uz
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Kanalga Telegram’da o‘tish

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali Morphin™ | مورفین analitikasi

Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 19 695 obunachidan iborat bo'lib, Sanʼat & Dizayn toifasida 1 611-o'rinni va Eron mintaqasida 16 944-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 19 695 obunachiga ega bo‘ldi.

26 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -243 ga, so‘nggi 24 soatda esa -8 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 10.69% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 3.96% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 2 106 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 781 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 21 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent کس, وقت, آدم, چیز, آدما kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 27 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Sanʼat & Dizayn toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

19 695
Obunachilar
-824 soatlar
-237 kunlar
-24330 kunlar
Postlar arxiv
همه چی تا ٢٧-٢٨ سالگی باحاله، بعدش ميفهمی عه کمردرد و پادردم هست، بعدش کم‌ظرفيت ميشی، از کسی خوشت بياد نگاش ميکنی رد میشی، مغزه خسته ميشه، صحبت نميکنی که بحث نکنی، بدتر از همه ميفهمی کی داره دروغ ميگه که اين همه چيو سخت ميکنه...

از رفتار دیگران ناراحت نشو، آگاه شو...

نامه ای به کسی که دوسش دارم: خواستم بهت بگم مرسی که همیشه پیشم بودی، هیچوقت تنهام نذاشتی، هر وقت خسته بودم پناهم شدی.. با اینکه خودت کلی مشکلات سخت تو زندگیت داشتی، خیلی خوشحالم که دارمت، همیشه قوی بمون خُب؟ تو قوی باشی منم قویم.. خیلی دوستت دارم♥️:)

بین خودمان بماند خودت ک هیچ.. حتی زخم های روحت را هم دوست دارم..! 🫀🪽

تو برای من «آخیش هیچ‌جا خونه‌ی خود آدم نمی‌شه.» ای.

دوتا جمله‌ی ساده بود ولی ذهنم و درگیر کرد و باعث شد بهش فکر کنم "نباید چیزی که لایقته رو توی آدما بگردی. اول باید تو خودت پیداش کنی بعد دنبال آدمی بگرد که لایقش باشه!" 🌱

علت بعضی از افسردگی‌ها غم نیست بلکه خشمه، خشمی که نتونستی بروز بدی و الان به خودت حمله کرده، مثل خشم از پدر، مادر، پارتنر، دوست و زندگی...

همه فکر می‌کنن اوج صمیمیت و نزدیکی خوابیدن با هم دیگست، اما صمیمیت واقعی خیلی فراتر از جسم و فیزیک ماست؛ صمیمیت واقعی وقتیه که تو بتونی عمیق ترین افکارتو، درداتو، گذشتتو، تروماهاتو بهش بگی و بدونی گوش می‌ده و درکت می‌کنه.

من دوام آوردم. باز هم دوام میارم. ولی دلم میخواست معنی زندگیم چیزی بیشتر از دوام آوردن باشه.

من هيچ مشكلي با اينكه ادم‌ها فقط موقع نیاز سر و‌کله‌شون پیدا بشه ندارم، مشکل اینه که سعی می‌کنن وانمود کنن غیر از اینه.

فرق آدما‌ تو جبـــران‌ كردنشونه، وگرنه‌ همه اشتبــاه‌ میكنن✔️

من آدمِ صبوری نبودم ولی واسه تو خیلی صبر کردم!

ميدونی بیشترین شناخت از اطرافیانت رو کی پیدا میکنی ؟ زمانی که روی مود خوبی نيستی و بيشتر از همیشه به مراقبت و توجه نياز داری، رفتار و برخوردی که اون زمان با تو دارند نشون میده در واقعیت چقد براشون مهم هستی و ارزش داری.

ترجیح میدم همیشه آدم بده‌ی داستان باشم، اما همون چیزی روی زبونم باشه که توی دلمم هست؛ آدم بده‌ی دل و زبون یکی بودن، خیلی با ارزش تر از آدم خوبه‌ی دو رو بودنه.

برای پارتنرتون / دوستاتون بفرستید تا بهتون جواب بدن : اگه یه میوه بودم؟ اگه یه گل بودم؟ اگه یه عنصر بودم؟ اگه یه حس بودم؟ اگه یه کلمه بودم؟ اگه یه حیوون بودم؟ اگه یه سلبریتی بودم؟ اگه یه گناهکار بودم، جرمم؟ اگه یه معلم بودم؟ اگه یه شغل بودم؟ اگه یه رنگ بودم؟ اگه یه غذا بودم؟ اگه یه آهنگ بودم؟ اگه یه کتاب بودم؟

دراز کشیدن روی زانویِ آدم مورد علاقه‌ات، نوازش شدن موهات، حین تعریف کردن جزئیات روزت براش💚 #Mood

‏شنیدین میگن چیزی که نمیکشتت قویترت میکنه؟ من قبول ندارم؛ چیزی که نمیکشتت، خوش‌بینی و بی‌گناهیت رو از بین میبره، باعث میشه سخت به آدم‌ها اعتماد کنی، با خودت درگیر بشی که چرا کافی نیستی، خودت و چیزهایی که میدونستی رو دائم زیر سوال ببری، فکر کنی به کارهایی که میتونستی متفاوت انجام بدی و از خودت بارها و بارها بپرسی آیا ارزش این همه درد کشیدن رو داشت و داره؟ چیزی که نمیکشتت، قسمت‌هایی از وجودت رو میکشه که دیگه هیچوقت به دست نمیاری... قدرت از چیزای خوب میاد؛ از خانواده، از دوستانتون...❤️‍🔥

‏وقتی تو شروع رابطه دختره میگه من به فکر ازدواجم منظورش این نیست که تورو قرآن بیا منو بگیر! منظورش اینه اگه ببینم مناسب آینده ام نیستی یا اختلاف نظر داریم ازت جدا میشم و قصد ندارم با بلاتكليفيات بسازم. ولی پسرا فکر میکنن دختره میگه یا منو میگیری یا رگمو میزنم:))))

مقصر تو نیستی گاهی واقعا نمی‌شه با يه سری چیزها جنگید! 🤍🌱

بهترین بخش زندگیت اون لحظات کوتاه و وصف‌ناپذیریه که صرف خندیدن با کسی می‌شه که برات خیلی عزیزه.