7 450
Subscribers
-1524 hours
-4997 days
-58130 days
Posts Archive
7 449
تو فیلم The walking dead یه جملهای بود که میگفت:
«شاید اون کسی که داره میره من باشم؛ ولی این تو هستی که منو تنها گذاشتی..!»
و چقدر راست میگفت!
دوست داشتنهای عمیق ما هیچوقت تموم نشدن، فقط ما مجبور به رها کردن شدیم :)
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
