uk
Feedback
كلمات

كلمات

Відкрити в Telegram

📈 Аналітичний огляд Telegram-каналу كلمات

Канал كلمات (@posts74) у мовному сегменті Арабська є активним учасником. На даний момент спільнота об'єднує 10 503 підписників, посідаючи 8 883 місце в категорії Релігія і духовність та 11 686 місце у регіоні Ірак.

📊 Показники аудиторії та динаміка

З моменту свого створення невідомо, проект продемонстрував стрімке зростання, зібравши аудиторію у 10 503 підписників.

За останніми даними від 21 червня, 2026, канал демонструє стабільну активність. Хоча за останні 30 днів спостерігається зміна кількості учасників на -169, а за останні 24 години на -4, загальне охоплення залишається високим.

  • Статус верифікації: Не верифікований
  • Рівень залученості (ER): Середній показник залученості аудиторії становить 11.74%. Протягом перших 24 годин після публікації контент зазвичай збирає N/A% реакцій від загальної кількості підписників.
  • Охоплення публікацій: В середньому кожен допис отримує 0 переглядів. Протягом першої доби публікація в середньому набирає 0 переглядів.
  • Реакції та взаємодія: Аудиторія активно підтримує контент: середня кількість реакцій на один пост – 0.

📝 Опис та контентна політика

Автор описує ресурс як майданчик для висловлення суб'єктивної думки:
Postz

Завдяки високій частоті оновлень (останні дані отримано 22 червня, 2026), канал підтримує актуальність та високий рівень охоплення публікацій. Аналітика показує, що аудиторія активно взаємодіє з контентом, що робить його важливою точкою впливу в категорії Релігія і духовність.

10 503
Підписники
-424 години
-437 днів
-16930 день
Архів дописів
جرب متكونش صاحب أول خطوة في أي حاجة وهتتفأجي إن محدش اصلا هياخد أي خطوة عشانك .

‏حد يخاف علي زعلك ❤️❤️
‏حد يخاف علي زعلك ❤️❤️

‏أنا حالياً في مرحلة اسمها "مش عارف" مش عارف استنى ولا امشي ، مش عارف أنا كويس ولا لأ ، مش عارف أخد أي قرار في حياتي ، مش عارف أفكر ، مش عارف أنا عايز ايه ، مش عارف أصلاً كل اللي أنا فيه ده ليه ، إحسَّاس مؤذي الحقيقه ومخليني مش عايز أي حاجة غير إني أختفي..أختفي وبس !

‏" لا زالت سورة الكهف تُخبرنا أسبوعيًا أنّ الأقدار لا تمتثل للمنطق البشري المبني على المُشاهَدة ، فيها نبع الخير من قتل غلامٍ وخرق سفينةٍ وبناء جدار في قرية قومٍ سيئين .. 💜 - أبشر سينبع الخير من ثنايا مُصيبتك

‏“ليس كل ما نفقده خسارة ، فالاستغناء عمن لا يدرك قيمتنا حياة جديدة.” - غوته

هتعملى اية لو جوزك دخل عليكى واترمى في حضنك وبيعيط ويقولك مراتى التانية ماتت💔🙆‍♀️

‏لا تنظر إلى شاشتك، تنتظر رسالة طائشة من مكانٍ ما؛ فمن يحبك ويخاف عليك، لا يُمكن أن يجعل عقارب الساعة تجرحك.

photo content

‏لو رجع بيا الزمن !
‏لو رجع بيا الزمن !

‏أقع في حب اللُطفاء،اللي بيدققوا في تفاصيلي الصغيرة حباً و ليس تطفلاً

‏لسه في خير هيجي ، فيه ناس كويسين مقابلنهُمش لسه ، في حاجات حلوه كتير مستنيانا.

لو كنت كتاب كنت هبقى كتاب حياتي ياعين ماشوفت زيه كتاب الفرح ف سطرين والباقي كله عذاب

‏أفضل حاجه تعملها لـ إنسان بتحبه إنك تسمعهُ، تسيبه يقول كل الـ جواة بدون أدني نقاش منك معاه لـ ذلك، سماعك وشعورك وتقديرك وتحط نفسك مكان الـ بتحبه وتقول لو أنا مكانهُ كنت هتصرف إزاي ؟! الحُب مش بحب وأحضنك وعنيكي وجسمك، الحُب هو اللجوء الآمن حينما ينعدم الآمان من حولهم عزيزي المغرد.

‏نفسي محتاجش مجهود وأنا بقول "لأ"، من حقي أرفض شئ مش على مزاجي ولا مريح بالنسبالي من غير ما أشرح وأبرر وأحط أعذار.

‏"تيجي نشرب شاي، وأقولك عيونك حلوة ازاي.!"❤️
‏"تيجي نشرب شاي، وأقولك عيونك حلوة ازاي.!"❤️

‏⠀⠀ الدعوه دى جميله اوى : ربنا يريح قلب كل حد شايل حاجات مش قادر يشرحها لحد ..!!

‏أكتر ناس بتعاني بتبقى الناس السوية، اللي مش عاوزين أحلى حاجة ولا أكمل حاجة، عاوزين بس الحاجة الصح، اللي عندها كلمة صحاب يعني صحاب بجد مش منظره و لا مصالح، اللي عندهم الجواز يعني صُحبه وألفه وشراكه وسكن مش خلفة عيال، اللي عندها البيت إحتواء مش فندق أو وقت بيضيع فيه وقت.

لما تكوني خالتو او عمتو بتكون دي النتيجه يوم فرحك 🤭😍❤️
+3
لما تكوني خالتو او عمتو بتكون دي النتيجه يوم فرحك 🤭😍❤️

اللي بتعيط دي أم حاضنة ومؤسِسة جروب الاحتضان في مصر، اسمها يمنى دحروج.. بتعيط ليه؟ كانت بتحكي عن طفلة عندها ٣ سنين فيه زوجين
اللي بتعيط دي أم حاضنة ومؤسِسة جروب الاحتضان في مصر، اسمها يمنى دحروج.. بتعيط ليه؟ كانت بتحكي عن طفلة عندها ٣ سنين فيه زوجين احتضنوها من وهي بيبي بعد ما عانوا وبذلوا مجهود عشان ياخدوها ويكفلوها وبعد ما البنت اتعودت إن بقى فيه بابا وماما وسرير بتاعها وألعاب ودفا وحنية وبيت لدرجة إنها متعرفش إنها طفلة محتضنة، الزوجة حملت وقررت هي وزوجها إنهم يرجعوا البنت للدار تاني.. البنت وهي على باب الدار والمشرفة بتاخدها قعدت تعيط وتقول "بابا ماتسبنيش" !!

‏العتاب ده مجهود بيترمي على الأرض لا انت بعدها بترتاح ولا هماا بيتغيروا