fa
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

رفتن به کانال در Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام Morphin™ | مورفین

کانال Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 19 695 مشترک است و جایگاه 1 611 را در دسته هنر و طراحی و رتبه 16 944 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 19 695 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 26 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -243 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -8 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 10.69% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 3.96% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 2 106 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 781 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 21 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند کس, وقت, آدم, چیز, آدما تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 27 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته هنر و طراحی تبدیل کرده‌اند.

19 695
مشترکین
-824 ساعت
-237 روز
-24330 روز
آرشیو پست ها
همه چی تا ٢٧-٢٨ سالگی باحاله، بعدش ميفهمی عه کمردرد و پادردم هست، بعدش کم‌ظرفيت ميشی، از کسی خوشت بياد نگاش ميکنی رد میشی، مغزه خسته ميشه، صحبت نميکنی که بحث نکنی، بدتر از همه ميفهمی کی داره دروغ ميگه که اين همه چيو سخت ميکنه...

از رفتار دیگران ناراحت نشو، آگاه شو...

نامه ای به کسی که دوسش دارم: خواستم بهت بگم مرسی که همیشه پیشم بودی، هیچوقت تنهام نذاشتی، هر وقت خسته بودم پناهم شدی.. با اینکه خودت کلی مشکلات سخت تو زندگیت داشتی، خیلی خوشحالم که دارمت، همیشه قوی بمون خُب؟ تو قوی باشی منم قویم.. خیلی دوستت دارم♥️:)

بین خودمان بماند خودت ک هیچ.. حتی زخم های روحت را هم دوست دارم..! 🫀🪽

تو برای من «آخیش هیچ‌جا خونه‌ی خود آدم نمی‌شه.» ای.

دوتا جمله‌ی ساده بود ولی ذهنم و درگیر کرد و باعث شد بهش فکر کنم "نباید چیزی که لایقته رو توی آدما بگردی. اول باید تو خودت پیداش کنی بعد دنبال آدمی بگرد که لایقش باشه!" 🌱

علت بعضی از افسردگی‌ها غم نیست بلکه خشمه، خشمی که نتونستی بروز بدی و الان به خودت حمله کرده، مثل خشم از پدر، مادر، پارتنر، دوست و زندگی...

همه فکر می‌کنن اوج صمیمیت و نزدیکی خوابیدن با هم دیگست، اما صمیمیت واقعی خیلی فراتر از جسم و فیزیک ماست؛ صمیمیت واقعی وقتیه که تو بتونی عمیق ترین افکارتو، درداتو، گذشتتو، تروماهاتو بهش بگی و بدونی گوش می‌ده و درکت می‌کنه.

من دوام آوردم. باز هم دوام میارم. ولی دلم میخواست معنی زندگیم چیزی بیشتر از دوام آوردن باشه.

من هيچ مشكلي با اينكه ادم‌ها فقط موقع نیاز سر و‌کله‌شون پیدا بشه ندارم، مشکل اینه که سعی می‌کنن وانمود کنن غیر از اینه.

فرق آدما‌ تو جبـــران‌ كردنشونه، وگرنه‌ همه اشتبــاه‌ میكنن✔️

من آدمِ صبوری نبودم ولی واسه تو خیلی صبر کردم!

ميدونی بیشترین شناخت از اطرافیانت رو کی پیدا میکنی ؟ زمانی که روی مود خوبی نيستی و بيشتر از همیشه به مراقبت و توجه نياز داری، رفتار و برخوردی که اون زمان با تو دارند نشون میده در واقعیت چقد براشون مهم هستی و ارزش داری.

ترجیح میدم همیشه آدم بده‌ی داستان باشم، اما همون چیزی روی زبونم باشه که توی دلمم هست؛ آدم بده‌ی دل و زبون یکی بودن، خیلی با ارزش تر از آدم خوبه‌ی دو رو بودنه.

برای پارتنرتون / دوستاتون بفرستید تا بهتون جواب بدن : اگه یه میوه بودم؟ اگه یه گل بودم؟ اگه یه عنصر بودم؟ اگه یه حس بودم؟ اگه یه کلمه بودم؟ اگه یه حیوون بودم؟ اگه یه سلبریتی بودم؟ اگه یه گناهکار بودم، جرمم؟ اگه یه معلم بودم؟ اگه یه شغل بودم؟ اگه یه رنگ بودم؟ اگه یه غذا بودم؟ اگه یه آهنگ بودم؟ اگه یه کتاب بودم؟

دراز کشیدن روی زانویِ آدم مورد علاقه‌ات، نوازش شدن موهات، حین تعریف کردن جزئیات روزت براش💚 #Mood

‏شنیدین میگن چیزی که نمیکشتت قویترت میکنه؟ من قبول ندارم؛ چیزی که نمیکشتت، خوش‌بینی و بی‌گناهیت رو از بین میبره، باعث میشه سخت به آدم‌ها اعتماد کنی، با خودت درگیر بشی که چرا کافی نیستی، خودت و چیزهایی که میدونستی رو دائم زیر سوال ببری، فکر کنی به کارهایی که میتونستی متفاوت انجام بدی و از خودت بارها و بارها بپرسی آیا ارزش این همه درد کشیدن رو داشت و داره؟ چیزی که نمیکشتت، قسمت‌هایی از وجودت رو میکشه که دیگه هیچوقت به دست نمیاری... قدرت از چیزای خوب میاد؛ از خانواده، از دوستانتون...❤️‍🔥

‏وقتی تو شروع رابطه دختره میگه من به فکر ازدواجم منظورش این نیست که تورو قرآن بیا منو بگیر! منظورش اینه اگه ببینم مناسب آینده ام نیستی یا اختلاف نظر داریم ازت جدا میشم و قصد ندارم با بلاتكليفيات بسازم. ولی پسرا فکر میکنن دختره میگه یا منو میگیری یا رگمو میزنم:))))

مقصر تو نیستی گاهی واقعا نمی‌شه با يه سری چیزها جنگید! 🤍🌱

بهترین بخش زندگیت اون لحظات کوتاه و وصف‌ناپذیریه که صرف خندیدن با کسی می‌شه که برات خیلی عزیزه.