en
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Open in Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Show more

📈 Analytical overview of Telegram channel Morphin™ | مورفین

Channel Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) in the Farsi language segment is an active participant. Currently, the community unites 19 695 subscribers, ranking 1 611 in the Art & Design category and 16 944 in the Iran region.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 19 695 subscribers.

According to the latest data from 26 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by -243 over the last 30 days and by -8 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 10.69%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 3.96% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 2 106 views. Within the first day, a publication typically gains 781 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 21.
  • Thematic interests: Content is focused on key topics such as کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 27 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Art & Design category.

19 695
Subscribers
-824 hours
-237 days
-24330 days
Posts Archive
از دید بقیه روی پاهام وایستادم،حالم خوبه و واقعا قوی‌ام اما حقیقت اینه که خسته ام،تیکه تیکه شدم،میخوام فرار کنم،میخوام برم گم و گور شم.

از لحاظ روحی نیاز دارم با کسی که سلیقه موسیقیش باهام یکیه؛ بزنیم به دلِ جاده هیچی نگیم، فقط آهنگ گوش کنیم...

‏اکثر آدما یک ظرفیت و جنبه مشخصی دارن که اگر بیشتر از اون بهشون بها داده بشه ممکنه خودشونو گم کنن و فکر کنن خبریه!، به همین خاطر نباید هرکسی رو اشباع کرد چون ممکنه در مورد جایگاه خودش دچار توهم بشه

پرسید به خودت افتخار میکنی؟! گفتم بسیار..! پرسید چرا؟! گفتم؛ هیچکس نمیدونه من چند بار از اول خودمو بازسازی کردم تا زندگی امروزمو داشته باشم.

پرسیدم: رها کردن سخت بود؟‌ گفت: نه به اندازه ی نگه داشتن چیزی که واقعی نبود...

هر اتفاقی افتاد هیچوقت بهم دروغ نگو، حتی اگه بخاطر خودم باشه.

من هیچوقت تو زندگیم کسیو از دست ندادم، اونایی که واقعی بودن هنوز کنارمن!

بودن تو گنج من✨

يادبگيريد براى ديگران مرز تعيين كنيد . انسان خوب بودن به معناى تحمل همه چيز نيست

و دنیا خوشحالی ‌اش آلوده به غم است!

من واقعا باید یکی برام خیلی عزیز باشه که باهاش تلفنی حرف بزنم‌.

تو ایران به بچه هایی که تروما دارن میگن ماشالله خیلی بیشتر از سن خودش میفهمه!!!! بابا اون بدبخت از تو پوکیده

اون کسی که باعث شد در تاریک ترین قسمت روحت احساس روشنایی کنی، کسیه که نباید هرگز از دستش بدی...

یه واقعیت در مورد ازدواج که خیلیا نمی دونن اینه: شما وقتی ازدواج می‌کنی، در واقع داری خونواده تشکیل میدی پس خونواده ی اول تو همسرته نه پدر و مادرت.... خیلی وقتا لازمه بخاطر خونواده ی اولت(همسرت) برای خونواده ی دومت(پدر و مادرت) حد و مرز بذاری چون کنترل گری و دخالت اونا می تونه رابطه‌ت رو بهم بریزه در واقع ازدواج به معنای تغییر خونوادست و این یه واقعیته، نه چیزی که این معنی رو بده تو دیگه پدرو مادرت رو دوست نداری!

من هیچ‌جا تو زندگیم پشیمون نشدم جز اونجایی که تهش به طرف گفتم: حیف وقتی که واسه تو گذاشتم اون لحظه عمیقا پشیمون بودم میدونی چرا؟ چون میتونستم بشینم کتاب بخونم، بستنی بخورم، واسه خودم قهوه درست کنم، فصل جدید سریالمو ببینم، ولی وقتمو دو دستی دادم به طرف گفتم بیا عزیزم مال تو، خرابش کن.

ماییم و دلی که هزار رویا برای شکفتن دارد❤️🌱

هر وقت دیدی داری به چیزی اهمیت میدی که ارزش انرژیت رو نداره؛ به خودت بگو: آرامشم مهمتره، و دیگه بهش فکر نکن.

توجه کنید که تو انتخاب پارتنر، پشتوانه بودن خیلی مهم تر از قیافه و پول و هیکله اینکه وقتی همه دنیا مخالف توان اون تو جبهه ی تو بمونه اینکه هم سنگرت باشه و بهت باور داشته باشه... در غیر این صورت مجبوری با مشکلات زندگی تنهایی بجنگی و کم کم به مرگ رابطه نزدیک بشی...

هشت سال زندگی مشترک داشتیم، جدا شدیم، بعد از جدا شدنمون مهاجرت کرد، تو یک شرکت معتبر مشغول به کار شد، خونه و ماشین مورد علاقه‌شو خرید، به کشورهایی که دوست داشت مسافرت کرد و کلی پیشرفت چشم گیر داشت اتفاقا تو روزایی که کنار هم بود حرفِ این کارارو میزد. و حتی چندین بار مطرح کرد که با هم انجام بدیم، این کارا در نظرِ من نشدنی بودن حتی چندین بار هم خواستم تن بدم به خواسته هاش ولی ترسیدم از ریسک و سر همین ترس ها ازم جدا شد و رفت تا چند وقت پیش منتظر بودم سرش به سنگ بخوره و برگرده ولی نخورد و روز به روز هم پیشرفت کرد، قبول کردم که مقصر من بودم، آدم بده من بودم و کسی که جلوی پیشرفت رو گرفته بود من بودم قبول کردم چون دنیام کوچیک بود و اون آدم برای دنیای من خیلی بزرگ بود تو زندگی مشترکمون آدم بدی نبود و همیشه به فکر پیشرفتمون بود، ادای شکست خورده ها و کسی که در حقش ظلم میشه رو هم در نمیارم ‏در واقع من بودم که در حقش ظلم میکردم و الان به رفتنش حق میدم دنیای اون خیلی بزرگتر از دنیای من بود نمیگم پیشرفتش خوشحالم میکنه، ولی از آدم جسور خوشم میاد آدمی که میره دنبال پیشرفت و خوشبختیش و پشتِ «چون دوسش دارم بذار کنارش بمونم و از خودم بزنم»قایم نشد و خودشو نسوزوند دمش گرم ⚜