ch
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

前往频道在 Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

显示更多

📈 Telegram 频道 Morphin™ | مورفین 的分析概览

频道 Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 19 695 名订阅者,在 艺术与设计 类别中位列第 1 611,并在 伊朗 地区排名第 16 944

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 19 695 名订阅者。

根据 26 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -243,过去 24 小时变化为 -8,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 10.69%。内容发布后 24 小时内通常能获得 3.96% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 2 106 次浏览,首日通常累积 781 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 21
  • 主题关注点: 内容集中在 کس, وقت, آدم, چیز, آدما 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

凭借高频更新(最新数据采集于 27 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 艺术与设计 类别中的关键影响点。

19 695
订阅者
-824 小时
-237
-24330
帖子存档
از دید بقیه روی پاهام وایستادم،حالم خوبه و واقعا قوی‌ام اما حقیقت اینه که خسته ام،تیکه تیکه شدم،میخوام فرار کنم،میخوام برم گم و گور شم.

از لحاظ روحی نیاز دارم با کسی که سلیقه موسیقیش باهام یکیه؛ بزنیم به دلِ جاده هیچی نگیم، فقط آهنگ گوش کنیم...

‏اکثر آدما یک ظرفیت و جنبه مشخصی دارن که اگر بیشتر از اون بهشون بها داده بشه ممکنه خودشونو گم کنن و فکر کنن خبریه!، به همین خاطر نباید هرکسی رو اشباع کرد چون ممکنه در مورد جایگاه خودش دچار توهم بشه

پرسید به خودت افتخار میکنی؟! گفتم بسیار..! پرسید چرا؟! گفتم؛ هیچکس نمیدونه من چند بار از اول خودمو بازسازی کردم تا زندگی امروزمو داشته باشم.

پرسیدم: رها کردن سخت بود؟‌ گفت: نه به اندازه ی نگه داشتن چیزی که واقعی نبود...

هر اتفاقی افتاد هیچوقت بهم دروغ نگو، حتی اگه بخاطر خودم باشه.

من هیچوقت تو زندگیم کسیو از دست ندادم، اونایی که واقعی بودن هنوز کنارمن!

بودن تو گنج من✨

يادبگيريد براى ديگران مرز تعيين كنيد . انسان خوب بودن به معناى تحمل همه چيز نيست

و دنیا خوشحالی ‌اش آلوده به غم است!

من واقعا باید یکی برام خیلی عزیز باشه که باهاش تلفنی حرف بزنم‌.

تو ایران به بچه هایی که تروما دارن میگن ماشالله خیلی بیشتر از سن خودش میفهمه!!!! بابا اون بدبخت از تو پوکیده

اون کسی که باعث شد در تاریک ترین قسمت روحت احساس روشنایی کنی، کسیه که نباید هرگز از دستش بدی...

یه واقعیت در مورد ازدواج که خیلیا نمی دونن اینه: شما وقتی ازدواج می‌کنی، در واقع داری خونواده تشکیل میدی پس خونواده ی اول تو همسرته نه پدر و مادرت.... خیلی وقتا لازمه بخاطر خونواده ی اولت(همسرت) برای خونواده ی دومت(پدر و مادرت) حد و مرز بذاری چون کنترل گری و دخالت اونا می تونه رابطه‌ت رو بهم بریزه در واقع ازدواج به معنای تغییر خونوادست و این یه واقعیته، نه چیزی که این معنی رو بده تو دیگه پدرو مادرت رو دوست نداری!

من هیچ‌جا تو زندگیم پشیمون نشدم جز اونجایی که تهش به طرف گفتم: حیف وقتی که واسه تو گذاشتم اون لحظه عمیقا پشیمون بودم میدونی چرا؟ چون میتونستم بشینم کتاب بخونم، بستنی بخورم، واسه خودم قهوه درست کنم، فصل جدید سریالمو ببینم، ولی وقتمو دو دستی دادم به طرف گفتم بیا عزیزم مال تو، خرابش کن.

ماییم و دلی که هزار رویا برای شکفتن دارد❤️🌱

هر وقت دیدی داری به چیزی اهمیت میدی که ارزش انرژیت رو نداره؛ به خودت بگو: آرامشم مهمتره، و دیگه بهش فکر نکن.

توجه کنید که تو انتخاب پارتنر، پشتوانه بودن خیلی مهم تر از قیافه و پول و هیکله اینکه وقتی همه دنیا مخالف توان اون تو جبهه ی تو بمونه اینکه هم سنگرت باشه و بهت باور داشته باشه... در غیر این صورت مجبوری با مشکلات زندگی تنهایی بجنگی و کم کم به مرگ رابطه نزدیک بشی...

هشت سال زندگی مشترک داشتیم، جدا شدیم، بعد از جدا شدنمون مهاجرت کرد، تو یک شرکت معتبر مشغول به کار شد، خونه و ماشین مورد علاقه‌شو خرید، به کشورهایی که دوست داشت مسافرت کرد و کلی پیشرفت چشم گیر داشت اتفاقا تو روزایی که کنار هم بود حرفِ این کارارو میزد. و حتی چندین بار مطرح کرد که با هم انجام بدیم، این کارا در نظرِ من نشدنی بودن حتی چندین بار هم خواستم تن بدم به خواسته هاش ولی ترسیدم از ریسک و سر همین ترس ها ازم جدا شد و رفت تا چند وقت پیش منتظر بودم سرش به سنگ بخوره و برگرده ولی نخورد و روز به روز هم پیشرفت کرد، قبول کردم که مقصر من بودم، آدم بده من بودم و کسی که جلوی پیشرفت رو گرفته بود من بودم قبول کردم چون دنیام کوچیک بود و اون آدم برای دنیای من خیلی بزرگ بود تو زندگی مشترکمون آدم بدی نبود و همیشه به فکر پیشرفتمون بود، ادای شکست خورده ها و کسی که در حقش ظلم میشه رو هم در نمیارم ‏در واقع من بودم که در حقش ظلم میکردم و الان به رفتنش حق میدم دنیای اون خیلی بزرگتر از دنیای من بود نمیگم پیشرفتش خوشحالم میکنه، ولی از آدم جسور خوشم میاد آدمی که میره دنبال پیشرفت و خوشبختیش و پشتِ «چون دوسش دارم بذار کنارش بمونم و از خودم بزنم»قایم نشد و خودشو نسوزوند دمش گرم ⚜