓜ @mihanblockchain
14 788
خب
بیتکوین به 42k رسید و بنظرم این گپ آخر این هفته رو میشه فعلا بعنوان گپ خستگی در روند در نظر گرفت.
همونطور که قبلا هم گفتم، ناحیه ۴۰-۴۲ محدوده تصمیم گیری چارت هست. هر چند که بخاطر فوموی سنتیمنتی بازار احتمال فیک اوت هم وجود داره.
14 788
تمرکز شخصی من مخصوصا در این نقطه بازار گرفتن سودهای مقطعی و خارج شدن با سود و همچنین حفظ اصل سرمایه هست
ابداً در این سطوح به خرید بلند مدت فکر نمیکنم!
14 788
این روزهای بازار فومو نشدن خیلی سخته
ولی میتونم با تقریب ۸۰٪ بگم اون بازار قرمز و خون آلودی که فکر میکنید دیگه نمیاد، یکبار دیگه هم تکرار میشه…
بیریش نیستم به مارکت. اتفاقا بولیش میبینمش و منتظر مارکت صعودی هستم
اما شاید بشه گفت وقتش برای الان مناسب نیست…
شاید چندماه دیگه…
پس بنظرم اگر فکر میکنید از مارکت جاموندید و خریدی در کف نداشتید، ناراحت نباشید
روزهای مناسب سرمایه گذاری باز هم در دسترس خواهد بود…
14 788
سلستیا یه جوریه که قیافش یکم نزولیه
ولی جرات شورت گرفتنشم نداریم :))
علی الحساب با همین کندل key bar میبندم شاید بشه پایینتر دوباره خرید
بقیه پوزیشنا هم ریسک فری
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
