en
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Open in Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Show more

📈 Analytical overview of Telegram channel Morphin™ | مورفین

Channel Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) in the Farsi language segment is an active participant. Currently, the community unites 19 695 subscribers, ranking 1 611 in the Art & Design category and 16 944 in the Iran region.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 19 695 subscribers.

According to the latest data from 26 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by -243 over the last 30 days and by -8 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 10.69%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 3.96% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 2 106 views. Within the first day, a publication typically gains 781 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 21.
  • Thematic interests: Content is focused on key topics such as کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 27 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Art & Design category.

19 695
Subscribers
-824 hours
-237 days
-24330 days
Posts Archive
‍‍مولانا چه قشنگ به مرحم تموم دردهاش و کسی که همیشه توی شرایط سخت کنارش بوده گفته: «جایِ گله نیست چون تو هستی همه هست»

تجربه به من ثابت کرد: ۱- اونی که وضع مالی بهتری‌ داره، خاکی تره ۲- اونی که شعورش بالاتره، به همه احترام میزاره ۳- اونی که بیشتر میخنده، از همه غمگین تره ۴- اونی که کمتر حرف میزنه، بیشتر میفهمه ۵- احمق ها ضعف هاشونو با سطح سواد تحصیلی و دانشگاه میپوشونن ۶- قضاوت کننده، عیبش از همه بیشتره

شاید باورتون نشه ولی چند تا از عزیزترین آدمای زندگیم، بعد از گفتن یک جمله و فقط یک جمله، دیگه عزیزترین آدم زندگیم نبودن..

شد، شد نشد، بشین بغل دستم برات چایی بریزم قربون چشات... غصه هاتم نصف نصف... خب؟!

‏📌روز جهانی دختر رو تبریک بگیم به دخترایی که... توی راه مستقل شدن و کار کردن بارها قلبش شکست اما جا نزد به دختر بزرگ خونواده که پای درددل همه بود اما کسی نمی دونست چی داره توی دل  اون میگذره به اون دختری که  وقتی بچه بود جای حمایت  با جمله‌ی " چون تو دختری" محدود شد اما پا پس نکشید بیا روز جهانی دختر رو تبریک بگیم به اون دختری که بالشت زیر سرش بیشتر از خونواده و دوستاش حال واقعیش رو میدونست تبریک به اون دختری که برای دوستاش هم مادری میکنه و همیشه الهام بخش و حامی اوناست روز اونایی که بهشون گفتن نمیشه، از پیش بر نمیای، کار تو نیست، اما آخرش به همه نشون دادن چقد قوی و فوق العاده ان مبارک❤️

شاید از لحاظ علمی نشه ثابتش کرد ولی، به نظر من قلب و ذات ناپاکِ آدم‌ها توی صورتشون تاثیر می‌ذاره و زشتشون می‌کنه.

به عنوان کسی که یکم تجربش بیشتره میگم؛ میخوای پارتنر انتخاب کنی؟ به خانوادش دقت کن به فرهنگش دقت کن به بهداشتش دقت کن به دوستاش دقت کن به رفتارش با حیوونا دقت کن به اهدافش دقت کن سطحی وارد رابطه نشید تا روحتون آسیب نبینه… رابطه ای که بدون شناخت شروع بشه با شناخت تموم میشه!

میخوام بهت بگم: وقتی هستی همه چیز فرق داره.. همه چیز قشنگ تره.. خوشیا طولانی ترن، غما کمترن.. خندهامون بیشتره،شنیدن چرت و پرتامون شیرینه.. ساندویچ های ارزون کنار خیابون خوشمزه ترینن.. خیابونا واسه من قشنگ ترن،آدما خوشحال ترن.. میخوام بگم فارغ از جا و مکان شرایطش با تو همه چی خوبه..همه چی..!

به تجربه دیدم؛ "کم‌ترین چیزی که دختر پسرا تو اشنایی‌های قبل از ازدواج در موردش صحبت می‌کنن پوله! و بیشترین چیزی هم که بعد از ازدواج بابتش دعوا میشه پوله!، در نتیجه؛ - تو آشنایی‌ هاتون از پول، معنای پول، نحوه  مدیریتش و خرج کردنش خیلی حرف بزنید. لعنتی خیلی مهمه!، خیلی

وقتی یکی بهتون توجه میکنه و وقت میذاره براتون قدرشو بدونین.. چون ممکنه صد تا آدم منتظر یه لحظه توجه از سمت اون باشن

آدما فقط لحظه ی انفجار تورو میبینن نمیبینن چقدر کنار اومدی،کوتاه اومدی و چقدر سازش کردی..🤌🏻

حالم خوب نیست و می‌ترسم با کسی حرف بزنم. که این‌روزها حرف زدن، بیشتر غمگینم می‌کند. چیزهایی‌ هست که نمی‌خواهی حتی در ذهن خودت مرورشان کنی و بازگو کردنشان، به هم‌زدن خاکستر می‌ماند و آتش خفته‌ی درونت را شعله‌ور می‌کند. دردهایی هست که نپذیرفته‌ای، که نمی‌پذیری، که نمی‌خواهی بپذیری! در زندگی همه‌ی ما زمان‌هایی می‌رسد که قوی‌ترین آدم زمین هم اگر باشیم، حریف ارتش مسلح اندوه نیستیم. دارم یک‌تنه می‌جنگم و هر شب با سربازانی خسته و زخمی از نبردی نابرابر، به رختخوابم باز می‌گردم... 👤#نرگس_صرافیان_طوفان‌

زندگی بهم یاد داد راجع به هیچ مسئله‌ای اظهار نظر قطعی نکنم، چون همه چیز به مرور زمان عوض میشه، آدم‌ها، نظراتشون، شخصیت‌هاشون و برخوردهاشون.

کلمه‌ی «خونه» رو خیلی دوست دارم. دارم برمی‌گردم خونه، می‌آی خونه پیش من؟ این گل‌ها رو برای خونه گرفتم، تو برای من مثل خونه‌ای، خونه. خونه. خونه. خونه ... خونه‌تون گرم 🫰🏻

خودت باش؛ جهان اصالت را می پرستد.

بمونید! برای اون کسی که ارزششو داره بمونید حتی شده از دور باشه اما بمونید براش.

‏ذهنِ عزیزم، هیچ خبری نیست به‌خدا، همه‌چیز خوبه، نشستیم دیگه، چرا مضطرب می‌شی آخه؟

‏حرفی که میخوای رو نمیزنی از ترس اینکه کسی ناراحت نشه کاری که نمیخوای رو انجام میدی از ترس اینکه به کسی بر نخوره بر خلاف میلت و طبق نظر اطرافیانت زندگی میکنی چون میترسی که تایید نشی در حقیقت این تو نیستی که زندگی میکنی این ترس های توئن که دارن جای تو زندگی میکنن به خودت بیا

یه جمله دیدم که شنیدنش خیلی دردناکه: میگه که؛ "همون کسی که بیشتر از همه دوستش داری، اخرش بهت یاد میده، دیگه هیچ وقت کسی رو اینجوری دوست نداشته باشی! "

آقایون یه تقلب بهتون برسونم ؟ خانوما از سوال پرسیدن خوششون نمیاد؛ خیلیاشونم خجالتی و تعارفی هستن! میخوای بیام دنبالت؟ اگه میخوای واست بگیرم؟ میخوای بریم بیرون؟ لطفا برو دنبالش، واسش بگیر و دعوتش کن واسه بیرون رفتن.