es
Feedback
كلمات

كلمات

Ir al canal en Telegram

📈 Análisis del canal de Telegram كلمات

El canal كلمات (@posts74) en el segmento lingüístico de Árabe es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 10 503 suscriptores, ocupando la posición 8 883 en la categoría Religión y espiritualidad y el puesto 11 686 en la región Irak.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 10 503 suscriptores.

Según los últimos datos del 21 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de -169, y en las últimas 24 horas de -4, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 11.74%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener N/A% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 0 visualizaciones. En el primer día suele acumular 0 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 0.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
Postz

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 22 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Religión y espiritualidad.

10 503
Suscriptores
-424 horas
-437 días
-16930 días
Archivo de publicaciones
جرب متكونش صاحب أول خطوة في أي حاجة وهتتفأجي إن محدش اصلا هياخد أي خطوة عشانك .

‏حد يخاف علي زعلك ❤️❤️
‏حد يخاف علي زعلك ❤️❤️

‏أنا حالياً في مرحلة اسمها "مش عارف" مش عارف استنى ولا امشي ، مش عارف أنا كويس ولا لأ ، مش عارف أخد أي قرار في حياتي ، مش عارف أفكر ، مش عارف أنا عايز ايه ، مش عارف أصلاً كل اللي أنا فيه ده ليه ، إحسَّاس مؤذي الحقيقه ومخليني مش عايز أي حاجة غير إني أختفي..أختفي وبس !

‏" لا زالت سورة الكهف تُخبرنا أسبوعيًا أنّ الأقدار لا تمتثل للمنطق البشري المبني على المُشاهَدة ، فيها نبع الخير من قتل غلامٍ وخرق سفينةٍ وبناء جدار في قرية قومٍ سيئين .. 💜 - أبشر سينبع الخير من ثنايا مُصيبتك

‏“ليس كل ما نفقده خسارة ، فالاستغناء عمن لا يدرك قيمتنا حياة جديدة.” - غوته

هتعملى اية لو جوزك دخل عليكى واترمى في حضنك وبيعيط ويقولك مراتى التانية ماتت💔🙆‍♀️

‏لا تنظر إلى شاشتك، تنتظر رسالة طائشة من مكانٍ ما؛ فمن يحبك ويخاف عليك، لا يُمكن أن يجعل عقارب الساعة تجرحك.

photo content

‏لو رجع بيا الزمن !
‏لو رجع بيا الزمن !

‏أقع في حب اللُطفاء،اللي بيدققوا في تفاصيلي الصغيرة حباً و ليس تطفلاً

‏لسه في خير هيجي ، فيه ناس كويسين مقابلنهُمش لسه ، في حاجات حلوه كتير مستنيانا.

لو كنت كتاب كنت هبقى كتاب حياتي ياعين ماشوفت زيه كتاب الفرح ف سطرين والباقي كله عذاب

‏أفضل حاجه تعملها لـ إنسان بتحبه إنك تسمعهُ، تسيبه يقول كل الـ جواة بدون أدني نقاش منك معاه لـ ذلك، سماعك وشعورك وتقديرك وتحط نفسك مكان الـ بتحبه وتقول لو أنا مكانهُ كنت هتصرف إزاي ؟! الحُب مش بحب وأحضنك وعنيكي وجسمك، الحُب هو اللجوء الآمن حينما ينعدم الآمان من حولهم عزيزي المغرد.

‏نفسي محتاجش مجهود وأنا بقول "لأ"، من حقي أرفض شئ مش على مزاجي ولا مريح بالنسبالي من غير ما أشرح وأبرر وأحط أعذار.

‏"تيجي نشرب شاي، وأقولك عيونك حلوة ازاي.!"❤️
‏"تيجي نشرب شاي، وأقولك عيونك حلوة ازاي.!"❤️

‏⠀⠀ الدعوه دى جميله اوى : ربنا يريح قلب كل حد شايل حاجات مش قادر يشرحها لحد ..!!

‏أكتر ناس بتعاني بتبقى الناس السوية، اللي مش عاوزين أحلى حاجة ولا أكمل حاجة، عاوزين بس الحاجة الصح، اللي عندها كلمة صحاب يعني صحاب بجد مش منظره و لا مصالح، اللي عندهم الجواز يعني صُحبه وألفه وشراكه وسكن مش خلفة عيال، اللي عندها البيت إحتواء مش فندق أو وقت بيضيع فيه وقت.

لما تكوني خالتو او عمتو بتكون دي النتيجه يوم فرحك 🤭😍❤️
+3
لما تكوني خالتو او عمتو بتكون دي النتيجه يوم فرحك 🤭😍❤️

اللي بتعيط دي أم حاضنة ومؤسِسة جروب الاحتضان في مصر، اسمها يمنى دحروج.. بتعيط ليه؟ كانت بتحكي عن طفلة عندها ٣ سنين فيه زوجين
اللي بتعيط دي أم حاضنة ومؤسِسة جروب الاحتضان في مصر، اسمها يمنى دحروج.. بتعيط ليه؟ كانت بتحكي عن طفلة عندها ٣ سنين فيه زوجين احتضنوها من وهي بيبي بعد ما عانوا وبذلوا مجهود عشان ياخدوها ويكفلوها وبعد ما البنت اتعودت إن بقى فيه بابا وماما وسرير بتاعها وألعاب ودفا وحنية وبيت لدرجة إنها متعرفش إنها طفلة محتضنة، الزوجة حملت وقررت هي وزوجها إنهم يرجعوا البنت للدار تاني.. البنت وهي على باب الدار والمشرفة بتاخدها قعدت تعيط وتقول "بابا ماتسبنيش" !!

‏العتاب ده مجهود بيترمي على الأرض لا انت بعدها بترتاح ولا هماا بيتغيروا