ch
Feedback
screen

screen

前往频道在 Telegram

‌ ‌heejake au ‌ 𝂅 ‌ @auscreenbot / @cy1ir here !

显示更多
未指定国家未指定类别
557
订阅者
+1224 小时
+607
+6730
帖子存档

۵۰۰ بزن

مریم من ایدی این رو می‌خوام مریم

اینجا بهشت حنانه‌ست الان

کشی همیشه در مواقع ناراحتی هام واقعاً کمک کننده ست هیچی به جز صدایِ کشی نمی‌تونه نجاتم بده واقعی.

منم همینطور انون

کی با انون نازنازیمون دوست میشه؟

دوستای صمیمی تر تر حقیقتا دایره ارتباطیم کوچیکه

می‌تونید باهاش گریه کنید

منم با این خیلی گریه کردم راستش

ببخشید چرا که نه؟

Keshi - Requiem.mp35.60 MB

اون requiem ـه

من با این ها امشب گریه می‌کردم

B.Y.S..mp32.22 MB

skeletons.mp32.48 MB

i swear i'll never leave again.mp32.71 MB

2|2 - Forever - keshi (320).mp36.75 MB

1|1 - Say - keshi (320).mp37.13 MB

ماچ بده ببینم