en
Feedback
screen

screen

Open in Telegram

‌ ‌heejake au ‌ 𝂅 ‌ @auscreenbot / @cy1ir here !

Show more
The country is not specifiedThe category is not specified
533
Subscribers
+2524 hours
+437 days
+4330 days
Posts Archive
فدات میشمم

هم قهقه زدم هم هقهق عالی بود خسته نباشیییی

کی بود توی چپتر قبلی میخواست با ماشین از روش رد شه‌. کجایی انون.

خوشم میاد هر چپتر نظرتون راجع به سونگهون تغییر می‌کنه

یونجون به معنای واقعی "پیرمرده" و این اصلا یه شوخی نیست

منم عاشق شماها هستم و میمونم تا ابددد :(

مکالمه هیجیک ناز ترین مکالمه دنیا بود و یونجون عین یه پیرمرد خنگوله و نیکی؟؟؟ نیکی لیترلی خنده دار ترین کراکتره عاشقشم کاش هیچوقت کچل نشه. جونگوون مست هم یه پیشی خوردنیه من اگه جای جی بودم یک لقمش میکردم!! سونو یک ذره تند و یک طرفه حرفاشو به سونگهون زد راستش دلم براش میسوزه دلم میخواد بغلش کنم :(

اول از همه مرسی که اینقدر زیاد بود، دوم اینکه خیلی خیلی خیلی خندیدم و سوم اینکه خیلی چیزای جدید هم تو این چپتر فهمیدم و برام واضح تر شد :( مرسی مرسی مرسی کلی خسته نباشی عاجق این ای یو هستم و میمونم تا ابد!!!!

توی دنیای خودشونن چیکارشون دارید

قهقهه زدمممیوثهیویی

https://t.me/cytir/3331?single وای سر این توییتای نیکی و جی یجوری قهقهه زدم که خودم ترسیدم جی و نیکی اسکرین تا ابد بهترین فرندشیپ>> 😭😂😂😂 این ونتوسیا شبیه هرچیزی هستن جز آکادمی بسکتبال هر کدومشون یه فاز دارنن عاشق مارتین شدم حقیقتا سلام صبح دل انگیز اعضای گروه بخیر🗣🗣🗣🗣

من دیشب با پلی کردن این ویس جوری سکته زدم که احساس کردم خوابم پرید

Voice message00:13

https://t.me/cytir/3325?single من دارم جیغ میزنم لطفا مزاحمم نشید🗣🗣

همه خیلی این جمله رو منشن کردن ذوق می‌کردم وقتی می‌دیدمش

https://t.me/cytir/3325?single AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA "تو همیشه وقتایی که انتظارشو ندارم به عنوان نجات دهنده ظاهر میشی جیک" AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

the night I lost Somewhere between the lie and the truth, I fell in love. chapter 7 #AU
the night I lost
Somewhere between the lie and the truth, I fell in love.
chapter 7
#AU

کاش من دیگه از کسی تعریف نکنم

مریم کوری یا خوابی

:)))