en
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Open in Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Show more

📈 Analytical overview of Telegram channel Morphin™ | مورفین

Channel Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) in the Farsi language segment is an active participant. Currently, the community unites 19 695 subscribers, ranking 1 611 in the Art & Design category and 16 944 in the Iran region.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 19 695 subscribers.

According to the latest data from 26 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by -243 over the last 30 days and by -8 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 10.69%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 3.96% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 2 106 views. Within the first day, a publication typically gains 781 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 21.
  • Thematic interests: Content is focused on key topics such as کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 27 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Art & Design category.

19 695
Subscribers
-824 hours
-237 days
-24330 days
Posts Archive
همه چی تا ٢٧-٢٨ سالگی باحاله، بعدش ميفهمی عه کمردرد و پادردم هست، بعدش کم‌ظرفيت ميشی، از کسی خوشت بياد نگاش ميکنی رد میشی، مغزه خسته ميشه، صحبت نميکنی که بحث نکنی، بدتر از همه ميفهمی کی داره دروغ ميگه که اين همه چيو سخت ميکنه...

از رفتار دیگران ناراحت نشو، آگاه شو...

نامه ای به کسی که دوسش دارم: خواستم بهت بگم مرسی که همیشه پیشم بودی، هیچوقت تنهام نذاشتی، هر وقت خسته بودم پناهم شدی.. با اینکه خودت کلی مشکلات سخت تو زندگیت داشتی، خیلی خوشحالم که دارمت، همیشه قوی بمون خُب؟ تو قوی باشی منم قویم.. خیلی دوستت دارم♥️:)

بین خودمان بماند خودت ک هیچ.. حتی زخم های روحت را هم دوست دارم..! 🫀🪽

تو برای من «آخیش هیچ‌جا خونه‌ی خود آدم نمی‌شه.» ای.

دوتا جمله‌ی ساده بود ولی ذهنم و درگیر کرد و باعث شد بهش فکر کنم "نباید چیزی که لایقته رو توی آدما بگردی. اول باید تو خودت پیداش کنی بعد دنبال آدمی بگرد که لایقش باشه!" 🌱

علت بعضی از افسردگی‌ها غم نیست بلکه خشمه، خشمی که نتونستی بروز بدی و الان به خودت حمله کرده، مثل خشم از پدر، مادر، پارتنر، دوست و زندگی...

همه فکر می‌کنن اوج صمیمیت و نزدیکی خوابیدن با هم دیگست، اما صمیمیت واقعی خیلی فراتر از جسم و فیزیک ماست؛ صمیمیت واقعی وقتیه که تو بتونی عمیق ترین افکارتو، درداتو، گذشتتو، تروماهاتو بهش بگی و بدونی گوش می‌ده و درکت می‌کنه.

من دوام آوردم. باز هم دوام میارم. ولی دلم میخواست معنی زندگیم چیزی بیشتر از دوام آوردن باشه.

من هيچ مشكلي با اينكه ادم‌ها فقط موقع نیاز سر و‌کله‌شون پیدا بشه ندارم، مشکل اینه که سعی می‌کنن وانمود کنن غیر از اینه.

فرق آدما‌ تو جبـــران‌ كردنشونه، وگرنه‌ همه اشتبــاه‌ میكنن✔️

من آدمِ صبوری نبودم ولی واسه تو خیلی صبر کردم!

ميدونی بیشترین شناخت از اطرافیانت رو کی پیدا میکنی ؟ زمانی که روی مود خوبی نيستی و بيشتر از همیشه به مراقبت و توجه نياز داری، رفتار و برخوردی که اون زمان با تو دارند نشون میده در واقعیت چقد براشون مهم هستی و ارزش داری.

ترجیح میدم همیشه آدم بده‌ی داستان باشم، اما همون چیزی روی زبونم باشه که توی دلمم هست؛ آدم بده‌ی دل و زبون یکی بودن، خیلی با ارزش تر از آدم خوبه‌ی دو رو بودنه.

برای پارتنرتون / دوستاتون بفرستید تا بهتون جواب بدن : اگه یه میوه بودم؟ اگه یه گل بودم؟ اگه یه عنصر بودم؟ اگه یه حس بودم؟ اگه یه کلمه بودم؟ اگه یه حیوون بودم؟ اگه یه سلبریتی بودم؟ اگه یه گناهکار بودم، جرمم؟ اگه یه معلم بودم؟ اگه یه شغل بودم؟ اگه یه رنگ بودم؟ اگه یه غذا بودم؟ اگه یه آهنگ بودم؟ اگه یه کتاب بودم؟

دراز کشیدن روی زانویِ آدم مورد علاقه‌ات، نوازش شدن موهات، حین تعریف کردن جزئیات روزت براش💚 #Mood

‏شنیدین میگن چیزی که نمیکشتت قویترت میکنه؟ من قبول ندارم؛ چیزی که نمیکشتت، خوش‌بینی و بی‌گناهیت رو از بین میبره، باعث میشه سخت به آدم‌ها اعتماد کنی، با خودت درگیر بشی که چرا کافی نیستی، خودت و چیزهایی که میدونستی رو دائم زیر سوال ببری، فکر کنی به کارهایی که میتونستی متفاوت انجام بدی و از خودت بارها و بارها بپرسی آیا ارزش این همه درد کشیدن رو داشت و داره؟ چیزی که نمیکشتت، قسمت‌هایی از وجودت رو میکشه که دیگه هیچوقت به دست نمیاری... قدرت از چیزای خوب میاد؛ از خانواده، از دوستانتون...❤️‍🔥

‏وقتی تو شروع رابطه دختره میگه من به فکر ازدواجم منظورش این نیست که تورو قرآن بیا منو بگیر! منظورش اینه اگه ببینم مناسب آینده ام نیستی یا اختلاف نظر داریم ازت جدا میشم و قصد ندارم با بلاتكليفيات بسازم. ولی پسرا فکر میکنن دختره میگه یا منو میگیری یا رگمو میزنم:))))

مقصر تو نیستی گاهی واقعا نمی‌شه با يه سری چیزها جنگید! 🤍🌱

بهترین بخش زندگیت اون لحظات کوتاه و وصف‌ناپذیریه که صرف خندیدن با کسی می‌شه که برات خیلی عزیزه.