7 450
المشتركون
-1524 ساعات
-4997 أيام
-58130 أيام
أرشيف المشاركات
7 449
تو فیلم The walking dead یه جملهای بود که میگفت:
«شاید اون کسی که داره میره من باشم؛ ولی این تو هستی که منو تنها گذاشتی..!»
و چقدر راست میگفت!
دوست داشتنهای عمیق ما هیچوقت تموم نشدن، فقط ما مجبور به رها کردن شدیم :)
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
