en
Feedback
screen

screen

Open in Telegram

‌ ‌heejake au ‌ 𝂅 ‌ @auscreenbot / @cy1ir here !

Show more
The country is not specifiedThe category is not specified
557
Subscribers
+1224 hours
+607 days
+6730 days
Posts Archive

۵۰۰ بزن

مریم من ایدی این رو می‌خوام مریم

اینجا بهشت حنانه‌ست الان

کشی همیشه در مواقع ناراحتی هام واقعاً کمک کننده ست هیچی به جز صدایِ کشی نمی‌تونه نجاتم بده واقعی.

منم همینطور انون

کی با انون نازنازیمون دوست میشه؟

دوستای صمیمی تر تر حقیقتا دایره ارتباطیم کوچیکه

می‌تونید باهاش گریه کنید

منم با این خیلی گریه کردم راستش

ببخشید چرا که نه؟

Keshi - Requiem.mp35.60 MB

اون requiem ـه

من با این ها امشب گریه می‌کردم

B.Y.S..mp32.22 MB

skeletons.mp32.48 MB

i swear i'll never leave again.mp32.71 MB

2|2 - Forever - keshi (320).mp36.75 MB

1|1 - Say - keshi (320).mp37.13 MB

ماچ بده ببینم