7 450
Obunachilar
-1524 soatlar
-4997 kunlar
-58130 kunlar
Postlar arxiv
7 449
تو فیلم The walking dead یه جملهای بود که میگفت:
«شاید اون کسی که داره میره من باشم؛ ولی این تو هستی که منو تنها گذاشتی..!»
و چقدر راست میگفت!
دوست داشتنهای عمیق ما هیچوقت تموم نشدن، فقط ما مجبور به رها کردن شدیم :)
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
