ru
Feedback
screen

screen

Открыть в Telegram

‌ ‌heejake au ‌ 𝂅 ‌ @auscreenbot / @cy1ir here !

Больше
Страна не указанаКатегория не указана
559
Подписчики
+1224 часа
+607 дней
+6730 день
Архив постов

۵۰۰ بزن

مریم من ایدی این رو می‌خوام مریم

اینجا بهشت حنانه‌ست الان

کشی همیشه در مواقع ناراحتی هام واقعاً کمک کننده ست هیچی به جز صدایِ کشی نمی‌تونه نجاتم بده واقعی.

منم همینطور انون

کی با انون نازنازیمون دوست میشه؟

دوستای صمیمی تر تر حقیقتا دایره ارتباطیم کوچیکه

می‌تونید باهاش گریه کنید

منم با این خیلی گریه کردم راستش

ببخشید چرا که نه؟

Keshi - Requiem.mp35.60 MB

اون requiem ـه

من با این ها امشب گریه می‌کردم

B.Y.S..mp32.22 MB

skeletons.mp32.48 MB

i swear i'll never leave again.mp32.71 MB

2|2 - Forever - keshi (320).mp36.75 MB

1|1 - Say - keshi (320).mp37.13 MB

ماچ بده ببینم