en
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Open in Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Show more

📈 Analytical overview of Telegram channel Morphin™ | مورفین

Channel Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) in the Farsi language segment is an active participant. Currently, the community unites 19 704 subscribers, ranking 1 608 in the Art & Design category and 16 978 in the Iran region.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 19 704 subscribers.

According to the latest data from 21 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by -257 over the last 30 days and by -1 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 12.08%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 4.15% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 2 382 views. Within the first day, a publication typically gains 818 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 23.
  • Thematic interests: Content is focused on key topics such as کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 22 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Art & Design category.

19 704
Subscribers
-124 hours
-327 days
-25730 days
Posts Archive
داشتم تو گوشیم میگشتم یه سری از عکسای پارسالمو دیدم یه حس عجیبی اومد سراغم انگار پارسال این موقع یه آدم دیگه بودم با دغدغه ها و قانونا و زندگی دیگه! اما الان که به خودم نگاه میکنم انگار اندازه ده سال؛صد سال، اصلا انگار اندازه ی کل سال‌های که قبلش زندگی کردم همه چی تغییر کرده!چیزایی که هیچوقت فکر نمیکردم تغییر کنن! اتفاقایی که هیچوقت فکر نمیکردم بیفتن! عجی مجی لاترجی انگار همه چی عوض شد، من، دغدغه هام، قانونام، درونم، بیرونم و... انگار مثل ققنوس همه چیز خاکستر شد و از خاکستر یه ققنوس دیگه جدید متولد شد!به نظر من غیر قابل پیش بینی ترین چیز توی زندگی همین خودِ زندگیه.. کی میدونه سال دیگه کجاست..الویتاش کیه و چیاست.. اصلا خودش هست نیست..!

وقتی ازم میپرسن چیشده، چرا ناراحتی، مشکلت چیه، تنها چیزی که به ذهنم میرسه همین جملات کافکاس: ‏«من نمی‌توانم به تو بفهمانم. نمی‌توانم به کسی بفهمانم که در من چه می‌گذرد. من حتّی نمی‌توانم آن را برای خودم توضیح دهم.»

اگه خواستی منو نابود کنی با دقت انجامش بده، چون اگه تیر تو خطا بره، تیر من خطا نمیره.

جز تو، تمام جهان از حوصله ی من خارج است.

یه عده هستن که ازت متنفرن و اين تنفر به خاطر اين نيست که تو كاری كردی ؛ ازت متنفرن چون تمام كارايی که اونا آرزوش رو دارن تو داری انجام ميدی ...🌾

واسه غروب جمعه ت @baycot 💠

قبلاً هرکی حرفمو باور نمیکرد... همش توضیح میدادم قانع بشه ولی الان دیگه برام مهم نیست چی درباره ی من فکر میکنه... از یه جایی به بعد آدما به اندازه سر سوزنم برات ارزشی ندارن نه خودشون،نه حرفاشون،نه رفتاراشون!

‏چطوری دست رو نقطه ضعفای آدما ميذارين؟ من بدونم يكی رو يه موضوعی ضعف داره همه ش استرس دارم يه وقت ناخواسته حتی باعث يادآوری قضيه نشم چه برسه بخوام دست بذارم روش

‏اونی که باهاش با سیاست رفتار میکنی قطعاً اونجور که باید دوستش نداری، دوست داشتن خیلی صاف و سادست، زرنگ بازی بر نمیداره

من از اون دسته ادمام که ممکنه خیلی وقت باشه منو میشناسی و در عین حال هیچی ازم نمیدونی آدم دو رویی نیستم ولی یه سری از بخشای وجودمو به هر کسی نشون نمیدم، تو اسمشو بذار غرور من اسمشو میذارم ارزش قائل شدن برای خودم.

به همون اندازه که تو دعوا حرمتت رو نگه میداره، به همون اندازه دوستت داره!

بعضیام به جای معذرت خواهی توقع دارن بهشون بگی میدونم اشتباه کردی دیوونه ، بیا من غلط کردم، بخشیدمت قربونت برم

احساس‌ میکنم‌ خوشبخت‌ ترین‌ آدم روی زمین هستم! میدونید‌ چرا؟! چون‌ ذره‌ای تنفر‌ در‌ وجودم نیست حاضر‌ نیستم به‌ کسی بدی‌ کنم هر روز به این فکر‌ نمیکنم از کسی انتقام‌ بگیرم یا خودم را به کسی ثابت‌ کنم...

"قانون طلایی زندگی" همه چیزو بفهم و بدون ولی جوری رفتار کن که انگار از هیچی خبر نداری.

قبلا همش نگران این بودم که نکنه رفتاری کنم که دیگران از دستم ناراحت شن و بِرن، اما الان به قدری خستم که منتظر یه رفتار اشتباه و بی ربط از آدمای نزدیک زندگیمم تا اونا رو به سرعت از زندگیم حذف کنم.

باهم قهر بودیم عادت داشتیم بعد بحث یه مدتی رو تنها باشیم تا همه چی برگرده به قبل رفتم حموم تا مثل همیشه اشک هامو نبینه اومدم بیرون از اتاق درحالی که با یه دست داشتم موهامو خشک میکردم رفتم تو آشپزخونه تا لیوان چای داغ و تلخ بردارم و برم بشینم پای داستانم چشمم بهش افتاد داشت ریشه های فرشو میبافت دستش عادت کرده بود بس كه بین موهام بود رفتم سمتش سرشو بلند کرد زل زد تو چشام گفتم موهامو میبافی تا دنیامون آروم بگیره؟ #عسل_مهربان

‏حد وسطم رو گم کردم. نه با آدم‌ها حس بهتری دارم، نه با تنهایی به توافق می‌رسم. نه حوصله شلوغی رو دارم، نه با سکوت خونه کنار میام. نه انرژی کافی برای حرف زدن دارم، نه با خودخوری حس راحتی دارم. بعضی روزها به معنای واقعی کلمه از کادر زندگی خارج می‌شم.

وقتى رفاقتتون تموم می‌شه، رازهاتون رو پيش خودتون نگهدارید. پايان رفاقت، پایان شرافت نيست.

‏نمیدونم به شانسه، به رفتاره، به سیاسته، هرچی که هست من اونو ندارم.

هرگونه رشدی نیازمند وداع است، وداع با تفکرات سابق، با ارزش‌های سابق، با رفتارهای سابق، با عشق‌های سابق، و هویت سابق تان. برای همین است که رشد، همیشه با چاشنی اندوه همراه است.