uz
Feedback
كلمات

كلمات

Kanalga Telegram’da o‘tish

Postz

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali كلمات analitikasi

كلمات (@posts74) Arab til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 10 503 obunachidan iborat bo'lib, Din & Maʼnaviyat toifasida 8 883-o'rinni va Iroq mintaqasida 11 686-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 10 503 obunachiga ega bo‘ldi.

21 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -169 ga, so‘nggi 24 soatda esa -4 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 11.74% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining N/A% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 0 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 0 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 0 ta reaksiya keladi.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
Postz

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 22 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Din & Maʼnaviyat toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

10 503
Obunachilar
-424 soatlar
-437 kunlar
-16930 kunlar
Postlar arxiv
جرب متكونش صاحب أول خطوة في أي حاجة وهتتفأجي إن محدش اصلا هياخد أي خطوة عشانك .

‏حد يخاف علي زعلك ❤️❤️
‏حد يخاف علي زعلك ❤️❤️

‏أنا حالياً في مرحلة اسمها "مش عارف" مش عارف استنى ولا امشي ، مش عارف أنا كويس ولا لأ ، مش عارف أخد أي قرار في حياتي ، مش عارف أفكر ، مش عارف أنا عايز ايه ، مش عارف أصلاً كل اللي أنا فيه ده ليه ، إحسَّاس مؤذي الحقيقه ومخليني مش عايز أي حاجة غير إني أختفي..أختفي وبس !

‏" لا زالت سورة الكهف تُخبرنا أسبوعيًا أنّ الأقدار لا تمتثل للمنطق البشري المبني على المُشاهَدة ، فيها نبع الخير من قتل غلامٍ وخرق سفينةٍ وبناء جدار في قرية قومٍ سيئين .. 💜 - أبشر سينبع الخير من ثنايا مُصيبتك

‏“ليس كل ما نفقده خسارة ، فالاستغناء عمن لا يدرك قيمتنا حياة جديدة.” - غوته

هتعملى اية لو جوزك دخل عليكى واترمى في حضنك وبيعيط ويقولك مراتى التانية ماتت💔🙆‍♀️

‏لا تنظر إلى شاشتك، تنتظر رسالة طائشة من مكانٍ ما؛ فمن يحبك ويخاف عليك، لا يُمكن أن يجعل عقارب الساعة تجرحك.

photo content

‏لو رجع بيا الزمن !
‏لو رجع بيا الزمن !

‏أقع في حب اللُطفاء،اللي بيدققوا في تفاصيلي الصغيرة حباً و ليس تطفلاً

‏لسه في خير هيجي ، فيه ناس كويسين مقابلنهُمش لسه ، في حاجات حلوه كتير مستنيانا.

لو كنت كتاب كنت هبقى كتاب حياتي ياعين ماشوفت زيه كتاب الفرح ف سطرين والباقي كله عذاب

‏أفضل حاجه تعملها لـ إنسان بتحبه إنك تسمعهُ، تسيبه يقول كل الـ جواة بدون أدني نقاش منك معاه لـ ذلك، سماعك وشعورك وتقديرك وتحط نفسك مكان الـ بتحبه وتقول لو أنا مكانهُ كنت هتصرف إزاي ؟! الحُب مش بحب وأحضنك وعنيكي وجسمك، الحُب هو اللجوء الآمن حينما ينعدم الآمان من حولهم عزيزي المغرد.

‏نفسي محتاجش مجهود وأنا بقول "لأ"، من حقي أرفض شئ مش على مزاجي ولا مريح بالنسبالي من غير ما أشرح وأبرر وأحط أعذار.

‏"تيجي نشرب شاي، وأقولك عيونك حلوة ازاي.!"❤️
‏"تيجي نشرب شاي، وأقولك عيونك حلوة ازاي.!"❤️

‏⠀⠀ الدعوه دى جميله اوى : ربنا يريح قلب كل حد شايل حاجات مش قادر يشرحها لحد ..!!

‏أكتر ناس بتعاني بتبقى الناس السوية، اللي مش عاوزين أحلى حاجة ولا أكمل حاجة، عاوزين بس الحاجة الصح، اللي عندها كلمة صحاب يعني صحاب بجد مش منظره و لا مصالح، اللي عندهم الجواز يعني صُحبه وألفه وشراكه وسكن مش خلفة عيال، اللي عندها البيت إحتواء مش فندق أو وقت بيضيع فيه وقت.

لما تكوني خالتو او عمتو بتكون دي النتيجه يوم فرحك 🤭😍❤️
+3
لما تكوني خالتو او عمتو بتكون دي النتيجه يوم فرحك 🤭😍❤️

اللي بتعيط دي أم حاضنة ومؤسِسة جروب الاحتضان في مصر، اسمها يمنى دحروج.. بتعيط ليه؟ كانت بتحكي عن طفلة عندها ٣ سنين فيه زوجين
اللي بتعيط دي أم حاضنة ومؤسِسة جروب الاحتضان في مصر، اسمها يمنى دحروج.. بتعيط ليه؟ كانت بتحكي عن طفلة عندها ٣ سنين فيه زوجين احتضنوها من وهي بيبي بعد ما عانوا وبذلوا مجهود عشان ياخدوها ويكفلوها وبعد ما البنت اتعودت إن بقى فيه بابا وماما وسرير بتاعها وألعاب ودفا وحنية وبيت لدرجة إنها متعرفش إنها طفلة محتضنة، الزوجة حملت وقررت هي وزوجها إنهم يرجعوا البنت للدار تاني.. البنت وهي على باب الدار والمشرفة بتاخدها قعدت تعيط وتقول "بابا ماتسبنيش" !!

‏العتاب ده مجهود بيترمي على الأرض لا انت بعدها بترتاح ولا هماا بيتغيروا

كلمات - Telegram kanali @posts74 statistikasi va tahlili