en
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Open in Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Show more

📈 Analytical overview of Telegram channel Morphin™ | مورفین

Channel Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) in the Farsi language segment is an active participant. Currently, the community unites 19 704 subscribers, ranking 1 608 in the Art & Design category and 16 978 in the Iran region.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 19 704 subscribers.

According to the latest data from 21 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by -257 over the last 30 days and by -1 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 12.08%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 4.15% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 2 382 views. Within the first day, a publication typically gains 818 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 23.
  • Thematic interests: Content is focused on key topics such as کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 22 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Art & Design category.

19 704
Subscribers
-124 hours
-327 days
-25730 days
Posts Archive
‏امیدوارم اگر یه روزی بچه داشتم تنها انگیزش برای مستقل زندگی کردن توسعه ی فردیش باشه، نه فرار از خونه ای که من براش ساختم

برنده کسیه که میتونه با ادمای تموم شده خدافظی کنه.

"هرچی بیشتر چیزهای غلط زندگیت رو تحمل کنی، رسیدن به چیزهای درستِ زندگیت رو بیشتر به تاخیر میندازی"

میگفت: «سخت ترین بخش خودشناسی روبرو شدن با زخم هاییه که نقشی در بوجود اومدنشون نداشتی، اما مسئولیت ترمیم کردنشون با توئه» چقدر درست میگفت..

زنی که خرج داره ارج داره؟ نه الزاما!! اما زنی که خرج نداره، قطعا ارج نداره! فلذا بسته به توان مالی همسرتون سعی کنید خرج داشته باشید، لباس قشنگ بخرید، به موها و پوستتون برسید، عطر خوشبو بخرید حالا یکی توان‌ش500 تومنه یکی توانش 20 میلیون! ولی بیخیال خودتون نشید

‏اگه بخوام از تجربه شخصیم واستون بگم : هرجا رقیب دیدین رقابت کنید باهاش هرجا دشمن دیدین مبارزه کنید باهاش اما هرجا آدم حسود دیدین، فقط فرار کنید

‏زندگی با دختر ادایی خیلی خوبه، خونه‌ات همیشه پر گل و رنگ های قشنگه، ناخوناش و موهاش نازه، غذا و کیک های خوشمزه درست میکنه، مثل یه پرنسس باید همیشه نازش کنی و چیزای خوشگل واسش بخری؛ درود بر خانومای ادایی واقعا.

‏بصورت طولانی تو خونه موندن و از خونه کار کردن آدم رو کوچیک و حقیر میکنه، آدمی که ارتباطش با جامعه و محیط قطع باشه، خیال‌پرداز و متوهم و کسخل میشه. دچار خودتاییدگری میشه، از خودش پُر میشه.

اونقدر در خودت ریشه کُن که بودن یا نبودن هیچ‌کس؛ نتونه صلح درونت رو بهم بزنه.

من کسی رو اولویت می‌ذارم که اولویتش باشم. با کسی مهربونم که آزارش بهم نرسیده و همیشه باهام خوب بوده. برای کسی ارزش قائلم که تاحالا صدبار خودشو بهم ثابت کرده. برای کسی پیش قدم می‌شم که مطمئنم جواب منفی بهم نخواهد داد. کسی رو به بیرون دعوت می‌کنم و با کسی بهم خوش می‌گذره، که مطمئنم میاد و به اونم خوش می‌گذره. دنبال کسی می‌گردم که قبلاً وقتی خودمو گم کردم ۵۰۰ بار دنبالم گشته. به کسی احترام می‌ذارم که تاحالا کوچیک ترین بی احترامی و توهینی بهم نکرده. رو مخ کسی نمیرم که تاحالا رو مخم نرفته... نمی‌دونم اسمشو می‌خوای چی بذاری و حقیقتشو بخوای برامم مهم نیست. دیگه هیچ اصراری به آدم خوبی بودن برای همه ندارم. بهم سیلی زدی؟ قلبت رو تیکه پاره می‌کنم.

‏دیگه نمیشه وارد رابطه شد؛ الان خیلیا هفت هشتا دوست اجتماعی دارن یه چند تایی ام دارن فقط باهاش تماس تصویری میگیرن چون راهشون دوره ده دوازده تایی ام مشاور صمیمی تو پیوی دارن؛ یه اکیپم هست باش میره بیرون اون گوشه تو ام هستی و فقط فرقت اینه برا تو قلب قرمز میفرسته...

خیانت فقط رابطه جنسی نیست؛ چک کردن پارتنر قبلی، جلب نظر جنس مخالف، شماره دادن، وقتی رابطه سرد شده با بقیه پریدن، چراغ سبز نشون دادن، نگاه خاص داشتن یا حتی فکر کردن به قبلی هم خیانته.

وقتی زوج‌های مختلف رو می‌بینم، متوجه می‌شم مهم‌ترین انتخاب آدمیزاد نه شغله، نه انتخاب رشته، نه کشور زندگی، نه حتی ادامه‌ی درمان برای ادامه‌ی زندگی یا پایان زندگی. مهم‌ترین انتخاب زندگی آدمیزاد انتخاب همسره. که غریب‌به‌اکثر آدم‌ها ریدن.

از هر تعلقی که گذشتم، تواناتر شدم!

حوالی ۲۰ سالگی میفهمی اصلاً نیاز نبود تا این حد گریه کنی. حوالی ۲۵ سالگی میفهمی اصلاً نیاز نبود تا این حد اهمیت بدی. حوالی ۳۰ سالگی میفهمی اصلاً نیاز نبود تا این حد معاشرت کنی. حوالی ۳۵ سالگی میفهمی اصلاً نیاز نبود تا این حد سخت بگیری. حوالی ۴۰ سالگی میفهمی اصلا نیاز نبود تا این حد ببخشی. حوالی ۴۵ سالگی میفهمی اصلاً نیاز نبود تا این حد خودتو محدود کنی. حوالی ۵۰سالگی میفهمی اصلاً نیاز نبود تا این حد زندگی نکنی....

دین من همونه که حافظ میگه: مباش در پی آزار و هر چه خواهی کن که در شریعت ما غیر از این گناهی نیست

اتفاقا توقع داشته باشید...! توقع داشته باشید احترامی که میذارین بهتون برگرده. توقع داشته باشید جوری که شایسته تون هست باهاتون رفتار بشه! توقع داشته باشید ، جواب خوبی هاتون رو با خوبی بدن! و اگر هر جا احساس کردین، غیر اینه جمع کنید برید! چون هر چه توقع نداشته باشی، هر چه نخوای و نادیده بگیری و بگذری... آدما بیشتر به خودشون حق میدن..!

واقعا استخر احمقانه‌ترین لوکیشن جهانه میری با ده بیست نفر که نمیشناسی تو یه محیط مشترک قرار میگیری و خودتو در معرض ویروس و باکتری و عرق و مو و شاش و ترشحاتشون قرار میدی

میرَقصم ولی این بار بِه سازِ مَنِ قَوی شده!

میدونستم برمیگرده میدونستم پشیمون میشه! همینطورم شد، بعد از مدتها دست از پا درازتر برگشت ، نوتیف پیامش که افتاد رو گوشیم دیگه با ذوق پیامشو باز نکردم، دیگه مثل قبل ساعتها تو چتش نخوابیدم، دیگه برای حرف زدن باهاش مشتاق نبودم، دیگه مثل گذشته همه کارامو بخاطرش کنسل نکردم، نوتیف پیامشو رد کردم، کارمو انجام دادم و وقتی حوصلم گرفت جوابشو دادم! میدونی چیزی به اسم عشق و اعتماد تو من مرده بود ، بعضی وقتا خیلی دیره برای جبران، برای عذرخواهی.

Morphin™ | مورفین - Statistics & analytics of Telegram channel @morphin_graphy