ch
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

前往频道在 Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

显示更多

📈 Telegram 频道 Morphin™ | مورفین 的分析概览

频道 Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 19 704 名订阅者,在 艺术与设计 类别中位列第 1 608,并在 伊朗 地区排名第 16 978

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 19 704 名订阅者。

根据 21 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -257,过去 24 小时变化为 -1,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 12.08%。内容发布后 24 小时内通常能获得 4.15% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 2 382 次浏览,首日通常累积 818 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 23
  • 主题关注点: 内容集中在 کس, وقت, آدم, چیز, آدما 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

凭借高频更新(最新数据采集于 22 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 艺术与设计 类别中的关键影响点。

19 704
订阅者
-124 小时
-327
-25730
帖子存档
داشتم تو گوشیم میگشتم یه سری از عکسای پارسالمو دیدم یه حس عجیبی اومد سراغم انگار پارسال این موقع یه آدم دیگه بودم با دغدغه ها و قانونا و زندگی دیگه! اما الان که به خودم نگاه میکنم انگار اندازه ده سال؛صد سال، اصلا انگار اندازه ی کل سال‌های که قبلش زندگی کردم همه چی تغییر کرده!چیزایی که هیچوقت فکر نمیکردم تغییر کنن! اتفاقایی که هیچوقت فکر نمیکردم بیفتن! عجی مجی لاترجی انگار همه چی عوض شد، من، دغدغه هام، قانونام، درونم، بیرونم و... انگار مثل ققنوس همه چیز خاکستر شد و از خاکستر یه ققنوس دیگه جدید متولد شد!به نظر من غیر قابل پیش بینی ترین چیز توی زندگی همین خودِ زندگیه.. کی میدونه سال دیگه کجاست..الویتاش کیه و چیاست.. اصلا خودش هست نیست..!

وقتی ازم میپرسن چیشده، چرا ناراحتی، مشکلت چیه، تنها چیزی که به ذهنم میرسه همین جملات کافکاس: ‏«من نمی‌توانم به تو بفهمانم. نمی‌توانم به کسی بفهمانم که در من چه می‌گذرد. من حتّی نمی‌توانم آن را برای خودم توضیح دهم.»

اگه خواستی منو نابود کنی با دقت انجامش بده، چون اگه تیر تو خطا بره، تیر من خطا نمیره.

جز تو، تمام جهان از حوصله ی من خارج است.

یه عده هستن که ازت متنفرن و اين تنفر به خاطر اين نيست که تو كاری كردی ؛ ازت متنفرن چون تمام كارايی که اونا آرزوش رو دارن تو داری انجام ميدی ...🌾

واسه غروب جمعه ت @baycot 💠

قبلاً هرکی حرفمو باور نمیکرد... همش توضیح میدادم قانع بشه ولی الان دیگه برام مهم نیست چی درباره ی من فکر میکنه... از یه جایی به بعد آدما به اندازه سر سوزنم برات ارزشی ندارن نه خودشون،نه حرفاشون،نه رفتاراشون!

‏چطوری دست رو نقطه ضعفای آدما ميذارين؟ من بدونم يكی رو يه موضوعی ضعف داره همه ش استرس دارم يه وقت ناخواسته حتی باعث يادآوری قضيه نشم چه برسه بخوام دست بذارم روش

‏اونی که باهاش با سیاست رفتار میکنی قطعاً اونجور که باید دوستش نداری، دوست داشتن خیلی صاف و سادست، زرنگ بازی بر نمیداره

من از اون دسته ادمام که ممکنه خیلی وقت باشه منو میشناسی و در عین حال هیچی ازم نمیدونی آدم دو رویی نیستم ولی یه سری از بخشای وجودمو به هر کسی نشون نمیدم، تو اسمشو بذار غرور من اسمشو میذارم ارزش قائل شدن برای خودم.

به همون اندازه که تو دعوا حرمتت رو نگه میداره، به همون اندازه دوستت داره!

بعضیام به جای معذرت خواهی توقع دارن بهشون بگی میدونم اشتباه کردی دیوونه ، بیا من غلط کردم، بخشیدمت قربونت برم

احساس‌ میکنم‌ خوشبخت‌ ترین‌ آدم روی زمین هستم! میدونید‌ چرا؟! چون‌ ذره‌ای تنفر‌ در‌ وجودم نیست حاضر‌ نیستم به‌ کسی بدی‌ کنم هر روز به این فکر‌ نمیکنم از کسی انتقام‌ بگیرم یا خودم را به کسی ثابت‌ کنم...

"قانون طلایی زندگی" همه چیزو بفهم و بدون ولی جوری رفتار کن که انگار از هیچی خبر نداری.

قبلا همش نگران این بودم که نکنه رفتاری کنم که دیگران از دستم ناراحت شن و بِرن، اما الان به قدری خستم که منتظر یه رفتار اشتباه و بی ربط از آدمای نزدیک زندگیمم تا اونا رو به سرعت از زندگیم حذف کنم.

باهم قهر بودیم عادت داشتیم بعد بحث یه مدتی رو تنها باشیم تا همه چی برگرده به قبل رفتم حموم تا مثل همیشه اشک هامو نبینه اومدم بیرون از اتاق درحالی که با یه دست داشتم موهامو خشک میکردم رفتم تو آشپزخونه تا لیوان چای داغ و تلخ بردارم و برم بشینم پای داستانم چشمم بهش افتاد داشت ریشه های فرشو میبافت دستش عادت کرده بود بس كه بین موهام بود رفتم سمتش سرشو بلند کرد زل زد تو چشام گفتم موهامو میبافی تا دنیامون آروم بگیره؟ #عسل_مهربان

‏حد وسطم رو گم کردم. نه با آدم‌ها حس بهتری دارم، نه با تنهایی به توافق می‌رسم. نه حوصله شلوغی رو دارم، نه با سکوت خونه کنار میام. نه انرژی کافی برای حرف زدن دارم، نه با خودخوری حس راحتی دارم. بعضی روزها به معنای واقعی کلمه از کادر زندگی خارج می‌شم.

وقتى رفاقتتون تموم می‌شه، رازهاتون رو پيش خودتون نگهدارید. پايان رفاقت، پایان شرافت نيست.

‏نمیدونم به شانسه، به رفتاره، به سیاسته، هرچی که هست من اونو ندارم.

هرگونه رشدی نیازمند وداع است، وداع با تفکرات سابق، با ارزش‌های سابق، با رفتارهای سابق، با عشق‌های سابق، و هویت سابق تان. برای همین است که رشد، همیشه با چاشنی اندوه همراه است.