ar
Feedback
screen

screen

الذهاب إلى القناة على Telegram

‌ ‌heejake au ‌ 𝂅 ‌ @auscreenbot / @cy1ir here !

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
559
المشتركون
+1224 ساعات
+607 أيام
+6730 أيام
أرشيف المشاركات

۵۰۰ بزن

مریم من ایدی این رو می‌خوام مریم

اینجا بهشت حنانه‌ست الان

کشی همیشه در مواقع ناراحتی هام واقعاً کمک کننده ست هیچی به جز صدایِ کشی نمی‌تونه نجاتم بده واقعی.

منم همینطور انون

کی با انون نازنازیمون دوست میشه؟

دوستای صمیمی تر تر حقیقتا دایره ارتباطیم کوچیکه

می‌تونید باهاش گریه کنید

منم با این خیلی گریه کردم راستش

ببخشید چرا که نه؟

Keshi - Requiem.mp35.60 MB

اون requiem ـه

من با این ها امشب گریه می‌کردم

B.Y.S..mp32.22 MB

skeletons.mp32.48 MB

i swear i'll never leave again.mp32.71 MB

2|2 - Forever - keshi (320).mp36.75 MB

1|1 - Say - keshi (320).mp37.13 MB

ماچ بده ببینم