ar
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

الذهاب إلى القناة على Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Morphin™ | مورفین

تُعد قناة Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 19 695 مشتركاً، محتلاً المرتبة 1 611 في فئة الفن والتصميم والمرتبة 16 944 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 19 695 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 26 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -243، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -8، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 10.69‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 3.96‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 2 106 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 781 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 21.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 27 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الفن والتصميم.

19 695
المشتركون
-824 ساعات
-237 أيام
-24330 أيام
أرشيف المشاركات
همه چی تا ٢٧-٢٨ سالگی باحاله، بعدش ميفهمی عه کمردرد و پادردم هست، بعدش کم‌ظرفيت ميشی، از کسی خوشت بياد نگاش ميکنی رد میشی، مغزه خسته ميشه، صحبت نميکنی که بحث نکنی، بدتر از همه ميفهمی کی داره دروغ ميگه که اين همه چيو سخت ميکنه...

از رفتار دیگران ناراحت نشو، آگاه شو...

نامه ای به کسی که دوسش دارم: خواستم بهت بگم مرسی که همیشه پیشم بودی، هیچوقت تنهام نذاشتی، هر وقت خسته بودم پناهم شدی.. با اینکه خودت کلی مشکلات سخت تو زندگیت داشتی، خیلی خوشحالم که دارمت، همیشه قوی بمون خُب؟ تو قوی باشی منم قویم.. خیلی دوستت دارم♥️:)

بین خودمان بماند خودت ک هیچ.. حتی زخم های روحت را هم دوست دارم..! 🫀🪽

تو برای من «آخیش هیچ‌جا خونه‌ی خود آدم نمی‌شه.» ای.

دوتا جمله‌ی ساده بود ولی ذهنم و درگیر کرد و باعث شد بهش فکر کنم "نباید چیزی که لایقته رو توی آدما بگردی. اول باید تو خودت پیداش کنی بعد دنبال آدمی بگرد که لایقش باشه!" 🌱

علت بعضی از افسردگی‌ها غم نیست بلکه خشمه، خشمی که نتونستی بروز بدی و الان به خودت حمله کرده، مثل خشم از پدر، مادر، پارتنر، دوست و زندگی...

همه فکر می‌کنن اوج صمیمیت و نزدیکی خوابیدن با هم دیگست، اما صمیمیت واقعی خیلی فراتر از جسم و فیزیک ماست؛ صمیمیت واقعی وقتیه که تو بتونی عمیق ترین افکارتو، درداتو، گذشتتو، تروماهاتو بهش بگی و بدونی گوش می‌ده و درکت می‌کنه.

من دوام آوردم. باز هم دوام میارم. ولی دلم میخواست معنی زندگیم چیزی بیشتر از دوام آوردن باشه.

من هيچ مشكلي با اينكه ادم‌ها فقط موقع نیاز سر و‌کله‌شون پیدا بشه ندارم، مشکل اینه که سعی می‌کنن وانمود کنن غیر از اینه.

فرق آدما‌ تو جبـــران‌ كردنشونه، وگرنه‌ همه اشتبــاه‌ میكنن✔️

من آدمِ صبوری نبودم ولی واسه تو خیلی صبر کردم!

ميدونی بیشترین شناخت از اطرافیانت رو کی پیدا میکنی ؟ زمانی که روی مود خوبی نيستی و بيشتر از همیشه به مراقبت و توجه نياز داری، رفتار و برخوردی که اون زمان با تو دارند نشون میده در واقعیت چقد براشون مهم هستی و ارزش داری.

ترجیح میدم همیشه آدم بده‌ی داستان باشم، اما همون چیزی روی زبونم باشه که توی دلمم هست؛ آدم بده‌ی دل و زبون یکی بودن، خیلی با ارزش تر از آدم خوبه‌ی دو رو بودنه.

برای پارتنرتون / دوستاتون بفرستید تا بهتون جواب بدن : اگه یه میوه بودم؟ اگه یه گل بودم؟ اگه یه عنصر بودم؟ اگه یه حس بودم؟ اگه یه کلمه بودم؟ اگه یه حیوون بودم؟ اگه یه سلبریتی بودم؟ اگه یه گناهکار بودم، جرمم؟ اگه یه معلم بودم؟ اگه یه شغل بودم؟ اگه یه رنگ بودم؟ اگه یه غذا بودم؟ اگه یه آهنگ بودم؟ اگه یه کتاب بودم؟

دراز کشیدن روی زانویِ آدم مورد علاقه‌ات، نوازش شدن موهات، حین تعریف کردن جزئیات روزت براش💚 #Mood

‏شنیدین میگن چیزی که نمیکشتت قویترت میکنه؟ من قبول ندارم؛ چیزی که نمیکشتت، خوش‌بینی و بی‌گناهیت رو از بین میبره، باعث میشه سخت به آدم‌ها اعتماد کنی، با خودت درگیر بشی که چرا کافی نیستی، خودت و چیزهایی که میدونستی رو دائم زیر سوال ببری، فکر کنی به کارهایی که میتونستی متفاوت انجام بدی و از خودت بارها و بارها بپرسی آیا ارزش این همه درد کشیدن رو داشت و داره؟ چیزی که نمیکشتت، قسمت‌هایی از وجودت رو میکشه که دیگه هیچوقت به دست نمیاری... قدرت از چیزای خوب میاد؛ از خانواده، از دوستانتون...❤️‍🔥

‏وقتی تو شروع رابطه دختره میگه من به فکر ازدواجم منظورش این نیست که تورو قرآن بیا منو بگیر! منظورش اینه اگه ببینم مناسب آینده ام نیستی یا اختلاف نظر داریم ازت جدا میشم و قصد ندارم با بلاتكليفيات بسازم. ولی پسرا فکر میکنن دختره میگه یا منو میگیری یا رگمو میزنم:))))

مقصر تو نیستی گاهی واقعا نمی‌شه با يه سری چیزها جنگید! 🤍🌱

بهترین بخش زندگیت اون لحظات کوتاه و وصف‌ناپذیریه که صرف خندیدن با کسی می‌شه که برات خیلی عزیزه.