ar
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

الذهاب إلى القناة على Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Morphin™ | مورفین

تُعد قناة Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 19 704 مشتركاً، محتلاً المرتبة 1 608 في فئة الفن والتصميم والمرتبة 16 978 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 19 704 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 21 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -257، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -1، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 12.08‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 4.15‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 2 382 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 818 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 23.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 22 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الفن والتصميم.

19 704
المشتركون
-124 ساعات
-327 أيام
-25730 أيام
أرشيف المشاركات
داشتم تو گوشیم میگشتم یه سری از عکسای پارسالمو دیدم یه حس عجیبی اومد سراغم انگار پارسال این موقع یه آدم دیگه بودم با دغدغه ها و قانونا و زندگی دیگه! اما الان که به خودم نگاه میکنم انگار اندازه ده سال؛صد سال، اصلا انگار اندازه ی کل سال‌های که قبلش زندگی کردم همه چی تغییر کرده!چیزایی که هیچوقت فکر نمیکردم تغییر کنن! اتفاقایی که هیچوقت فکر نمیکردم بیفتن! عجی مجی لاترجی انگار همه چی عوض شد، من، دغدغه هام، قانونام، درونم، بیرونم و... انگار مثل ققنوس همه چیز خاکستر شد و از خاکستر یه ققنوس دیگه جدید متولد شد!به نظر من غیر قابل پیش بینی ترین چیز توی زندگی همین خودِ زندگیه.. کی میدونه سال دیگه کجاست..الویتاش کیه و چیاست.. اصلا خودش هست نیست..!

وقتی ازم میپرسن چیشده، چرا ناراحتی، مشکلت چیه، تنها چیزی که به ذهنم میرسه همین جملات کافکاس: ‏«من نمی‌توانم به تو بفهمانم. نمی‌توانم به کسی بفهمانم که در من چه می‌گذرد. من حتّی نمی‌توانم آن را برای خودم توضیح دهم.»

اگه خواستی منو نابود کنی با دقت انجامش بده، چون اگه تیر تو خطا بره، تیر من خطا نمیره.

جز تو، تمام جهان از حوصله ی من خارج است.

یه عده هستن که ازت متنفرن و اين تنفر به خاطر اين نيست که تو كاری كردی ؛ ازت متنفرن چون تمام كارايی که اونا آرزوش رو دارن تو داری انجام ميدی ...🌾

واسه غروب جمعه ت @baycot 💠

قبلاً هرکی حرفمو باور نمیکرد... همش توضیح میدادم قانع بشه ولی الان دیگه برام مهم نیست چی درباره ی من فکر میکنه... از یه جایی به بعد آدما به اندازه سر سوزنم برات ارزشی ندارن نه خودشون،نه حرفاشون،نه رفتاراشون!

‏چطوری دست رو نقطه ضعفای آدما ميذارين؟ من بدونم يكی رو يه موضوعی ضعف داره همه ش استرس دارم يه وقت ناخواسته حتی باعث يادآوری قضيه نشم چه برسه بخوام دست بذارم روش

‏اونی که باهاش با سیاست رفتار میکنی قطعاً اونجور که باید دوستش نداری، دوست داشتن خیلی صاف و سادست، زرنگ بازی بر نمیداره

من از اون دسته ادمام که ممکنه خیلی وقت باشه منو میشناسی و در عین حال هیچی ازم نمیدونی آدم دو رویی نیستم ولی یه سری از بخشای وجودمو به هر کسی نشون نمیدم، تو اسمشو بذار غرور من اسمشو میذارم ارزش قائل شدن برای خودم.

به همون اندازه که تو دعوا حرمتت رو نگه میداره، به همون اندازه دوستت داره!

بعضیام به جای معذرت خواهی توقع دارن بهشون بگی میدونم اشتباه کردی دیوونه ، بیا من غلط کردم، بخشیدمت قربونت برم

احساس‌ میکنم‌ خوشبخت‌ ترین‌ آدم روی زمین هستم! میدونید‌ چرا؟! چون‌ ذره‌ای تنفر‌ در‌ وجودم نیست حاضر‌ نیستم به‌ کسی بدی‌ کنم هر روز به این فکر‌ نمیکنم از کسی انتقام‌ بگیرم یا خودم را به کسی ثابت‌ کنم...

"قانون طلایی زندگی" همه چیزو بفهم و بدون ولی جوری رفتار کن که انگار از هیچی خبر نداری.

قبلا همش نگران این بودم که نکنه رفتاری کنم که دیگران از دستم ناراحت شن و بِرن، اما الان به قدری خستم که منتظر یه رفتار اشتباه و بی ربط از آدمای نزدیک زندگیمم تا اونا رو به سرعت از زندگیم حذف کنم.

باهم قهر بودیم عادت داشتیم بعد بحث یه مدتی رو تنها باشیم تا همه چی برگرده به قبل رفتم حموم تا مثل همیشه اشک هامو نبینه اومدم بیرون از اتاق درحالی که با یه دست داشتم موهامو خشک میکردم رفتم تو آشپزخونه تا لیوان چای داغ و تلخ بردارم و برم بشینم پای داستانم چشمم بهش افتاد داشت ریشه های فرشو میبافت دستش عادت کرده بود بس كه بین موهام بود رفتم سمتش سرشو بلند کرد زل زد تو چشام گفتم موهامو میبافی تا دنیامون آروم بگیره؟ #عسل_مهربان

‏حد وسطم رو گم کردم. نه با آدم‌ها حس بهتری دارم، نه با تنهایی به توافق می‌رسم. نه حوصله شلوغی رو دارم، نه با سکوت خونه کنار میام. نه انرژی کافی برای حرف زدن دارم، نه با خودخوری حس راحتی دارم. بعضی روزها به معنای واقعی کلمه از کادر زندگی خارج می‌شم.

وقتى رفاقتتون تموم می‌شه، رازهاتون رو پيش خودتون نگهدارید. پايان رفاقت، پایان شرافت نيست.

‏نمیدونم به شانسه، به رفتاره، به سیاسته، هرچی که هست من اونو ندارم.

هرگونه رشدی نیازمند وداع است، وداع با تفکرات سابق، با ارزش‌های سابق، با رفتارهای سابق، با عشق‌های سابق، و هویت سابق تان. برای همین است که رشد، همیشه با چاشنی اندوه همراه است.