ar
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

الذهاب إلى القناة على Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Morphin™ | مورفین

تُعد قناة Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 19 695 مشتركاً، محتلاً المرتبة 1 611 في فئة الفن والتصميم والمرتبة 16 944 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 19 695 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 26 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -243، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -8، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 10.69‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 3.96‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 2 106 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 781 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 21.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 27 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الفن والتصميم.

19 695
المشتركون
-824 ساعات
-237 أيام
-24330 أيام
أرشيف المشاركات
از دید بقیه روی پاهام وایستادم،حالم خوبه و واقعا قوی‌ام اما حقیقت اینه که خسته ام،تیکه تیکه شدم،میخوام فرار کنم،میخوام برم گم و گور شم.

از لحاظ روحی نیاز دارم با کسی که سلیقه موسیقیش باهام یکیه؛ بزنیم به دلِ جاده هیچی نگیم، فقط آهنگ گوش کنیم...

‏اکثر آدما یک ظرفیت و جنبه مشخصی دارن که اگر بیشتر از اون بهشون بها داده بشه ممکنه خودشونو گم کنن و فکر کنن خبریه!، به همین خاطر نباید هرکسی رو اشباع کرد چون ممکنه در مورد جایگاه خودش دچار توهم بشه

پرسید به خودت افتخار میکنی؟! گفتم بسیار..! پرسید چرا؟! گفتم؛ هیچکس نمیدونه من چند بار از اول خودمو بازسازی کردم تا زندگی امروزمو داشته باشم.

پرسیدم: رها کردن سخت بود؟‌ گفت: نه به اندازه ی نگه داشتن چیزی که واقعی نبود...

هر اتفاقی افتاد هیچوقت بهم دروغ نگو، حتی اگه بخاطر خودم باشه.

من هیچوقت تو زندگیم کسیو از دست ندادم، اونایی که واقعی بودن هنوز کنارمن!

بودن تو گنج من✨

يادبگيريد براى ديگران مرز تعيين كنيد . انسان خوب بودن به معناى تحمل همه چيز نيست

و دنیا خوشحالی ‌اش آلوده به غم است!

من واقعا باید یکی برام خیلی عزیز باشه که باهاش تلفنی حرف بزنم‌.

تو ایران به بچه هایی که تروما دارن میگن ماشالله خیلی بیشتر از سن خودش میفهمه!!!! بابا اون بدبخت از تو پوکیده

اون کسی که باعث شد در تاریک ترین قسمت روحت احساس روشنایی کنی، کسیه که نباید هرگز از دستش بدی...

یه واقعیت در مورد ازدواج که خیلیا نمی دونن اینه: شما وقتی ازدواج می‌کنی، در واقع داری خونواده تشکیل میدی پس خونواده ی اول تو همسرته نه پدر و مادرت.... خیلی وقتا لازمه بخاطر خونواده ی اولت(همسرت) برای خونواده ی دومت(پدر و مادرت) حد و مرز بذاری چون کنترل گری و دخالت اونا می تونه رابطه‌ت رو بهم بریزه در واقع ازدواج به معنای تغییر خونوادست و این یه واقعیته، نه چیزی که این معنی رو بده تو دیگه پدرو مادرت رو دوست نداری!

من هیچ‌جا تو زندگیم پشیمون نشدم جز اونجایی که تهش به طرف گفتم: حیف وقتی که واسه تو گذاشتم اون لحظه عمیقا پشیمون بودم میدونی چرا؟ چون میتونستم بشینم کتاب بخونم، بستنی بخورم، واسه خودم قهوه درست کنم، فصل جدید سریالمو ببینم، ولی وقتمو دو دستی دادم به طرف گفتم بیا عزیزم مال تو، خرابش کن.

ماییم و دلی که هزار رویا برای شکفتن دارد❤️🌱

هر وقت دیدی داری به چیزی اهمیت میدی که ارزش انرژیت رو نداره؛ به خودت بگو: آرامشم مهمتره، و دیگه بهش فکر نکن.

توجه کنید که تو انتخاب پارتنر، پشتوانه بودن خیلی مهم تر از قیافه و پول و هیکله اینکه وقتی همه دنیا مخالف توان اون تو جبهه ی تو بمونه اینکه هم سنگرت باشه و بهت باور داشته باشه... در غیر این صورت مجبوری با مشکلات زندگی تنهایی بجنگی و کم کم به مرگ رابطه نزدیک بشی...

هشت سال زندگی مشترک داشتیم، جدا شدیم، بعد از جدا شدنمون مهاجرت کرد، تو یک شرکت معتبر مشغول به کار شد، خونه و ماشین مورد علاقه‌شو خرید، به کشورهایی که دوست داشت مسافرت کرد و کلی پیشرفت چشم گیر داشت اتفاقا تو روزایی که کنار هم بود حرفِ این کارارو میزد. و حتی چندین بار مطرح کرد که با هم انجام بدیم، این کارا در نظرِ من نشدنی بودن حتی چندین بار هم خواستم تن بدم به خواسته هاش ولی ترسیدم از ریسک و سر همین ترس ها ازم جدا شد و رفت تا چند وقت پیش منتظر بودم سرش به سنگ بخوره و برگرده ولی نخورد و روز به روز هم پیشرفت کرد، قبول کردم که مقصر من بودم، آدم بده من بودم و کسی که جلوی پیشرفت رو گرفته بود من بودم قبول کردم چون دنیام کوچیک بود و اون آدم برای دنیای من خیلی بزرگ بود تو زندگی مشترکمون آدم بدی نبود و همیشه به فکر پیشرفتمون بود، ادای شکست خورده ها و کسی که در حقش ظلم میشه رو هم در نمیارم ‏در واقع من بودم که در حقش ظلم میکردم و الان به رفتنش حق میدم دنیای اون خیلی بزرگتر از دنیای من بود نمیگم پیشرفتش خوشحالم میکنه، ولی از آدم جسور خوشم میاد آدمی که میره دنبال پیشرفت و خوشبختیش و پشتِ «چون دوسش دارم بذار کنارش بمونم و از خودم بزنم»قایم نشد و خودشو نسوزوند دمش گرم ⚜