en
Feedback
كلمات

كلمات

Open in Telegram

📈 Analytical overview of Telegram channel كلمات

Channel كلمات (@posts74) in the Arabic language segment is an active participant. Currently, the community unites 10 503 subscribers, ranking 8 883 in the Religion & Spirituality category and 11 686 in the Iraq region.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 10 503 subscribers.

According to the latest data from 21 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by -169 over the last 30 days and by -4 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 11.74%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects N/A% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 0 views. Within the first day, a publication typically gains 0 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 0.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
Postz

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 22 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Religion & Spirituality category.

10 503
Subscribers
-424 hours
-437 days
-16930 days
Posts Archive
جرب متكونش صاحب أول خطوة في أي حاجة وهتتفأجي إن محدش اصلا هياخد أي خطوة عشانك .

‏حد يخاف علي زعلك ❤️❤️
‏حد يخاف علي زعلك ❤️❤️

‏أنا حالياً في مرحلة اسمها "مش عارف" مش عارف استنى ولا امشي ، مش عارف أنا كويس ولا لأ ، مش عارف أخد أي قرار في حياتي ، مش عارف أفكر ، مش عارف أنا عايز ايه ، مش عارف أصلاً كل اللي أنا فيه ده ليه ، إحسَّاس مؤذي الحقيقه ومخليني مش عايز أي حاجة غير إني أختفي..أختفي وبس !

‏" لا زالت سورة الكهف تُخبرنا أسبوعيًا أنّ الأقدار لا تمتثل للمنطق البشري المبني على المُشاهَدة ، فيها نبع الخير من قتل غلامٍ وخرق سفينةٍ وبناء جدار في قرية قومٍ سيئين .. 💜 - أبشر سينبع الخير من ثنايا مُصيبتك

‏“ليس كل ما نفقده خسارة ، فالاستغناء عمن لا يدرك قيمتنا حياة جديدة.” - غوته

هتعملى اية لو جوزك دخل عليكى واترمى في حضنك وبيعيط ويقولك مراتى التانية ماتت💔🙆‍♀️

‏لا تنظر إلى شاشتك، تنتظر رسالة طائشة من مكانٍ ما؛ فمن يحبك ويخاف عليك، لا يُمكن أن يجعل عقارب الساعة تجرحك.

photo content

‏لو رجع بيا الزمن !
‏لو رجع بيا الزمن !

‏أقع في حب اللُطفاء،اللي بيدققوا في تفاصيلي الصغيرة حباً و ليس تطفلاً

‏لسه في خير هيجي ، فيه ناس كويسين مقابلنهُمش لسه ، في حاجات حلوه كتير مستنيانا.

لو كنت كتاب كنت هبقى كتاب حياتي ياعين ماشوفت زيه كتاب الفرح ف سطرين والباقي كله عذاب

‏أفضل حاجه تعملها لـ إنسان بتحبه إنك تسمعهُ، تسيبه يقول كل الـ جواة بدون أدني نقاش منك معاه لـ ذلك، سماعك وشعورك وتقديرك وتحط نفسك مكان الـ بتحبه وتقول لو أنا مكانهُ كنت هتصرف إزاي ؟! الحُب مش بحب وأحضنك وعنيكي وجسمك، الحُب هو اللجوء الآمن حينما ينعدم الآمان من حولهم عزيزي المغرد.

‏نفسي محتاجش مجهود وأنا بقول "لأ"، من حقي أرفض شئ مش على مزاجي ولا مريح بالنسبالي من غير ما أشرح وأبرر وأحط أعذار.

‏"تيجي نشرب شاي، وأقولك عيونك حلوة ازاي.!"❤️
‏"تيجي نشرب شاي، وأقولك عيونك حلوة ازاي.!"❤️

‏⠀⠀ الدعوه دى جميله اوى : ربنا يريح قلب كل حد شايل حاجات مش قادر يشرحها لحد ..!!

‏أكتر ناس بتعاني بتبقى الناس السوية، اللي مش عاوزين أحلى حاجة ولا أكمل حاجة، عاوزين بس الحاجة الصح، اللي عندها كلمة صحاب يعني صحاب بجد مش منظره و لا مصالح، اللي عندهم الجواز يعني صُحبه وألفه وشراكه وسكن مش خلفة عيال، اللي عندها البيت إحتواء مش فندق أو وقت بيضيع فيه وقت.

لما تكوني خالتو او عمتو بتكون دي النتيجه يوم فرحك 🤭😍❤️
+3
لما تكوني خالتو او عمتو بتكون دي النتيجه يوم فرحك 🤭😍❤️

اللي بتعيط دي أم حاضنة ومؤسِسة جروب الاحتضان في مصر، اسمها يمنى دحروج.. بتعيط ليه؟ كانت بتحكي عن طفلة عندها ٣ سنين فيه زوجين
اللي بتعيط دي أم حاضنة ومؤسِسة جروب الاحتضان في مصر، اسمها يمنى دحروج.. بتعيط ليه؟ كانت بتحكي عن طفلة عندها ٣ سنين فيه زوجين احتضنوها من وهي بيبي بعد ما عانوا وبذلوا مجهود عشان ياخدوها ويكفلوها وبعد ما البنت اتعودت إن بقى فيه بابا وماما وسرير بتاعها وألعاب ودفا وحنية وبيت لدرجة إنها متعرفش إنها طفلة محتضنة، الزوجة حملت وقررت هي وزوجها إنهم يرجعوا البنت للدار تاني.. البنت وهي على باب الدار والمشرفة بتاخدها قعدت تعيط وتقول "بابا ماتسبنيش" !!

‏العتاب ده مجهود بيترمي على الأرض لا انت بعدها بترتاح ولا هماا بيتغيروا