uz
Feedback
screen

screen

Kanalga Telegram’da o‘tish

‌ ‌heejake au ‌ 𝂅 ‌ @auscreenbot / @cy1ir here !

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
536
Obunachilar
+724 soatlar
+507 kunlar
+5030 kunlar
Postlar arxiv
https://t.me/cytir/3838 بچم به این خوبی از خداشم باشههه اقا اصن نیکی رو بدید من ببرم

حالا انگار همین الان ندادم

ولی زودتر بحث سونسون سونکی رو می‌بندیم تا من بتونم این مسئله رو مثل یک معما برای شما نگه دارم و همه چیز رو لو ندم

آره راستش واقعاً نیکی زیادی استریته ما چطور بدیمش سونو.

سلام با اینکه خیلی تنها هستم فکر کنم ؟ ولی تروخدا این سونسون و هیجیک مارو نگه دار واقعا هاپ هاپ هر چی بگی حق باتوعه ولی تروخدا مرسی قربونت برم عشق منی ! (نیکی اصلا استریته تو کتم نمیرهههه چطور میخواد با سونو بچهاا سنستینیننیتس ) ببخشید داد زدم

چقدر شیپ باکلاس و ادایی‌ای میشن این دوتا

وایوثمروقخسوثسخصم صدام رفت

میشه سونکی بعد میناج و سونگهون بریزن رو هم

نیکی رو کی گردن می‌گیره آخه

سونسون بشه نیکی هم حالا با یکی جفت و جور میشه دیگه

https://t.me/cytir/3825 ایده ی بدی نیستا...

ولی به نظر من انقدر شبیه همن شبیه خواهر و برادر میمونن

توی تیک‌تاک خیلی

https://t.me/cytir/3815 شیپشون جالب نیستتت مگه اینارم شیپ میکنن؟؟؟😭😭😭وای میتونم خواهش کنم سونکیش کنی؟😭💔

دوستم :( چرا :(

عه منم تو تیم سونکی‌ها هستما.

تا اومدم پیامت رو فوروارد کنم اینترنتم رفت پس این که نشونه‌ست برای این که نه

https://t.me/cytir/3806 افریننننننننن دقیقاااااااااااا تروووووخداااااااااا سونکیییییییی😭😭😭😭😭😭لطفااااا

زیادی داریم راحت میشیم

پررو شدم جدیداً نه