7 450
Підписники
-1524 години
-4997 днів
-58130 день
Архів дописів
7 449
تو فیلم The walking dead یه جملهای بود که میگفت:
«شاید اون کسی که داره میره من باشم؛ ولی این تو هستی که منو تنها گذاشتی..!»
و چقدر راست میگفت!
دوست داشتنهای عمیق ما هیچوقت تموم نشدن، فقط ما مجبور به رها کردن شدیم :)
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
